Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vi skal en tur til Praha. Klarer vi oss stort sett med bankkort, eller må vi ha kontanter også? Noen som vet?

Endret av petterm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært i Praha og vet om det funker greit m kun bankkort? 

Skrevet

Men i alle dager. Har du ikke tilgang til Google? Hvis du feks. søker etter kredittkort praha får du opp alt du lurer på.

Skrevet
21 timer siden, FrodeF skrev:

Men i alle dager. Har du ikke tilgang til Google? Hvis du feks. søker etter kredittkort praha får du opp alt du lurer på.

Takk for svar. Jeg har faktisk prøvd, men jeg har ikke funnet noe nyere som faktisk forteller hvilke erfaringer folk har. Mye kan ha skjedd på 5 eller 10 år. 

Skrevet

Du kan betale med kort på alle hoteller og restauranter, og det er minibanker overalt. Likevel greit å ta ut noen  tjekkiske korona til småkjøp. Er endel markedsboder etc. I tillegg mener jeg de ikke tar kort på Petrin taubanen hvis du vil opp dit. Korona kan du ta ut i minibankene på OSL eller ved ankomst til Praha.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Kitcat skrev:

Du kan betale med kort på alle hoteller og restauranter, og det er minibanker overalt. Likevel greit å ta ut noen  tjekkiske korona til småkjøp. Er endel markedsboder etc. I tillegg mener jeg de ikke tar kort på Petrin taubanen hvis du vil opp dit. Korona kan du ta ut i minibankene på OSL eller ved ankomst til Praha.

Tusen takk for at du delte dine erfaringer! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...