Gå til innhold

Terskel for antall likes på bryllupsbilde (FB)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei vennine har fått bare rundt 400 likes på bryllupsbilde på FB, mens vi andre i samme vennekrets har 600-1200 likes. Kjenner mye de samme folka. Hun er ordentlig lei seg. Har du tenkt på dette? Hva er "normal" antall likes å få?

Anonymkode: f9476...3b8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kødder nå eller? 🙄 antall likes på bryllupsbilde?! 

Anonymkode: 7d7a8...3bb

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

🤣

Anonymkode: 33e3a...f60

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mhm 🙄

Anonymkode: d882d...664

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan dette være en ting å tenke på??! 

Kanskje hun har færre i lista. Kanskje flere i hennes liste har mistet interessen for FB, eller ikke er klikkere. 

Anonymkode: a2916...b38

• Liker 1
Skrevet

Ærlig talt, er dere gamle nok til å gifte dere, så er dere gamle nok til å drite i antall "likes" på Facebook. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de som har fått mange likes har tagget inn andre gjester i bildet. Da vil jo det gjøre at deres venner har mulighet til å like også. 

Men seriøst? Likes på face burde ikke være en indikasjon på hvor vellykket dag de hadde. 🙄

Anonymkode: b0242...180

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har trolig flere oppegående venner enn dere andre.

Facebook er vel stort sett bekledd av gamle damer, firmaer og whitetrash nå i 2019 ?

Anonymkode: 33e3a...f60

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dere prøver å overgå hverandre i å være kjipe her, men jeg er altså ute etter å trøste en vennine som har en litt rar vinkling på dette her.

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere prøver å overgå hverandre i å være kjipe her, men jeg er altså ute etter å trøste en vennine som har en litt rar vinkling på dette her.

Hvis hun vil ha flere likes bare fordi antallet betyr noe, så burde hun ta og tagge en masse av gjestene slik at også deres venner ser det, slik det nevnes her. 

Nå gikk jeg tilbake og sjekka mitt egen bryllupsbilde, og det hadde 52 likes! NÅÅåå er jeg lei meg nå. :fnise:

Minner meg på et klokt sitat: "Comparison is the thief of joy" 

Endret av Viktualia
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Enkelte bryllupsbilder er bare utrolig bra tatt, mens andre bare er fine. De som har bryllupsbilder som virkelig skiller seg ut vil få mer likes enn de som ikke gjør det. Det betyr ikke at hun andre venninner din har færre venner som liker henne på noe som helst vis.

Når det er sagt så lurer jeg på hvor mange venner folk vanligvis har på facebook. Jeg har 400 totalt, og har en sletterunde hvert år da jeg ikke ønsker å ha noen som "venner" der hvis jeg egentlig ikke kjenner de. Kjæresten har under 100 facebook venner. Tviler på at vi når 400 likes når vi legger ut vårt brudebilde likevel og bryr meg ikke om det :)

Endret av Energi-jenta
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er dere seriøse?

Jeg legger ut bilder JEG har lyst til å dele, og gir meg blanken i om jeg får 2 eller 100 likes! Har aldri sett etter hvor mange likes jeg får, og det har heller ingen innvirkning på hvordan jeg har det!

Råder dere til å stikke fingeren i jorda, og kjenne etter hva som betyr noe her i verden! Kommer 'likes' på topp 10, så bør dere slette sosiale medier...

Anonymkode: fafe9...0ce

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...