petterm Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 (endret) Vi skal en tur til Praha. Klarer vi oss stort sett med bankkort, eller må vi ha kontanter også? Noen som vet? Endret 2. juli 2019 av petterm
petterm Skrevet 5. juli 2019 Forfatter #2 Skrevet 5. juli 2019 Ingen som har vært i Praha og vet om det funker greit m kun bankkort?
FrodeF Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 Men i alle dager. Har du ikke tilgang til Google? Hvis du feks. søker etter kredittkort praha får du opp alt du lurer på.
petterm Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2019 21 timer siden, FrodeF skrev: Men i alle dager. Har du ikke tilgang til Google? Hvis du feks. søker etter kredittkort praha får du opp alt du lurer på. Takk for svar. Jeg har faktisk prøvd, men jeg har ikke funnet noe nyere som faktisk forteller hvilke erfaringer folk har. Mye kan ha skjedd på 5 eller 10 år.
Kitcat Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 Du kan betale med kort på alle hoteller og restauranter, og det er minibanker overalt. Likevel greit å ta ut noen tjekkiske korona til småkjøp. Er endel markedsboder etc. I tillegg mener jeg de ikke tar kort på Petrin taubanen hvis du vil opp dit. Korona kan du ta ut i minibankene på OSL eller ved ankomst til Praha. 1
petterm Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2019 3 timer siden, Kitcat skrev: Du kan betale med kort på alle hoteller og restauranter, og det er minibanker overalt. Likevel greit å ta ut noen tjekkiske korona til småkjøp. Er endel markedsboder etc. I tillegg mener jeg de ikke tar kort på Petrin taubanen hvis du vil opp dit. Korona kan du ta ut i minibankene på OSL eller ved ankomst til Praha. Tusen takk for at du delte dine erfaringer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå