AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Møtt en to ganger. Synes han er hyggelig og liker selskapet hans, men er ikke forelsket. Synes det er så vanskelig å vite hva jeg føler? Men må jeg føle noe så tidlig? Anonymkode: 89197...894
Måneskinn Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Ikke alle blir forelsket etter to dater gi det litt tid, det handler jo om å bli kjent og det er ikke gjort i en fei. En hyggelig person hvis selskap du liker er verdt å treffe igjen mener jeg. Om du fortsatt ikke er forelsket eller kjenner noe mer etter en stund er det lov å kaste inn håndkleet, men ha i bakhodet at gode ting utvikler seg gjerne over tid. 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Gi det en sjans! Jeg var verken betatt eller forelsket i fyren jeg holder på med nå, fordi han var egentlig ikke min type. Men vi hadde en så utrolig kjemi sammen, så jeg valgte å gi det en sjanse. Jeg begynte å bli betatt på tredje møtet. På femte møtet hadde vi sex. Det er håp, men det kan tid 😊 Anonymkode: 3d672...f32 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 Er vel bare å treffes noen ganger til? Anonymkode: 49db8...3d5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 Tror ikke det er så vanlig å føle noe så tidlig. Men det er heller ikke uvanlig å vite om man vil fortsette datingen eller ikke. Det kommer helt an på personen(e). Jeg lot det gå tre måneder før jeg innså at følelsene ikke kom... det er ikke lett, men jeg tenker at man heller bør gi det en sjanse enn å la være, for man vet aldri. Anonymkode: 470c3...0f1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #6 Skrevet 3. juli 2019 En blir gjerne betatt og sjarmert, men forelsket kan ta litt mer tid enn bare to treff. Anonymkode: 27d85...515 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #7 Skrevet 3. juli 2019 Det kommer an på en selv, det varierer hvor fort man evt. blir forelsket. Jeg kan bli det raskere hvis det er bra kjemi, samhandling osv. Mens andre trenger mer tid. Anonymkode: 7ba9c...b96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå