AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #21 Skrevet 3. juli 2019 47 minutter siden, QuestionEverything said: Refererer til en mann som er suksessfull i alt han gjør Eller arvet fra faren. Anonymkode: 69ca2...3ea 2
QuestionEverything Skrevet 3. juli 2019 #22 Skrevet 3. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller arvet fra faren. Nei. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #23 Skrevet 3. juli 2019 18 minutter siden, QuestionEverything said: Nei. Han Chad ser så dum ut på de tegningene 🙈 trodde forresten Chad var en arrogant, uintelligent drittsekk, men han virker jo allright ut ifra hva jeg har lest her. Jeg har tydeligvis datet en del Chad’s i mitt liv, altså de veltrente, fantastisk kjekke men også smarte og snille. Så ja, det kunne jeg gjort, ts Anonymkode: fca0b...7df 1
Tøytigern Skrevet 3. juli 2019 #24 Skrevet 3. juli 2019 Hva er denne greia med å på død og liv skulle tre stereotypier ned over hodet på menn? 5
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 3. juli 2019 #25 Skrevet 3. juli 2019 Jeg er sammen med en intelligent, morsom, søt type. Jeg kunne ikke datet en chad uten humor og intelligens som syntes det var status å ha sex med kvinner.
Tøytigern Skrevet 3. juli 2019 #26 Skrevet 3. juli 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lei folk som bruker ord som de forventer andre skal vite hva betyr. Selvfølgelig kan man google, men det burde være nødvendig. Og nei; jeg er ikke den eneste som ikke aner hva chad er for noe. Ha litt antenner. Anonymkode: 4f6e2...006 Det er bare TS som nettopp har lært ordet selv og vil virke viktig... 3
Tøytigern Skrevet 3. juli 2019 #28 Skrevet 3. juli 2019 1 minutt siden, Parkeringsvakt skrev: Jeg er sammen med en intelligent, morsom, søt type. Jeg kunne ikke datet en chad uten humor og intelligens som syntes det var status å ha sex med kvinner. Det er ikke den fyren som syns det er status. Det er de som ikke er som han som synes det er status. Og de dør etter å fylle den stereotypien. Sjalu som faen og tror de er mislykket i livet fordi de ikke har sex og ikke er social butterflies. De tror de må bli noe de ikke er for å få hatt seg og at alle andre enn dem konstant har seg og er selvsikre og vellykkede. 1
Tøytigern Skrevet 3. juli 2019 #29 Skrevet 3. juli 2019 1 time siden, QuestionEverything skrev: Refererer til en mann som er suksessfull i alt han gjør Refererer til en stereotypi på en misunnelsesverdig fyr.
SPOCA Skrevet 3. juli 2019 #30 Skrevet 3. juli 2019 2 timer siden, QuestionEverything skrev: Refererer til en mann som er suksessfull i alt han gjør Javel. Men hvorfor skal man bry seg om slike ting? Høres kjedelig ut spør du meg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #31 Skrevet 4. juli 2019 På 2.7.2019 den 19.39, AnonymBruker skrev: Anonymkode: ad1f7...4b8 Hva er en chad og en incel?? Anonymkode: a0437...53a
Gjest hind Skrevet 4. juli 2019 #32 Skrevet 4. juli 2019 Chads er vel maks 26(?), så nei, det blir for ungt for meg.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #33 Skrevet 4. juli 2019 1 hour ago, hind said: Chads er vel maks 26(?), så nei, det blir for ungt for meg. Feil. Chad Finn i alle alder. Anonymkode: 69ca2...3ea
Gjest hind Skrevet 4. juli 2019 #34 Skrevet 4. juli 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Feil. Chad Finn i alle alder. Anonymkode: 69ca2...3ea Vel, bare det å omtale noen som Chads lukter ganske umodent, spør du meg. Det er ikke voksne folk som snakker sånn,vel?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #35 Skrevet 4. juli 2019 1 minutt siden, hind said: Vel, bare det å omtale noen som Chads lukter ganske umodent, spør du meg. Det er ikke voksne folk som snakker sånn,vel? Høres ut som du har ikke peiling om dette. Anonymkode: 69ca2...3ea
Gjest hind Skrevet 4. juli 2019 #36 Skrevet 4. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Høres ut som du har ikke peiling om dette. Anonymkode: 69ca2...3ea Jeg er nok for voksen. Dette er incel-språk og denne typen incels er sjelden særlig modne. Det er jo lett å merke av trådene de lager her.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #37 Skrevet 4. juli 2019 9 minutter siden, hind said: Jeg er nok for voksen. Dette er incel-språk og denne typen incels er sjelden særlig modne. Det er jo lett å merke av trådene de lager her. Voksne snakker om det - ikke barn, ikke teåringer. Ja folk som har sex. Som sagt har du ikke peiling om det. Anonymkode: 69ca2...3ea 1
Gjest hind Skrevet 4. juli 2019 #38 Skrevet 4. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Voksne snakker om det - ikke barn, ikke teåringer. Ja folk som har sex. Som sagt har du ikke peiling om det. Anonymkode: 69ca2...3ea Jeg har aldri hørt et voksent menneske snakke om Chads. Bare unge voksne som ikke er helt modne, men greit, hvis det føles bedre å tro at jeg ikke har peiling kan vi godt si det sånn. Samme for meg. Jeg bryr meg egentlig filla om både Chads og incels.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå