Gå til innhold

Ikke interessert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så, jeg møtte en fyr og jeg synes at daten gikk veldig bra. Jeg har snakket med han etter det. Han hintet til neste møte men har ikke spurt konkret. Jeg spurte rett ut om han hadde lyst til å treffes og han svarte ikke.  Jeg tenkte ja, da er han vel ikke interessert og slettet han.  Han skrev at han ville møtes. Vi avtalte en dag men så fikk jeg en melding at han var syk og at vi kunne finne en ny dag. Jeg dro på ferie og han sendte god tur til meg noe jeg tenkte var veldig hyggelig. Og når jeg sendte snap så svarer han med en gang. Men det er to dager siden jeg kom hjem men han har ikke sendt noe melding. Jeg tenker at siden det var han som avlyste, så er det han som kan sende melding. I tillegg så tenker jeg at hvis han hadde virkelig hatt lyst til å møte meg så hadde han vel spurt eller i hvert fall avtalt en dag før jeg dro på ferie? Jeg var bare borte et par dager.  Han er vel ikke interessert og jeg kan bare slette og gå videre? 

Anonymkode: 85376...924

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville gitt det en sjanse til siden du har vært borte, ikke sikkert at han husker nå du kom hjem. Men klart, dersom han fortsetter med å gi melding om at han er syk eller ikke følger opp på at han vil møtes, så er han nok ikke så interessert. Men det kan være lurt å prøve en gang til først, den som intet våger intet vinner...

Anonymkode: 910b9...b52

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ville gitt det en sjanse til siden du har vært borte, ikke sikkert at han husker nå du kom hjem. Men klart, dersom han fortsetter med å gi melding om at han er syk eller ikke følger opp på at han vil møtes, så er han nok ikke så interessert. Men det kan være lurt å prøve en gang til først, den som intet våger intet vinner...

Anonymkode: 910b9...b52

Han vet at jeg er hjemme fordi har lagt ut ting i my story som han sjekker hele tiden.. Skal jeg spørre IGJEN om han vi møttes? For å være ærlig så har jeg ikke lyst til å spørre igjen siden det var han som avlyste.

AnonymBruker
Skrevet

Tillegg ser jeg at han er aktiv på snap men det å sende melding og høre hvordan ferien har vært eller avtale en ny date, det gjør han ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Du legger jo mye mer i deres "forhold" enn det han gjør, så mye er opplagt... Han går ikke rundt og tripper med sommerfugler i magen, og venter på livstegn fra deg. For han er kanskje du noen han har møtt så vidt. Du trenger ikke gi opp da, du må bare senke forventningene et par hakk. Spør om nytt møte, så kan det jo være det utvikler seg til noe. Men du må nok komme litt ned på jorda 🙂

Anonymkode: 154b4...0e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du legger jo mye mer i deres "forhold" enn det han gjør, så mye er opplagt... Han går ikke rundt og tripper med sommerfugler i magen, og venter på livstegn fra deg. For han er kanskje du noen han har møtt så vidt. Du trenger ikke gi opp da, du må bare senke forventningene et par hakk. Spør om nytt møte, så kan det jo være det utvikler seg til noe. Men du må nok komme litt ned på jorda 🙂

Anonymkode: 154b4...0e1

Jeg har spurt om å møtes.. Jeg forventer jo at han skal avtale en date til når han selv sa at vi kan avtale over helgen OG det er han som avlyste. Jeg føler jo at det blir veldig desperat av meg hvis jeg skal avtale et møte til fordi for meg virker det ikke som han er interessert. Menn som virkelig er interessert å møte noen igjen så sørger de for at de skal få til et møte.. Han sa jo selv at han ikke spiller spill, noe han gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...