Gjest Hilde K S Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 Hei Osloboere! Jeg skal på studietur med jobben 21. mai og lurer på hva som kunne vært gøy å få med seg på en lørdagskveld? Alle tips mottas med takk!
MiniMjau Skrevet 4. mai 2005 #2 Skrevet 4. mai 2005 Det spørs jo hva du er ute etter? Hvor gamle er dere? prøv f.eks Generelt: www.oslopuls.no www.nattguiden.no www.detskjerioslo.no Musikk: www.smuget.no www.rockefeller.no www.cafemono.no
Gjest Uteløven Skrevet 4. mai 2005 #3 Skrevet 4. mai 2005 Du mener et sted å gå etter dere har spist? Hvilken aldersgruppe dreier det seg om? Alle aldre? Dansested eller "pratested"? Du må "spisse" behovene litt for å kunne gi deg relevante tips. Oslo er stort.
Gjest Hilde K S Skrevet 4. mai 2005 #4 Skrevet 4. mai 2005 Takk for raske svar! Vi vet ikke helt hva vi vil, vi er bare på søk etter noe morsomt. Vi skal delta på Vårspranget og trenger noe å gjøre etter det. Aldersmessig er vi fra 33 til 56 år, så vi er damer i vår beste alder. Kanskje vi skulle gått på et eller annet teater eller revy? Vi kommer nok ikke til å havne på et dansested, da interessen for det nok ikke vil være tilstedeværende. Danse kan vi jo gjøre i Bergen også.
Gjest Uteløven Skrevet 4. mai 2005 #5 Skrevet 4. mai 2005 Billetter til teater/revy på en lørdag, tror jeg dere kan glemme når det er så kort tid fram til den 21. Gå på Smuget, der er det flere "konsepter". Litt lange køer på en lørdag, men der kan man både høre bra musikk et sted, eller bare henge i den mer rolige baren til venstre når du kommer inn. Masse mennesker å snakke med. Havana i Hegdehaugsveien er også bra.
MiniMjau Skrevet 4. mai 2005 #6 Skrevet 4. mai 2005 kanskje stand-up på Latter på Aker Brygge? Der er det arrangement hver lørdag står det å lese på www.latter.no
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #7 Skrevet 4. mai 2005 Billetter til teater/revy på en lørdag, tror jeg dere kan glemme når det er så kort tid fram til den 21. Gå på Smuget, der er det flere "konsepter". Litt lange køer på en lørdag, men der kan man både høre bra musikk et sted, eller bare henge i den mer rolige baren til venstre når du kommer inn. Masse mennesker å snakke med. Havana i Hegdehaugsveien er også bra. Til HØYRE når du kommer inn, mente jeg. Har alltid vært så full på Smuget at jeg ikke har lært meg forskjell på høyre og venstre.
sixx Skrevet 4. mai 2005 #8 Skrevet 4. mai 2005 [Har alltid vært så full på Smuget at jeg ikke har lært meg forskjell på høyre og venstre. Mot høyre er på den siden hvor tommelen peker mot venstre. (Alltid fint å kunne være til hjelp)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå