Gå til innhold

Tenner dere på mannen deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjør ikke det lengre, men vil så gjerne! Hvis noen her ikke fant partneret attraktiv etter en stund, men fant en måte å tenne den gnisten igjen, så vil jeg gjerne ha råd.

Anonymkode: 39c58...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope. Vært sammen i 10 år og jeg er kun 28 år. Tenner på "alle" andre, men ikke han.

Anonymkode: 9029d...14a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope. Vært sammen i 10 år og jeg er kun 28 år. Tenner på "alle" andre, men ikke han.

Anonymkode: 9029d...14a

Huff Da, så leit🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør ikke det lengre, men vil så gjerne! Hvis noen her ikke fant partneret attraktiv etter en stund, men fant en måte å tenne den gnisten igjen, så vil jeg gjerne ha råd.

Anonymkode: 39c58...c6b

Kanskje du kan starte i en annen ende. Er det ting du blir sliten av eller irriterer deg mye over? Kjeder du deg? Er det noe gammelt gruff du er bitter for?

Endret av Isambard
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hele tiden! Men det handler for min del om følelser, ikke utseende. Så lenge følelsene er på plass, så er jeg tent. Jeg elsker ham.

Anonymkode: 9cd59...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja og vi har vært sammen i tyve år, de siste årene har han vært impotent så nå tenner jeg på "alle" 

Anonymkode: e2ac9...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja og vi har vært sammen i tyve år, de siste årene har han vært impotent så nå tenner jeg på "alle" 

Anonymkode: e2ac9...554

Så kuken har alt å si for dere damer? Hvorfor går kvinner å sier at de ikke tenner på stiv pikk, men sier noe helt annet når de plutselig ikke kan gå pikk?😂

Anonymkode: d8bbf...36d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjør det, men tenner på alle andre og 😂

Anonymkode: a420c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kuken har alt å si for dere damer? Hvorfor går kvinner å sier at de ikke tenner på stiv pikk, men sier noe helt annet når de plutselig ikke kan gå pikk?😂

Anonymkode: d8bbf...36d

Nei men intimiteten som følgee med, er d e t så rart synes du.. Er vel et naturlig behov.. 

Anonymkode: e2ac9...554

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg ikke helt forstår slike spørsmål. Jeg tenner jevnlig, helt av meg selv. Går det et par dager uten sex kjenner jeg behov for sex. Mannen min er flott han, men dette skjer om han er tilstede eller ikke. Kroppen min blir sugen etter sex jevnlig uansett. Det trenger ikke være noe annet som inspirerer heller. 

Kroppen til min mann er jeg komfortabel og trygg på. Han er mitt naturlige og selvfølgelige valg for tilfredsstillelse. Jeg kan også bli tent av å ta på ham, eller at han tar på meg, så svaret på spørsmålet er nok ja, men veldig ofte får jeg lyst på sex bare fordi jeg får lyst. Seksualiteten min er i stor grad selvgående og selvopprettholdende. 

For at jeg ikke skulle ha lyst på min mann når jeg er kåt måtte noe ha vært galt mellom oss. At tillit var borte, eller at det var svært dårlig stemning på grunn av uenighet.

Ofte gjør ikke engang det siste at jeg ikke har lyst på sex med ham når jeg har lyst på sex. Han kan være et godt middel til tilfredsstillelse selv om jeg egentlig er litt sur på ham. På samme måte som jeg kan nyte å onanerer selv om jeg ikke er i tipp topp humør. Av og til hjelper det til og med på humøret. 

Anonymkode: b3299...42b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg singel da, men nei. Min forje samboer fant jeg skikkelig motbydelig og ekkel. Jag krympet meg når han tok på meg, og tørket inn hvis vi skulle ha sex. Jeg hadde heller sex med meg selv og en dildo en han

Anonymkode: 3f11b...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør ikke det lengre grunnet vekten hans. Han lover stadig at han skal trene og spise bedre, men det skjer aldri. Så det er en blanding av vekten hans og lite viljestyrke som gjør at jeg ikke tenner på han. 

Anonymkode: c0c69...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså. Ts spurte om råd?

Synes Isambard stilte noen gode spørsmål. Er det noen grunner?

Jeg mistet lysten på min forrige kjæreste fordi han ikke fikk den opp. Men det var ikke det i seg selv som var avtennende. Det var hvor sutrete han ble etterpå. I stedet for å tilfredsstille meg på andre måter, satt han seg på sengekanten og furtet. Det var der problemet lå. Så Ts: Er det noe trøbbel, eller som det spørres her over: Kjeder du deg? Noe ved ham du tenker han kunne forandret på, som det går an å si på en fin måte?

Anonymkode: cb542...b0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...