AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Er det innafor å skrive ei melding til ei dame hvor jeg rett ut skriver at jeg ønsker sex med hun? Det hører med til historien at hun og jeg har hatt sex før i Trondheim og at jeg er singel. Jeg tror at hun også er singel. Hun er 28 år og jeg er 34 år, hvis det skulle ha noe å si. Anonymkode: d6846...037
solmåneogstjerner Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 (endret) Begynn ihvertfall med en mld hvor du lurer på hvordan hun har det osv. For å lodde stemningen litt. Ikke kjør på med sexmeldinger så plutselig. Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre hvilken by dere var i... Endret 2. juli 2019 av solmåneogstjerner 7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Ikke slik ut av det blå nei. Som @solmåneogstjerner skriver bør du sende noen meldinger uten sexønsker for å lodde stemningen først. Menns sexmeldinger er dessuten ofte lite appetittlige for oss kvinner, da det dere synes er kåthetsskapende virker motsatt på oss. For å pirre en kvinne man ikke har en veldig nær relasjon til bør ikke sexmeldinger være for direkte og beskrivende. Anonymkode: 410be...978 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menns sexmeldinger er dessuten ofte lite appetittlige for oss kvinner, da det dere synes er kåthetsskapende virker motsatt på oss. For å pirre en kvinne man ikke har en veldig nær relasjon til bør ikke sexmeldinger være for direkte og beskrivende. Anonymkode: 410be...978 Jeg er for så vidt enig i det på et generelt grunnlag, men akkurat hu dama her (ut i fra min tidligere erfaring med hu), foretrekker faktisk en direkte tone når det kommer til sex. Anonymkode: 6dff0...65d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er for så vidt enig i det på et generelt grunnlag, men akkurat hu dama her (ut i fra min tidligere erfaring med hu), foretrekker faktisk en direkte tone når det kommer til sex. Anonymkode: 6dff0...65d Hvis en mann man har hatt sex med skriver, Hei, lyst å treffes? Matbit kanskje? Så vil vi alle foretå hvorfor, og da får du svar på om det blir sex eler ikke etter en matbit. Anonymkode: 618fc...929 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er for så vidt enig i det på et generelt grunnlag, men akkurat hu dama her (ut i fra min tidligere erfaring med hu), foretrekker faktisk en direkte tone når det kommer til sex. Anonymkode: 6dff0...65d Så hvorfor spør du her da? Anonymkode: f4332...490 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #7 Skrevet 2. juli 2019 Du har allerede hatt henne så det er helt innafor. Kanskje blir hun kåt. Men du kan skrive noe mer også. Anonymkode: d0d45...292
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #8 Skrevet 2. juli 2019 At en fyr man har hatt sex med er interessert i mer sex, er egentlig ikke noe rart. Hadde du ikke hatt det før så burde du aldri sendt en slik melding. Anonymkode: d0d45...292
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #9 Skrevet 2. juli 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har allerede hatt henne så det er helt innafor. Kanskje blir hun kåt. Men du kan skrive noe mer også. Anonymkode: d0d45...292 Spørs hvor lenge siden det er. Noen få måneder er noe helt annet enn et par år. Han tror dessuten at hun er singel, men vet ikke. Jeg er absolutt ikke åpen for å motta sexmeldinger fra menn jeg hadde sex med for noen år siden. Hadde de hoppet rett på det hadde reaksjonen min vært avvisende. Å få en hyggelig melding hadde derimot vært koselig, så kunne man ta det fra der. Liker også at det blir brukt litt humor og snert. For eksempel "Det var en gang et eventyr, og det var oss to. Så kom det store stygge livet, og historien fikk en brå slutt. Jeg har alltid lurt på hvordan eventyret kunne ende. Hva med deg? Hilsen den vakre og ubeskrivelig sexy prinsen/trollet/han med støvlene. (Alt ettersom hvordan du husker eventyret.) Dette er en reell melding jeg fikk, og den fikk meg til å smile. Det var ikke vanskelig å få oppfølging med meldinger med litt freidig snert da. Hadde han skrevet at han ville ta meg hardt/fylle meg opp/lengtet etter å ta den deilige kroppen min/sprenge fitten min, eller tilsvarende jeg også har mottatt opp gjennom årene hadde han ikke fått like positiv respons. Anonymkode: 410be...978 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #11 Skrevet 3. juli 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hvorfor spør du her da? Anonymkode: f4332...490 For å få høre litt forskjellige perspektiver rundt dette. Anonymkode: 6dff0...65d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #12 Skrevet 3. juli 2019 Hvis denne dama er veldig direkte som Ts gir inntrykk av er det innenfor å sende et bilde av ståpikken “vil du ha grillspyd i sommer?”. Anonymkode: 92618...bc8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå