Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært litt på felgen de siste to årene, men søkt meg inn i behandling og allerede startet jobben med å cleane meg opp på egenhånd. 

Greia er det at jeg egentlig er veldig seksuelt frigjort, før rusen kom inn i bildet også. Nå, uten noen substanser så har jeg blitt til en 14 år gammel sjenert jente som til og med syntes det å kysse er pinlig. Jeg har møtt en mann som er helt fantastisk, og vi har vært på fire-fem dates. Den ene kvelden var det litt alkohol, så da ble det litt roting, men de siste gangene har vært helt klin edru og jeg føler meg helt tilbakestående. Jeg ønsker å være intim, men jeg får en slags sperre. 

Jeg har vært åpen om alt dette, men søker likevel råd her inne til å kunne bygge opp den selvtilitten og lysten igjen til å ha sex. Dette er en tålmodig fyr, så jeg er ikke redd for at han fordufter om jeg ikke sprer beina mine snart. Jeg bare håper det går over? Jeg føler meg trygg, jeg er bare så jævla nervøs når det kommer til to nakne kropper. Jeg føler det må bety noe denne gangen, jeg har hatt et sånt meningsløst og destruktivt sex-mønster. 

Jeg har også forstått at kroppen min og sex har sørget for at jeg har fått i meg det jeg har cravet av rusmidler. Før brukte jeg sex for å oppnå andre ting jeg ville ha. Nå vil jeg bruke det til kjærlighet, og det er så lenge siden det var formålet at jeg har glemt å være øm og god. Jeg går rett inn i en sånn "skille hodet fra kropp" modus. 

Jeg vet ikke hva jeg konkret vil ha svar på eller hva jeg spør om. Jeg bare vil fungere igjen....

Anonymkode: 81d25...159

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: 81d25...159

AnonymBruker
Skrevet

Det har vel ingenting å si om du er nervøs og usikker egentlig? Få menn som forventer at du skal prestere på noen måte.

Ha rolig, kjærlig kosesex. Det er forøvrig det som er "normalt" med en ny partner slik jeg ser det. Type kyssing, se inn i øynene, misjonær. Holde rundt hverandre. Ligg med hodet på brystkassa hans. Sex trenger ikke være kama sutra.

Anonymkode: aeee6...8ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...