Gå til innhold

Han har orddelingsfeil...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Burde jeg overse dette og la det ligge? Eller finnes det en måte jeg kan ta det opp på? Hvordan?

Seriøst! Sett deg ned med ham på en søndag og lær han dette. Det er enkelt. At du bruker tid på irritasjon fremfor å vise hvordan det gjøres er i ferd med å irritere meg:)

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, visp skrev:

Du har ikke tenk å dra fram rettepennen vel?

Det hadde jeg aldri gjort. Han er en voksen mann. La han være som han er. Om dette er med på å gjøre deg avtent, så er det ikke mye interesse der fra før.

Mener du at alle voksne menn bare burde være som de er?

Anonymkode: 491ec...dca

• Liker 3
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke «kvaliteter» har denne personen? Min erfaring er at mennesker med særskrivingsfeil skranter i det aller meste.

Ok. Skal vi skyte dem eller tenker du sprøyte?

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at alle voksne menn bare burde være som de er?

Man begynner ikke å belære en voksen mann om sånne ting for at man skal like han litt mer. Helt tåpelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Ok. Skal vi skyte dem eller tenker du sprøyte?

Jeg er prinsipiell motstander av dødsstraff. Det må gå an å finne ut hva som er galt med utviklingen eller hjernen og så forebygge ved å gi gravide ekstra tilskudd av folat eller ha kampanjer mot å drikke alkohol under graviditeten og den type ting. De som særskriver kan eventuelt undersøkes med MR og opereres.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er prinsipiell motstander av dødsstraff. Det må gå an å finne ut hva som er galt med utviklingen eller hjernen og så forebygge ved å gi gravide ekstra tilskudd av folat eller ha kampanjer mot å drikke alkohol under graviditeten og den type ting. De som særskriver kan eventuelt undersøkes med MR og opereres.

Hm. Vi eier jo fortsatt Svalbard. Jeg tror isbjørn ikke bryr seg. De har nok med å posere på smeltende isflak. 

• Liker 1
Skrevet

Er det rart folk er single tenker jeg.. 

• Liker 5
Skrevet

Må si meg enig med frubaluba her. Jeg har nylig blitt sammen en dyslektiker som skriver så mange feil at jeg må gjette litt innimellom, men han er en helt fantastisk fyr! Det har ikke falt meg inn at jeg skulle begynne å rette på ham eller gi slipp på han på grunn av dette! Ingen er perfekte. Hvis det betyr så mye for deg, så ta det opp på en spøkefull / hyggelig måte når dere kjenner hverandre godt. 

AnonymBruker
Skrevet

Gå videre TS. Han fortjener bedre enn deg.

Anonymkode: 1272e...54b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en mann som ikke er særlig sterk skriftlig. Her er det snakk om slurv med tegnsetting, særskriving og det at han konsekvent skriver dialekt. Jeg ler litt av (med) han nå og da, men har lært meg at han bare er sånn. 

Nå legger jeg ikke merke til måten han skriver på, for det er liksom bare han. Jeg selv kommer nok til kort på andre områder som faller han naturlig. 

Denne mannen er en lynende intelligent sivilingeniør som har lært meg en haug med ting i løpet av tiden vi har kjent hverandre. Tror faktisk det er denne mannen jeg kommer til å elske. 

Du burde kanskje slutte å tenke over den ene tingen som er feil. Det er noe med de aller fleste av oss, og en særskrivingsfeil er faktisk langt fra det verste. 

Anonymkode: c365d...308

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Slikt er veldig lite sexy.

Anonymkode: 90a93...9a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...