Gå til innhold

Legger man på seg av p-piller?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei mulig det..venninna mi fikk beskjed at hun hadde problemer med å bli gravid fordi hun ikke hadde hatt ordentlig eggløsning før hun begynte på p-piller.

Og jeg også fikk beskjed om det når jeg ville begynne.

men mulig de brukes i annen form og :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har jo hatt eggløsning før da, i tillegg til at jeg har et barn. Godt mulig piller ikke hadde vært et alternativ dersom jeg aldri hadde vært "i gang" med eggløsning.

Skrevet

aner ikke... :) men hvis ice_white veier 36 g så tror jeg ikke legen vil forskrive det uansett ..?

Skrevet

Jeg har lagt på meg endel de siste årene, spesielt på brystet (å det trengte jeg ikke), tror det kan være p.g.a p-pillen, noen som har erfaring med å gå ned etter at en har sluttet?

Skrevet

Det är normalt att gå upp i vikt (för de allra flesta). Oftast beror en viktökning på minskad motion, ökat matintag och ökad ålder. Jag tror inte det är p-pillren.

Skrevet

Jeg tror også somdeg Furstina, at det er mange andre forhold som spiller inn. Ofte begynner man jo på P-piller når man er i et stabilt forhold, og da er det jo en kjennsgjerning at en del av oss legger på oss noen kilo (fordi man har det så godt!).

Som nevnt tidligere i innlegget er det også stor forskjell på P-piller. Prøv deg frem med hjelp av legen din - det er unødvendig å ha alt for mye plager med p-pillebruk.

Tviv-tvi og lykke til!

Skrevet

Om man legger på seg av p-piller?

Det finnest vertfall ikke noe fetnings-stoffer i dem.

Eneste som gjør at du legger på deg litt/mye er fordi pillene lurer kroppen til å ikke ha eggløsning.

Det blir på en måte å "ha mensen hele tiden"...

Da har man jo veldig lyst på mat sant? (når man har mensen) Derfor legger man på seg. Så man må se vekk i fra kjøleskapet. og skrive ned hva du bør spise og hva du ikke bør spise, om du legger SÅ mye på deg.

Dette kommer rett fra legen min..

Gjest Anonymous
Skrevet

Regner med at du enten ikke har tatt deg tid til å lese alle innleggene, eller ikke gir råd til hun som spør. For jeg sier bare at enkelte bør rett og slett holde munn i stede for å komme med slike råd til en som har anorexi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...