Renate1976 Skrevet 1. juli 2019 #1 Del Skrevet 1. juli 2019 jeg hørte om denne nye «bloggen» på radio. Historier om døden av en lege. (Kaveh Rashidi) ulikt noe annet... fikk meg til å gråte den ene. Hva syns dere? www.1001liv.com 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. juli 2019 #2 Del Skrevet 2. juli 2019 Koselig med nye medlemmer som bruker sitt første innlegg på KG til å tipse om blogger. Stas asså! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 3. juli 2019 #3 Del Skrevet 3. juli 2019 Dette er faktisk en veldig fin blogg. Og jeg kan nesten garantere at det ikke er Kaveh selv som står bak denne tråden Kaveh er han som skrev kronikken om eksponering av barn på sosiale medier sammen med Linneah Myhre tidligere i år. Og som var på God Morgen Norge med meg i samme anledning uka etter. Jeg syns prosjektet hans om 1001 måter å dø på er ekstremt fascinerende, og det har gjort inntrykk på meg som er over gjennomsnittet opptatt av livets forgjengelighet. Jeg anbefaler alle å lese disse historiene, han legger ut nye hver søndag. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juli 2019 #4 Del Skrevet 4. juli 2019 22 timer siden, FruJohansen skrev: Dette er faktisk en veldig fin blogg. Og jeg kan nesten garantere at det ikke er Kaveh selv som står bak denne tråden Kaveh er han som skrev kronikken om eksponering av barn på sosiale medier sammen med Linneah Myhre tidligere i år. Og som var på God Morgen Norge med meg i samme anledning uka etter. Jeg syns prosjektet hans om 1001 måter å dø på er ekstremt fascinerende, og det har gjort inntrykk på meg som er over gjennomsnittet opptatt av livets forgjengelighet. Jeg anbefaler alle å lese disse historiene, han legger ut nye hver søndag. Du... så bra at du kom på banen og påpeker at jeg tok feil i min antagelse! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 4. juli 2019 #5 Del Skrevet 4. juli 2019 49 minutter siden, MarianneE skrev: Du... så bra at du kom på banen og påpeker at jeg tok feil i min antagelse! 😊 Jeg tenker det samme selv hver gang jeg ser tilsvarende tråder, haha! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renate1976 Skrevet 4. juli 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 4. juli 2019 8 timer siden, FruJohansen skrev: Jeg tenker det samme selv hver gang jeg ser tilsvarende tråder, haha! 😄 Jeg bare savnet en tråd om den bloggen, vært her lenge uten å ha bruker eller være aktiv (-: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renate1976 Skrevet 7. juli 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 7. juli 2019 Dagens innlegg likte jeg ikke, ble litt for trist for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrielle Skrevet 21. august 2019 #8 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) På 3.7.2019 den 13.19, FruJohansen skrev: Jeg syns prosjektet hans om 1001 måter å dø på er ekstremt fascinerende, og det har gjort inntrykk på meg som er over gjennomsnittet opptatt av livets forgjengelighet. Jeg anbefaler alle å lese disse historiene, han legger ut nye hver søndag. Helt enig. https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/EWmngl/Snakk-om-doden--Kaveh-Rashidi Endret 21. august 2019 av Adrielle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå