Gå til innhold

Sorg over en katt :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo 

Vi er storfamilie som bor sammen fordelt på en tomannsbolig. Er for det meste adskilt, men ikke veldig. 

Idag dro vi for å se på katt, og jeg og barnet mitt fikk et spesielt bånd med den ene katten. Vi bestemte oss for å reservere den, og komme å hente den om noen dager.. 

I bunn og grunn passet det ikke for alle, og jeg ble fryktelig trist for at det ikke gikk likevel. Jeg klarer ikke slutte å tenke på den nydelige katten.. 

Føles som jeg mistet noen jeg er glad i..jeg bare gråter og gråter, ikke for at jeg ikke fikk henne, men føler som jeg mistet henne.. 

Hva skal jeg gjøre for å komme over denne sorgen..? 

(dere som ikke forstår det å ha sorg over et dyr, trenger ikke svare) 

Anonymkode: 1f821...e72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter akkurat og kjenner på sorgen og savnet etter en hund som måtte avlives. Og må bare si ; det er ikke " bare et dyr" . Å sørge over dyr er reellt og vondt. 

Så mitt eneste råd til deg er å la tida lege sårene. Alt blir bedre med tida, men gi deg selv lov til å føle på det vonde . 

Anonymkode: e9582...2e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en klem, og det er lov å sørge. Det blir bedre med tiden.

Anonymkode: 8d36f...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støttende ord❤️

Jeg har vært litt emosjonell i det siste, og vi har lenge snakket om å adoptere en katt. Jeg har hatt katt i hele barndommen og følte meg så klar.. Så får jeg den gode kontakten med den nydelige skapningen.. Også blir det ingenting mer.. 

Jeg er lei meg over at andre må bli med på avgjørelsen, og begrunnelsen er så idiotisk, for meg, ikke for de det gjelder selvfølgelig.. Men uff.. 

Jeg ville så gjerne ta henne til meg ❤️ sorgen over å ikke kunne se henne igjen, sorgen over å ikke kunne gi kjærligheten min videre til henne også.. Jeg har så mye å gi.. 

Jeg vet hun får det godt et annet sted, men føler meg så trist over at jeg ikke fikk sjansen. 

Anonymkode: 1f821...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter er herlige skapninger. Og så gode når de først har fått tilitt til deg. Man blir så glad i dem og elsker dem og savner dem når de blir borte. Poter setter også spor i hjertet ❤️

Anonymkode: 364aa...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig trist å miste et kjæledyr, og de som gjør det har min fulle medfølelse. Men ærlig talt..du traff denne katten for første gang i dag. Tviler veldig sterkt på at dere har utviklet et "spesielt bånd" til denne katten. I så fall er det et enveisbånd fra deg til katten. Den bryr seg ikke om deg - ikke etter ett kort møte.

For meg høres det ut som om det er noe annet som ligger under, at du har en underliggende emosjonelle tilstand, kanskje du mistet en katt i barndommen som denne katten minnet deg på eller noe slikt. Å gråte og gråte over en katt du så vidt har truffet er ikke normalt.

Anonymkode: da090...be3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...