Gå til innhold

Dyreparken med to barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal til Dyreparken med en femåring og en ettåring i høysesongen i år. Skal være der ihvertfall 2 dager, vurderer 3, noen tanker rundt dette når man har 2 barn? Skal ikke i Badelandet. Tenker å ta med noe niste, noen som har konkrete tips her? Takk for svar:)

Anonymkode: 41fd9...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man trenger ikke mer enn to dager i Dyreparken, den er ikke så stor, og det er begrenset med moro å gjøre der på såpass mange dager. Dette er særlig om dere ikke skal i badelandet. Femåringen vil nok ha stor glede av parken.

For å få mest mulig ut av turen, vil jeg anbefale dere å sjekke ut hva dere ønsker å se/gjøre i forveien. 

Mat og drikke er absolutt å anbefale. Bare å ha med skiver, frukt og drikke vil spare dere for mye penger. 

Jo, et konkret tips: dersom dere ønsker å gjøre noe som gjerne har kø, anbefaler jeg å gjøre dette først. Det er minst kø når parken åpner, eller sånn sett før den stenger. Tømmer-renna (Nilen), Bob-bane eller toget i Afrika er steder det vil hope seg opp gjennom dagen, særlig i høysesong. 

Anonymkode: 68854...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et lekeområde med klatrestativ som ungene vil like. Der kan dere «campe» litt og ta dere god tid. Mitt barnehagebarn likte lekeplassen best. Ellers var det jo gøy å se på dyra men ikke like gøy som å leke

Anonymkode: 323e5...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...