AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Damer! Dette innlegget må dere hjelpe meg å besvare. Jeg er en ung mann som for få år siden møtte en jente på en fest via venners-venner. En hyggelig sommerfest, hvor vi selvsagt ikke rotet. Vi pratet litt på festen og hadde en god kjemi. Andre på festen påpekte dette at vi hadde en god tone. Kun prat. Ihvertfall, vi ble venner på facebook, jeg studerer/studerte i en by, henne i en annen by. Hun er fra en annen plass i landet enn meg, og har gjort forskjellig annet, og jeg holder på med mine ting et godt stykke fra der hu er, som jeg har gjort de siste årene fra vi møttes første gang. Har hatt henne litt i tankene, spesielt siste tiden. Jeg likte henne - hyggelig å prate med - hadde en god kjemi. Situasjon nå er at jeg skal på besøk til den byen hun befinner seg i/bor i/jobber i. Jeg blir der noen dager, og jeg har ledig tid på "kalenderen". Jeg aner ikke om hun er i byen samtidig. Vi har ikke pratet siden den festen, bortsett fra at jeg gratulerer henne med dagen på FB en gang i året siden da. Ja, hun er singel. Hva lurer jeg på? Er det innafor å sende en melding om å treffes? Hadde du feks synes dette var hyggelig? Hva tenker dere? Lite sannsynlig at det kan skje noe her så lenge jeg ikke gjør noe, er det jeg tenker. Som dere skjønner, siden jeg må skrive her, så er jeg litt uerfaren. Innspill? Anonymkode: 75811...587
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Send melding. Hva er du redd for? Anonymkode: d87eb...302
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Enig i at du burde sende melding. Du har ingenting å tape, kun alt å vinne Anonymkode: beb97...1de 2
SM30 Skrevet 3. juli 2019 #5 Skrevet 3. juli 2019 År siden? Hvorfor har du ikke sendt henne melding for LENGE siden? Uansett, du har ingenting å tape. Sier hun nei er det bare å prøve neste
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #6 Skrevet 3. juli 2019 Du har ikke noe å tape på å sende en melding og høre om hun har lyst til å møtes. Det verste som kan skje er at hun sier nei. Kjør på! Jeg hadde bare syntes det var hyggelig. Anonymkode: 872f7...732
Måneskinn Skrevet 3. juli 2019 #7 Skrevet 3. juli 2019 Kjør på sier jeg hadde blitt veldig glad for en sånn melding
Cbunke90z Skrevet 3. juli 2019 #8 Skrevet 3. juli 2019 Gjør det, sier hun nei så kan du gi slipp på å tenke på henne slik som det høres ut som du gjør. Og sier hun ja så vet du at du hadde rett. Win win.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #9 Skrevet 3. juli 2019 15 timer siden, SM30 skrev: År siden? Hvorfor har du ikke sendt henne melding for LENGE siden? Uansett, du har ingenting å tape. Sier hun nei er det bare å prøve neste Har ikke passet sånn Anonymkode: 75811...587
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #10 Skrevet 3. juli 2019 Ligger veldig ann til å sende en melding nå altså Anonymkode: 75811...587
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #12 Skrevet 3. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ligger veldig ann til å sende en melding nå altså Anonymkode: 75811...587 Hva hindrer deg? Anonymkode: d87eb...302
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #14 Skrevet 3. juli 2019 Send melding. Hvis du er engstelig for å få en kald skulder kan du jo evt kamuflere det som at du ber om tips til ting man kan se og gjøre i den byen. Anonymkode: 01c23...acf
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #15 Skrevet 4. juli 2019 På 3.7.2019 den 20.01, AnonymBruker skrev: Hva hindrer deg? Anonymkode: d87eb...302 Om det er rett timing. Jeg har ikke mulighet til å treffe henne så mye dette året pga avstander og min skole-situasjon... Om det er rett timing hindre rmeg... Anonymkode: 75811...587
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #16 Skrevet 4. juli 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det er rett timing. Jeg har ikke mulighet til å treffe henne så mye dette året pga avstander og min skole-situasjon... Om det er rett timing hindre rmeg... Anonymkode: 75811...587 Hva gjør det? Anonymkode: d87eb...302
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #17 Skrevet 4. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør det? Anonymkode: d87eb...302 Regner med at du forteller hun det, dersom dere får kontakt med hverandre? Da er hun jo selv klar over det. Så forstår ikke hvorfor dette hindrer deg igjen? Anonymkode: d87eb...302
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #18 Skrevet 5. juli 2019 spørs litt en jeg vet om endret på facebook navnet etter en melding . dette var 2011 og han sa de hadde det hyggelig i syden hun sa det også var morsomt. han skrev på melding ikke på veggen men han gratulerte henne med dagen fordi hun hadde bursdag to dager etter han skrev til henne, dette var da 1 august. hun var på tusenfryd på med venninner da han sendte meldingen hun skrev takk men ikke noe mer. Han skrev de hadde hatt det artig i syden men ikke på facebookveggen men i melding. på facebookveggen skrev han ikke noe, det var i melding også det . jeg som blandet sammen. han skrev både den flrste meldingen og bursdagshilsen på melding - ikke på veggen. det var de andre som skrev på veggen. Var også en han sendte men den svarte hun ikke på. hun endret litt på navnet en måned etter at han sendte henne melding på facebook om sommerferien. hun endret ikke navnet i folke registret men på et mellomrom slik at navnet ble annerledes i facebooksøk. Men de har ikke hatt kontakt nå. Jeg kjenner han men ikke henne . har ikke lest meldingen men det var gratuleler med dagen og to andre meldinger. men de er ikke kjærester np sp jeg ville ikke sagt at du kan håpe på kjæreste når du sender meldingen. foreslå kafe besøk ikke bibliotek eller fotballkamp. Anonymkode: f85fe...28a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #19 Skrevet 5. juli 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: spørs litt en jeg vet om endret på facebook navnet etter en melding . dette var 2011 og han sa de hadde det hyggelig i syden hun sa det også var morsomt. han skrev på melding ikke på veggen men han gratulerte henne med dagen fordi hun hadde bursdag to dager etter han skrev til henne, dette var da 1 august. hun var på tusenfryd på med venninner da han sendte meldingen hun skrev takk men ikke noe mer. Han skrev de hadde hatt det artig i syden men ikke på facebookveggen men i melding. på facebookveggen skrev han ikke noe, det var i melding også det . jeg som blandet sammen. han skrev både den flrste meldingen og bursdagshilsen på melding - ikke på veggen. det var de andre som skrev på veggen. Var også en han sendte men den svarte hun ikke på. hun endret litt på navnet en måned etter at han sendte henne melding på facebook om sommerferien. hun endret ikke navnet i folke registret men på et mellomrom slik at navnet ble annerledes i facebooksøk. Men de har ikke hatt kontakt nå. Jeg kjenner han men ikke henne . har ikke lest meldingen men det var gratuleler med dagen og to andre meldinger. men de er ikke kjærester np sp jeg ville ikke sagt at du kan håpe på kjæreste når du sender meldingen. foreslå kafe besøk ikke bibliotek eller fotballkamp. Anonymkode: f85fe...28a ? Anonymkode: d87eb...302 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #20 Skrevet 9. juli 2019 #VilleBareSnakkeLitt. Anonymkode: 409d2...c68
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå