Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hørte om denne nye «bloggen» på radio. Historier om døden av en lege. (Kaveh Rashidi)

ulikt noe annet... fikk meg til å gråte den ene. Hva syns dere? www.1001liv.com

• Liker 2
Skrevet

Koselig med nye medlemmer som bruker sitt første innlegg på KG til å tipse om blogger. Stas asså!

• Liker 15
Skrevet

Dette er faktisk en veldig fin blogg. Og jeg kan nesten garantere at det ikke er Kaveh selv som står bak denne tråden ;)

Kaveh er han som skrev kronikken om eksponering av barn på sosiale medier sammen med Linneah Myhre tidligere i år. Og som var på God Morgen Norge med meg i samme anledning uka etter. Jeg syns prosjektet hans om 1001 måter å dø på er ekstremt fascinerende, og det har gjort inntrykk på meg som er over gjennomsnittet opptatt av livets forgjengelighet. Jeg anbefaler alle å lese disse historiene, han legger ut nye hver søndag.

• Liker 14
Skrevet
22 timer siden, FruJohansen skrev:

Dette er faktisk en veldig fin blogg. Og jeg kan nesten garantere at det ikke er Kaveh selv som står bak denne tråden ;)

Kaveh er han som skrev kronikken om eksponering av barn på sosiale medier sammen med Linneah Myhre tidligere i år. Og som var på God Morgen Norge med meg i samme anledning uka etter. Jeg syns prosjektet hans om 1001 måter å dø på er ekstremt fascinerende, og det har gjort inntrykk på meg som er over gjennomsnittet opptatt av livets forgjengelighet. Jeg anbefaler alle å lese disse historiene, han legger ut nye hver søndag.

Du... så bra at du kom på banen og påpeker at jeg tok feil i min antagelse! 😊

• Liker 2
Skrevet
49 minutter siden, MarianneE skrev:

Du... så bra at du kom på banen og påpeker at jeg tok feil i min antagelse! 😊

Jeg tenker det samme selv hver gang jeg ser tilsvarende tråder, haha! 😄

Skrevet
8 timer siden, FruJohansen skrev:

Jeg tenker det samme selv hver gang jeg ser tilsvarende tråder, haha! 😄

Jeg bare savnet en tråd om den bloggen, vært her lenge uten å ha bruker eller være aktiv (-:

• Liker 1
Skrevet

Dagens innlegg likte jeg ikke, ble litt for trist for min smak.

• 1 måned senere...
Gjest Adrielle
Skrevet (endret)
På 3.7.2019 den 13.19, FruJohansen skrev:

Jeg syns prosjektet hans om 1001 måter å dø på er ekstremt fascinerende, og det har gjort inntrykk på meg som er over gjennomsnittet opptatt av livets forgjengelighet. Jeg anbefaler alle å lese disse historiene, han legger ut nye hver søndag.

Helt enig.

https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/EWmngl/Snakk-om-doden--Kaveh-Rashidi

Endret av Adrielle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...