AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #1 Del Skrevet 1. juli 2019 For noen uker siden ble mitt barn fraktet i bil på fanget til passasjeren foran! Der satt mitt barn i 40 minutter på veier fra 80-sone og 110-sone. Jeg ble så sint da jeg fikk vite om dette at det kokte! Jeg stoler ikke lenger på disse når det gjelder kjøring av mitt barn. Det er nær familie og jeg sa at jeg forventer at dette aldri skjer igjen! Men jeg merker at jeg ikke klarer å være trygg på det. Hvordan få tilbake tilliten? Jeg må vel bare anta at de kan stoles på, i alle fall når de vet at barnet mitt forteller det Anonymkode: 5c434...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #2 Del Skrevet 1. juli 2019 Det er enkelt. Disse personene får ikke kjøre ditt barn flere ganger. Her handler det da ikke om tillit. Selvsagt kan de ikke stoles på. Hadde du ikke fått vite om dette, hadde de fortsatt på denne måten. At du i det hele tatt vurderer å la ditt barn kjøre i deres bil flere ganger er hårreisende. Anonymkode: 9458d...368 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Del Skrevet 2. juli 2019 Jøss, dette var ugreit på 90-tallet. Enig med AB over, ikke noe som tilsier at disse skal få passe barnet ditt igjen. Hva ellers finner de på? Anonymkode: dc242...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå