Gjest Mask Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Hvordan går du kledd ut på date? Fin klærne eller vanlige hverdagsklær? Hva er normalt? Bare lurer.
solmåneogstjerner Skrevet 4. juli 2019 #2 Skrevet 4. juli 2019 Normale klær. Om dere skal ut på en finere restaurant så kan du fint gå med en pen kjole. Om dere skal ta en kaffe så går du med det du normalt går med. Jeans og t-skjorte f eks. Om du kommer rett fra jobb så går du med det du gikk med da. Har du tid til å gå hjemom så er det fint med en avslappet sommerkjole f eks En date er ikke alltid det samme som alle andre dater. Kommer an på hvor dere skal og tiden du har til å skifte om du egentlig har lyst til det.
Missfitness Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 Aldri feil å pynte seg litt på date, bare ikke overdrive heller. Pen kjole/skjørt etc tror jeg de færreste menn misliker. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #4 Skrevet 4. juli 2019 Jeg bruker kjoler hver eneste dag, så da bruker jeg og kjole på date. Men har vi en kaffe date, tar jeg på meg en hverdagskjole, i forhold til om vi skal på fin restaurant, da kan jeg ta på en litt finere kjole. Anonymkode: 426ae...5bc 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #5 Skrevet 4. juli 2019 Kommer helt an på hva vi skal gjøre. Ofte tar jeg første date som gåtur, så da blir det naturligvis en veldig avslappet stil. Kler meg ellers i tøy jeg er komfortabel i, og som jeg liker. Ofte er jeg likt kledd som om jeg skulle møte venner egentlig. Men jeg bruker selvfølgelig litt ekstra tid foran speilet før jeg går. Man vil jo gjøre best mulig inntrykk. men er også opptatt av å vise hvem jeg er, så dermed ingen spesiell oppdressing. Viser bare den beste siden av vanlige, normale meg.🙂 Anonymkode: dba29...c29
LiseTV Skrevet 4. juli 2019 #7 Skrevet 4. juli 2019 12 timer siden, Missfitness skrev: Aldri feil å pynte seg litt på date, bare ikke overdrive heller. Pen kjole/skjørt etc tror jeg de færreste menn misliker. Kjole og skjørt liker vel menn?
Duftavsommerregn Skrevet 4. juli 2019 #8 Skrevet 4. juli 2019 13 timer siden, Slaskete Maskot skrev: Hvordan går du kledd ut på date? Fin klærne eller vanlige hverdagsklær? Hva er normalt? Bare lurer. De jeg har datet har gått i fin bukse med bluse og en vanlig pen jakke. Helt greit, det er ikke klærne jeg er ute for å treffe Men at man kler seg helt normalt slik at første inntrykket er at "du er en person med orden og normal hygiene" så ødelegger i alle fall ikke dette for deg, men man trenger ikke kle seg for fest heller. For det er ikke dette som skal skje, det er et treff der dere skal bli bedre kjent, slik at dette kan danne grunnlaget for et kommende forhold kanskje
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #9 Skrevet 4. juli 2019 4 minutter siden, LiseTV skrev: Kjole og skjørt liker vel menn? Det var jo det hun sa? Anonymkode: b035d...d3a 1
Duftavsommerregn Skrevet 4. juli 2019 #10 Skrevet 4. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker kjoler hver eneste dag, så da bruker jeg og kjole på date. Men har vi en kaffe date, tar jeg på meg en hverdagskjole, i forhold til om vi skal på fin restaurant, da kan jeg ta på en litt finere kjole. Ingenting er penere på en feminin kvinne en kjole, og om sommeren og en fin sommerkjole? Sexy og det kan ikke gå galt, og de menn som ikke liker dette er ikke menn wow. 2
Missfitness Skrevet 4. juli 2019 #11 Skrevet 4. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var jo det hun sa? Anonymkode: b035d...d3a 👍
Måneskinn Skrevet 4. juli 2019 #12 Skrevet 4. juli 2019 Passer alltid på å glamme opp meg selv litt på date. Om det blir etter jobb sørger jeg for at jeg den dagen er litt mer finere enn vanlig, og sminker meg lett før jeg går fra jobb (litt pudder, mascara og bittelitt øyenskygge). Kanskje jeg har med et annet par sko, men det kommer også an på dagsformen. Er det date på kvelden blir det alltid skjørt/kjole, og anpasset etter anledning. Syns det er fint å kunne vise seg fra en bra side, ikke at man skal være overstylet og helt dollete - men jeg liker å pynte meg for en mann
DominantHr Skrevet 4. juli 2019 #13 Skrevet 4. juli 2019 Du kan jo komme naken. Enten blir det full klaff eller så blir det totalt fiasko.
282_NaughtySpark Skrevet 4. juli 2019 #14 Skrevet 4. juli 2019 Jeg ville kledd meg til anledningen/stedet. Slik som jeg vanligvis ville kledd meg. Hvis han ikke ville ha meg slik jeg er så er han uansett ikke noen fyr for meg.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #15 Skrevet 5. juli 2019 On 7/4/2019 at 2:17 AM, Missfitness said: Aldri feil å pynte seg litt på date, bare ikke overdrive heller. Pen kjole/skjørt etc tror jeg de færreste menn misliker. On 7/4/2019 at 2:46 PM, LiseTV said: Kjole og skjørt liker vel menn? On 7/4/2019 at 2:51 PM, Duftavsommerregn said: Ingenting er penere på en feminin kvinne en kjole, og om sommeren og en fin sommerkjole? Sexy og det kan ikke gå galt, og de menn som ikke liker dette er ikke menn wow. On 7/4/2019 at 2:46 PM, LiseTV said: Kjole og skjørt liker vel menn? Ikke noe fan av kjole/skjørt. Liker mye heller jeans Anonymkode: 444e3...a00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå