Gå til innhold

1001liv.com


Renate1976

Anbefalte innlegg

jeg hørte om denne nye «bloggen» på radio. Historier om døden av en lege. (Kaveh Rashidi)

 ulikt noe annet... fikk meg til å gråte den ene. Hva syns dere? www.1001liv.com

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig med nye medlemmer som bruker sitt første innlegg på KG til å tipse om blogger. Stas asså!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk en veldig fin blogg. Og jeg kan nesten garantere at det ikke er Kaveh selv som står bak denne tråden ;)

Kaveh er han som skrev kronikken om eksponering av barn på sosiale medier sammen med Linneah Myhre tidligere i år. Og som var på God Morgen Norge med meg i samme anledning uka etter. Jeg syns prosjektet hans om 1001 måter å dø på er ekstremt fascinerende, og det har gjort inntrykk på meg som er over gjennomsnittet opptatt av livets forgjengelighet. Jeg anbefaler alle å lese disse historiene, han legger ut nye hver søndag.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, FruJohansen skrev:

Dette er faktisk en veldig fin blogg. Og jeg kan nesten garantere at det ikke er Kaveh selv som står bak denne tråden ;)

Kaveh er han som skrev kronikken om eksponering av barn på sosiale medier sammen med Linneah Myhre tidligere i år. Og som var på God Morgen Norge med meg i samme anledning uka etter. Jeg syns prosjektet hans om 1001 måter å dø på er ekstremt fascinerende, og det har gjort inntrykk på meg som er over gjennomsnittet opptatt av livets forgjengelighet. Jeg anbefaler alle å lese disse historiene, han legger ut nye hver søndag.

Du... så bra at du kom på banen og påpeker at jeg tok feil i min antagelse! 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, MarianneE skrev:

Du... så bra at du kom på banen og påpeker at jeg tok feil i min antagelse! 😊

Jeg tenker det samme selv hver gang jeg ser tilsvarende tråder, haha! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, FruJohansen skrev:

Jeg tenker det samme selv hver gang jeg ser tilsvarende tråder, haha! 😄

Jeg bare savnet en tråd om den bloggen, vært her lenge uten å ha bruker eller være aktiv (-:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Gjest Adrielle
På 3.7.2019 den 13.19, FruJohansen skrev:

Jeg syns prosjektet hans om 1001 måter å dø på er ekstremt fascinerende, og det har gjort inntrykk på meg som er over gjennomsnittet opptatt av livets forgjengelighet. Jeg anbefaler alle å lese disse historiene, han legger ut nye hver søndag.

Helt enig.

https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/EWmngl/Snakk-om-doden--Kaveh-Rashidi

Endret av Adrielle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...