AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Vet ikke om dette er rett side å spør, men gjør d likevel.. For en tid tiobake siden var jeg utsatt for vold av en tidligere kjærest. Jeg anmeldte og fikk besøksforbud. I etterkant har jeg blitt veldig god og venn med ene kompisen til han jeg anmeldte, og vi har så smått begynt å date.. Å nå skjer det endelig noe i etterforskningen hos politiet. Men vil mitt nye bekjentskap skade saken min? Jeg hadde null kjennskap til denne nye mannen da jeg ble utsatt for volden. Han sier han er redd forjoldet vårt kan skade saken? Kan det det? Eller er det bare en undskyldning for å avslutte e d meg? Anonymkode: b31a3...463
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Er xn din og den nye gode venner? Omgås de mye? Er de fra samme (dårlige) miljø? Anonymkode: b0b88...b43
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 De omgås nesten ikke nå pga han nye vet hva som har skjedd... Og de er fra forskjellige miljø.. Anonymkode: b31a3...463
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå