Gå til innhold

Brukt kjole vs ny kjole


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har egentlig alltid tenkt å kjøpe meg en ny brudekjole når jeg skal gifte meg, men det blir jo fryktelig dyrt. Har nå funnet en brukt som jeg liker kjempegodt, men er litt usikker på hva jeg skal gjøre. :-?

Har også funnet en nydelig ny kjole som jeg kunne tenke meg, og pris forskjellen er vel ca 5000 kr.

Ok! Egentlig ser jeg hva jeg bør gjøre, kjøpe den brukte og spare penger, men.... Det ville vært fryktelig morro med en ny kjole også :lol:

Hva valgte dere da dere giftet dere?

Hilsen Kea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jag tycker inte att du ska fundera så mycket på om den är använd eller inte. Fundera på om du vill ha den och om den är värd priset. Är du nöjd med din kjol kommer du att älska den, trivas i den och få en fantastisk dag oavsett om den är använd eller ej.

Se bara till att en använd kjol är tvättad/rensad och struken hos butiken när du köper den och du ska inte märka någon skillnad. Sliten är den knappast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å leie kjole jeg, da jeg garantert ikke hadde hatt hjerte til å selge brudekjolen min om jeg hadde kjøpt den. Når jeg skulle leie kunne jeg også plukke ut drømmekjolen min uten å tenke på at den kanskje kostet 15 000 å kjøpe! Så fornuftig sett for meg var det lurt å leie, ellers hadde jeg bare sittet med en kjole til 15 000 som hadde støvet bort i skapet etter bryllupet.

Når det gjelder brukt kjole kontra ny kjole, så er vel en brukt kjole greit så lenge man finner drømmekjolen! Man kan jo velge og vrake mer i nye kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har kjøpt min drømmekjole via RanneiH. Og prisen på min NYE kjole kan faktisk matche prisen på brukte kjoler her i landet !!

Jeg er kjempeglad jeg kom over henne. Skal også kjøpe brudepikekjoler av henne. Og har nettopp bestilt undertøy !!

Kos deg med planleggingen og valg av kjole.

idak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn for min del har jeg bare lett etter den perfekte kjole. Når jeg fant den, var jeg så heldig at jeg fikk den til en grei pris og da var det ikke så stort spørsmål egentlig. Min kjole hadde ikke engang blitt prøvd av noen andre, så jeg er superfornøyd :)

Hvis jeg var deg, ville jeg nok bare prøvd kjoler og tatt stilling til kjøp eller leie etter at jeg har funnet KJOLEN. Det funket ihvertfall fint for meg :D

Lykke til med jakten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...