AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Del Skrevet 4. juli 2019 Hva foretrekker du, og hvorfor? Anonymkode: 19c51...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Del Skrevet 4. juli 2019 Bruker kost. Resultatmessig liten forskjell, synes jeg, men synes det er litt styr med fukting, vasking og oppbevaring av svampen når den er våt og brukt. Kosten setter jeg i et krus (og vasker selvsagt ofte). Anonymkode: fcc04...a97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aiba Skrevet 4. juli 2019 #3 Del Skrevet 4. juli 2019 Bruker svamp med foundation og så pudder med kost 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. juli 2019 #4 Del Skrevet 4. juli 2019 Brukte kost en stund men gikk over til beautyblender og har brukt det i noen år nå. Har brukt en blå en en stund nå og ser ser ut som om den tåler mer enn de rosa og nude. Det er ikke kommet sprekker i den og har brukt den i noen uker. Liker svamp fordi det er lett og raskt å presse foundation inn i fjeset. Kost tar lengre tid, men med kost får du bedre dekkevne. Noen som har tips til svamper som er like gode som BB sine?? De fleste kopiene er så harde og kompakte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kendall Skrevet 4. juli 2019 #5 Del Skrevet 4. juli 2019 Jeg bruker svamp. Den er idéell til å påføre alle mulige flytende og kremete skjønnhetsprodukter, og også tørre produkter som setting powder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. juli 2019 #6 Del Skrevet 4. juli 2019 2 minutter siden, Kendall skrev: Jeg bruker svamp. Den er idéell til å påføre alle mulige flytende og kremete skjønnhetsprodukter, og også tørre produkter som setting powder. Bruker du BB sine eller noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #7 Del Skrevet 4. juli 2019 Bruker kost på grunn av jeg synes den gjør jobben bedre med å dekke enn hva svamp gjør. Anonymkode: e7d94...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. juli 2019 #8 Del Skrevet 4. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bruker kost på grunn av jeg synes den gjør jobben bedre med å dekke enn hva svamp gjør. Anonymkode: e7d94...58a Hva slags kost bruker du, merke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #9 Del Skrevet 4. juli 2019 Akkurat nå, SupaWoman skrev: Hva slags kost bruker du, merke? Brukte H&M sine i flere år. Men har nylig gått over til Lyko sitt merke. Linke til siden. https://www.lyko.no/sminke/koster/foundation/lyko-all-brushes Anonymkode: e7d94...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kendall Skrevet 4. juli 2019 #10 Del Skrevet 4. juli 2019 9 minutter siden, SupaWoman skrev: Bruker du BB sine eller noen andre? Bruker Real Techniques sine svamper👍🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #11 Del Skrevet 4. juli 2019 Bruker ingen av delene. Påfører med fingrene. Anonymkode: ae03f...1f4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #12 Del Skrevet 4. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bruker ingen av delene. Påfører med fingrene. Anonymkode: ae03f...1f4 🙈 Anonymkode: e7d94...58a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #13 Del Skrevet 4. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🙈 Anonymkode: e7d94...58a Synes du det var rart? Anonymkode: ae03f...1f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 7. juli 2019 #14 Del Skrevet 7. juli 2019 På 5.7.2019 den 0.00, AnonymBruker skrev: Synes du det var rart? Anonymkode: ae03f...1f4 Det samme lurer jeg på. Jeg bruker også fingrene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #15 Del Skrevet 7. juli 2019 Varierer, bruker både samt og kost. Noen ganger begynner jeg med koste, også tar jeg finishen med svamp. Anonymkode: 69f37...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #16 Del Skrevet 7. juli 2019 Jeg bruker også fingrene til flytende bb cream, så litt lett pudder påført med kost etterpå. Anonymkode: 6e867...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 7. juli 2019 #17 Del Skrevet 7. juli 2019 Bruker svamp. Har tørre partier på sommeren og børster fremhever de tørre flekkene og gjør at det ser stygt og ujevnt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #18 Del Skrevet 7. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Varierer, bruker både samt og kost. Noen ganger begynner jeg med koste, også tar jeg finishen med svamp. Anonymkode: 69f37...30c Jeg begynner med fingrene og tar siste finishen med svamp. 👍🏻😊 Anonymkode: 66946...9f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #19 Del Skrevet 7. juli 2019 Jeg bruker kost. Og så en runde med svamp (uten produkt). Det gir god dekkevne, og svamp sikrer et naturlig og jevnt resultat. Under øynene bruker jeg kun svamp. Først med concealer, så presser jeg inn settingpudder med svampen etterpå. Anonymkode: e6e02...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #20 Del Skrevet 7. juli 2019 Bruker fingrene på all flytende krem. Prøvde å bruke svamp men syntes den ble så ekkel. Eller fins det engangs svamper for sminke? Anonymkode: 8c11b...579 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå