Gå til innhold

Navn = utseende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo sjeldnere navn jo sjeldnere personlighet. Hater navnet mitt

Anonymkode: 54049...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, lykkefuglen57 said:

Hva tenker dere om utseendet til navnet Emilie?😇

Blond, og veldig ung eller veldig gammel.

Jeg har et navn jeg forbinder med utseende. Susan. Da tenker jeg rødt hår og slem. For jeg kjente to rødhårede slemme Susan i barndommen. Det kan jo ikke være tilfeldig. 😄

Anonymkode: 12981...321

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ubernorske navn og du ser for deg sort hår,?

Anonymkode: cbeeb...284

Nina er tysk, ikke norsk, og navnet Mona er visstnok av ukjent opphav, så ikke spesielt ubernorsk det heller. 

Anonymkode: 35467...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, lykkefuglen57 skrev:

Hva tenker dere om utseendet til navnet Emilie?😇

Jeg tenker hun har lyst glatt hår, skulderlangt, ikke så fyldig. Smalt ansikt, smal nese. Slank. Hun er litt rampete og ubeskjeden.

Anonymkode: 16d44...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter du? Karianne og har en motbydelig holdning og lav selvfølelse?

Anonymkode: daed7...53f

Kjære deg da, du må da ikke ta deg nær av noe så lite vitenskapelig og uhøytidlig som personlige assosiasjoner rundt navn.

Anonymkode: 16d44...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekkeste fyren jeg noen gang har sett heter Jørgen. Skikkelig drømmemann. Høy, mørk, akkurat passe muskuløs, plettfritt smil og grønne gnistrende øyne. Vakker, vakker mann. 

I går var jeg på en matbutikk. Han i kassa var tydelig syk av overvekt, stakkars menneske. Har aldri sett et så overvektig menneske før. Han svettet veldig, tørket panna med en klut flere ganger og hadde store svetteflekker på uniformen. Hyggelig mann, smilte og ga god service, men slet virkelig. På navneskiltet sto det Jørgen. 

 

Det er jo ikke sånn da at alle Ninaer er like, liksom. Jeg kjenner to. Den ene er liten, kjapp og helt mørk i øyne og hår. Den typen som aldri er i ro, og som snakker hele tiden. Den andre er høy, lys og stor, men veldig godt trent. Supersterk. Flotte damer begge to, men så forskjellige som de kan bli. 

Anonymkode: 3ac83...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/2/2019 at 9:49 AM, AnonymBruker said:

Ubernorske navn og du ser for deg sort hår,?

Anonymkode: cbeeb...284

Uber norske navn? Virkelig? Mona? Nina?

Astrid, Sigrid, Torunn, Marit? Er ikke det litt mer norske navn? 

Anonymkode: 51343...24c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knytter navnet Thea til litt yngre, blonde jenter med et nordisk utseende, meg selv inkludert 🙃

Så har vi Ronny da, som er en tynn, ustelt og hengslete fyr med mørkt hår. Gjerne litt arr i kinnene etter kviser. 

Anonymkode: 250c9...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også mørkhåret når jeg hører navnet Mona og Nina. 

Når jeg hører navnet Stine, tenker jeg på ei mild, blond og ung dame med snille øyne. 

Selv heter jeg Ida, og tenker jeg er en typisk Ida. Hva enn nå det er. 

Anonymkode: 40673...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker også mørkhåret når jeg hører navnet Mona og Nina. 

Når jeg hører navnet Stine, tenker jeg på ei mild, blond og ung dame med snille øyne. 

Selv heter jeg Ida, og tenker jeg er en typisk Ida. Hva enn nå det er. 

Anonymkode: 40673...491

Så morsomt, du traff ganske bra på mitt navn.

Med Ida så tenker jeg en litt sprudlende og laidback ung kvinne med blondt eller lysebrunt hår, slank/atletisk kropp. 

Anonymkode: c179b...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stine da? 🙈

Anonymkode: c179b...b09

Åååh, Stine. Har aldri møtt en Stine som ikke var helt loco/raging bitch, men alle har vært tynne brunetter og har hatt langt hår. Finnes sikkert snille Stiner, men jeg har til gode å møte en. Sorry 😅

Anonymkode: 74191...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine tenker jeg døy spinkel jente med lysebrunt hår og fregner. Emilie tenker jeg pliktoppfyllende og godt likt, lyshåret. Marianne tenker jeg en litt rocka dame med mørkt kott hår og piercing. Hva med Beate? 😀

Anonymkode: 1ece8...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åååh, Stine. Har aldri møtt en Stine som ikke var helt loco/raging bitch, men alle har vært tynne brunetter og har hatt langt hår. Finnes sikkert snille Stiner, men jeg har til gode å møte en. Sorry 😅

Anonymkode: 74191...fdc

Haha😂 Kanskje det var meg du møtte når jeg var i tenårene, for da farget jeg håret brunt og kunne fremstå litt "bitch", uten at det var meningen. Den tid er forbi i det minste, tror jeg er ganske snill, får ihvertfall høre det😊 Hva heter du? 

Anonymkode: c179b...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stine tenker jeg døy spinkel jente med lysebrunt hår og fregner. Emilie tenker jeg pliktoppfyllende og godt likt, lyshåret. Marianne tenker jeg en litt rocka dame med mørkt kott hår og piercing. Hva med Beate? 😀

Anonymkode: 1ece8...17b

Med Beate så tenker jeg ung alenemor fra bygda😂 Med langt slett hår og litt utfordrende klesstil. Er nok fordi jeg kjenner ei!

Anonymkode: c179b...b09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stine da? 🙈

Anonymkode: c179b...b09

Haha Stine ser jeg for meg er en litt bitchy tenåringsjente som bare er optatt av mote og populæritet.

Anonymkode: a592a...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du om Lillemor?

Anonymkode: 88c19...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha Stine ser jeg for meg er en litt bitchy tenåringsjente som bare er optatt av mote og populæritet.

Anonymkode: a592a...0d8

Som de fleste tenåringsjenter altså 😂 Neida, var ganske gøy det her!

Anonymkode: c179b...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...