AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #21 Skrevet 2. juli 2019 15 timer siden, Million skrev: En mann jeg har kjent i over 30 år, har veldig vanskelig for å forelske seg. Han er 50, men har vel bare vært forelsket 3-4 ganger i sitt liv. Han ser ingen hensikt med å gå inn i et forhold med mindre han går "all inn" og virkelig elsker kvinnemennesket. Så han er det man kan kalle "evig single". De få nevnte forholdene han har hatt, har vart i alt fra 3 mnd til et par år. Han trener og holder seg i form, har ikke den klassiske ølmagen eller noe sånt. Slank og en grei fyr. Synd han ikke får oppleve et langvarig forhold. Begynner å lure på om toget er gått for hans del snart. Har man noen forhold i løpet av livet, uansett om de er korte eller lengre, så er man ikke det jeg vil kalle evig singel. Den evige single er alltid single, og tar ikke sjansen på noen forhold i det hele tatt i mine øyne. Anonymkode: 9eb0e...d6f 4
Million Skrevet 2. juli 2019 #22 Skrevet 2. juli 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har man noen forhold i løpet av livet, uansett om de er korte eller lengre, så er man ikke det jeg vil kalle evig singel. Den evige single er alltid single, og tar ikke sjansen på noen forhold i det hele tatt i mine øyne. Anonymkode: 9eb0e...d6f Når man går år etter år uten et forhold, ses man lett på som "evig" singel. Denne nevnte mannen på 50, har hatt et enkelt forhold på 3 måneder de siste 18 årene. Forrige seriøse forhold tok vel slutt da. Det vil i alle fall jeg så godt som evig singel.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #23 Skrevet 2. juli 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg går her ut fra at du mener dem som frivillig lever slik. Kjenner kun et par stykker, og de kan kjennetegnes av at de liker i overkant godt å feste og leve livet. Da andre kom i en alder der det ble naturlig å roe ned litt, og begynne å tenke på å finne fast partner, prioritere bolig, og etterhvert barn og ekteskap, så festet disse to ennå like hardt som i begynnelsen av 20 årene. Opp i 30 årene, og til og med opp i 40 årene. Evig ungkar har de fått benevnelse som, selv om begge jevnlig har hatt damer, men siden få damer synes det er ok å prioritere fest og moro i så stor grad som dem, har ikke forholdene vart. Nå er det en av dem som omsider synes å være klar til å slå seg til ro. Det er en del festing ennå, og damen er ikke uventet en del år yngre, siden hans mentalitet unektelig er en del yngre enn alderen egentlig tilsier, men de har iallefall kjøpt hus, og det virker som han nå er klar for å prioritere et forhold mer enn å bare konsentrere seg om neste fest og neste guttetur. Han tippet 40 for noen år siden. Ungdommelig til sinns? Kanskje det kjennetegner slike? Anonymkode: 34030...e01 Voldsomt med generalisering og dømming på dette forumet legger jeg merke til. Selv om noen velger og ikke ha partner og barn, eller av ulike årsaker ikke oppnår det, betyr ikke det at de fleste er umodne/festløver etc. Folk har forskjellige måter å leve livet sitt på, uten at man trenger å være umoden. Anonymkode: b292f...543 1
Jegerikkeminskyld Skrevet 2. juli 2019 #24 Skrevet 2. juli 2019 Nå blir jeg fristet til å spørre noen av mine bekjente hva de mener kjennetegner meg, så mye rart som sto her 🤣😂🤣. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #25 Skrevet 2. juli 2019 52 minutter siden, Million skrev: Når man går år etter år uten et forhold, ses man lett på som "evig" singel. Denne nevnte mannen på 50, har hatt et enkelt forhold på 3 måneder de siste 18 årene. Forrige seriøse forhold tok vel slutt da. Det vil i alle fall jeg så godt som evig singel. Det er mulig at noen betrakter en som det hvis det går lenge mellom hver gang, men det betyr jo ikke nødvendigvis at det stemmer. Og spiller det egentlig noen rolle så lenge det er selvvalgt? Slik det høres ut velger han jo selv å avstå med mindre han føler han kan gå "all in", og det tyder jo da på at han har evnen til å skape relasjoner, men har valgt å ikke gjøre det med mindre det føles virkelig rett. Da er man ikke "evig singel" slik jeg anser begrepet. Anonymkode: 9eb0e...d6f 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #26 Skrevet 2. juli 2019 Mange ufrivillge single damer der ute som med litt innsats hadde blitt mye mer attraktive. Mtp både vekt og å ta vare på utseende. Ellers er det jo de som er godt utdannet, reiser verden rundt å spiser god mat, gjerne overvektige, de er gjerne tanter men ikke interessert i egne barn som er en ærlig sak. Men mønsteret går igjen på flere jeg anser som utfrivvilg single. Så har man de som bare sitter inne å ser på tv og venter på at drømmeprinsen skal ringe på. Menn, ungkarer som nesten aldri har hatt fysisk kontakt med det motsatte kjønn. Vi kjenner alle den klassiske ungkaren, sær og spesiell som aldri drar noen damer. Er jo trist da at noen går gjennom livet uten kontakt med det motsatte kjønn. Sære er vell de fleste av oss single, når årene går. Anonymkode: 7e8b2...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #27 Skrevet 2. juli 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er flere slike i min vennekrets, jeg er evig singel selv også. Som en over her skriver tror jeg det er riktig å skille mellom de som er ufrivillig evig single og de som er frivillig evig single: Mine venner som er ufrivillig evig single har til felles at de er alle høyt utdannede kvinner som er mer opptatt av verdier, livssyn, opplevelser enn det ytre. De er vakre kvinner, men de dyrker ikke utseendet sitt. De er glade i håndverk, er måteholden med alkohol, liker å være hjemme, kommer gjerne fra landet og har lyst på familie. Det virker som menn ikke enser at de eksisterer og de har ikke god nok selvtillit til å prøve selv. Frivillig evig single (meg selv inkludert); det meste nevnt ovenfor bare at de trives veldig godt i eget selskap. Har sære interesser og mestrer ikke småprat. Tradisjonelle verdier, svært måteholden med alkohol, liker å lage mat, være hjemme, ute i naturen, leser mye. Har ingen interesse av ons eller fast sexpartner utenfor forhold. Alt i alt er de like gode som alle andre og det er synd på alle menn som går glipp av dem Anonymkode: 3bb65...f5c De to grupperingene, er det kvinner som tar vare på seg selv, eller forfaller de i sitt eget selskap? Anonymkode: 7e8b2...2ae
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #28 Skrevet 2. juli 2019 De er redd for å ikke bli elsket tilbake Anonymkode: 139a5...c99 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå