Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Fikk nytt intervju - mandag på den jobben jeg var på igår! Det er fast.

MEN.. Nå har vikarbyrået ringt også. Prøver få tak i big sis som alltid vet hva man skal gjøre når man har mulighet for 2 jobber. For OM jeg skulle bli valgt til denne vikarjobben (1 år vikariat), og den feks starter mandag, så MÅ jeg jo få kommet meg på det andre, nye intervjuet mandag!! For et stress!

Vet ikke hva jeg skal gjøre?..

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Si fra til vikarbyrået at du er kjempeinteressert, men at du ikke kan starte før tirsdag? Eller enda noen dager senere hvis du vilha svar fra den andre jobben før du begynner i den fra vikarbyået. Du trenger ikke oppgi grunn til vikarbyrået, men hvis de ber om en si at du er bortreist e.l. :)

Gjest gjesta
Skrevet
Si fra til vikarbyrået at du er kjempeinteressert, men at du ikke kan starte før tirsdag? Eller enda noen dager senere hvis du vilha svar fra den andre jobben før du begynner i den fra vikarbyået. Du trenger ikke oppgi grunn til vikarbyrået, men hvis de ber om en si at du er bortreist e.l. :)

Samme rådet jeg fikk fra fattern ;) hehe.. men det ble ikke noe problem. for vikarbyrået hadde ringt ang et oppdrag som var bare noen uker,men da jeg ringte hadde de fått noen andre til å ta det for det hastet. den jobben gjennom vikarbyrået jeg trodde det gjaldt, har de ikke fårr svar på selv. så da slipper jeg å stresse.. :ler: skal på intervju mandag, så håååper jeg..

:):) Takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...