Gå til innhold

Jeg trenger litt hjelp igjen.


SoWhat?

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Men det var jo du som tenkte riktig, og han som ordla seg feil. Eller har misforstått deg. Siden du følte det var feil at du ikke liker autoriteter, da du vanligvis ikke har noen opposisjon mot de fleste autoriteter. 

Jeg vet ikke helt. Jeg må tenke på dette. Jeg liker å få hjelp. Jeg liker å klare meg selv og å ja..klare meg selv. Han er veldig sjef da! Mulig noe her kræsja. Han var ikke irritert eller noe

 Bare så: innrøm det. 

Jo. Men må jo vite hva jeg skal innrømme :vetikke:

Liker IKKE å få hjelp. Skulle det stå. 

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg vet ikke helt. Jeg må tenke på dette. Jeg liker å få hjelp. Jeg liker å klare meg selv og å ja..klare meg selv. Han er veldig sjef da! Mulig noe her kræsja. Han var ikke irritert eller noe

 Bare så: innrøm det. 

Jo. Men må jo vite hva jeg skal innrømme :vetikke:

Nei da er det vel ikke noe å innrømme da. Heller til det at han har formulert seg feil. En sjef kan jo fortelle deg hva du skal gjøre uten at han er autoritær av den grunn. Men om han brøler, kommer med trusler og bruker makten sin for alt det er verdt, da er han autoritær. Om han forteller deg hva du skal gjøre og/eller bruker makten sin på en pedagogisk måte så er han ikke autoritær. På samme måte med foreldre, lærere og politi. De som er noenlunde kloke vet at i de aller fleste situasjoner lønner det seg ikke å være autoritær. 

Endret av solmåneogstjerner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Nei da er det vel ikke noe å innrømme da. Heller til det at han har formulert seg feil. En sjef kan jo fortelle deg hva du skal gjøre uten at han er autoritær av den grunn. Men om han brøler, kommer med trusler og bruker makten sin for alt det er verdt, da er han autoritær. Om han forteller deg hva du skal gjøre og/eller bruker makten sin på en pedagogisk måte så er han ikke autoritær. På samme måte med foreldre, lærere og politi. De som er noenlunde kloke vet at i de aller fleste situasjoner lønner det seg ikke å være autoritær. 

Ok

 Hm

 Utgangspunktet var at jeg måtte tenke over et råd. Jeg klarte ikke helt se logikken ved det der og da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Ok

 Hm

 Utgangspunktet var at jeg måtte tenke over et råd. Jeg klarte ikke helt se logikken ved det der og da. 

Spør hva han mente da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Spør hva han mente da 

Ja. Men jeg rakk ikke helt. Det kom flere til. Da ville jeg ikke spørre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...