Gå til innhold

Hva er dette for et forhold?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er ikke kjærester. Han er ikke interessert i noe forhold. Men vi er mye sammen, gjør både kjæresteting og helt hverdagslige ting. Vi slapper av sammen og oppfører oss egentlig som et par. Jeg har truffet de fleste kompisene hans, og han har introdusert meg for familien. Så han snakker om meg med de han omgås. Jeg liker godt å være sammen med han, og han med meg. Vi har snakket om at vi er pulevenner, men det passer liksom ikke helt. Vi har sex, men det er bare en liten del av tiden vi er sammen, og vi har ikke sex hver gang/dag. Vi er ikke forelsket i hverandre, bare liker å kose oss sammen. Jeg er ikke typisk en person som henger med gutter heller. Og hvorfor gidder han å tilbringe så mye tid med meg når han ikke liker meg på den måten?

Noen som har hatt et lignende forhold? Føles litt meningsløst på en måte, men samtidig er det fint å ha noen å være sammen med. Men har aldri vært bort noe lignende. Kun hatt seriøse, langvarige forhold tidligere, aldri pulevenner. Går dette i lengden da? Litt redd for å utvikle følelser. Har pågått noen måneder nå. Jeg er forresten 35 og han 42. Kjekt om noen har erfaringer å dele fra lignende forhold. Føler meg litt lost på veien videre. Kunne jo kanskje tenke meg å finne noen som vil ha noe seriøst.

Anonymkode: 8d6d5...974

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm mye rart nå for tiden 🤔 Jeg er kanskje tradisjonell av meg, men det der hadde ikke vært bra nok for meg. Dette er vel en kar som ikke vil ha et forhold, med tanke på alderen har han sikkert mange år med forhold bak seg. Og vil nå bare ha litt intimitet. Eller kanskje han vil ha forhold, men ikke med deg.

Vil du ha en ånkli kjæreste må du vel bryte det her, ellers blir det vanskelig å finne noen. En som ser på deg som dama di. 

Anonymkode: e3fc7...d4a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt samme forhold her, i snart 3 år. Ingen følelser annet enn vennskap. Problemet er at man som kvinne (iallefall jeg) føler meg på en måte bundet til han selv om jeg ikke er det. Gjør meg nok blind for andre det faktisk kunne blitt noe med, som jeg kunne fått følelser for. 

Anonymkode: 31de3...d44

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min venn har det slik. Vi har et barn på 3 år nå og bor sammen. Vi definerer oss som venner fortsatt, og hva de andre tror bryr vi oss ikke med. Utrolig merkelig men det er bare en kjemi der uten at det er romantikk.

Anonymkode: 47ee7...5b5

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og min venn har det slik. Vi har et barn på 3 år nå og bor sammen. Vi definerer oss som venner fortsatt, og hva de andre tror bryr vi oss ikke med. Utrolig merkelig men det er bare en kjemi der uten at det er romantikk.

Men kan dere ha sex med andre? 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt samme forhold her, i snart 3 år. Ingen følelser annet enn vennskap. Problemet er at man som kvinne (iallefall jeg) føler meg på en måte bundet til han selv om jeg ikke er det. Gjør meg nok blind for andre det faktisk kunne blitt noe med, som jeg kunne fått følelser for. 

Anonymkode: 31de3...d44

Føler litt på det jeg og. Kan liksom ikke dra på date, og så reise ut til han andre etterpå. Hadde blitt veldig rart i så fall.

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det fungerer for dere, så er det jo fantastisk! Jeg ble litt nysgjerrig, har dere sex med andre? Eller går på date med andre? Eller er dere eksklusive, selv om dere ikke er kjærester? 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm mye rart nå for tiden 🤔 Jeg er kanskje tradisjonell av meg, men det der hadde ikke vært bra nok for meg. Dette er vel en kar som ikke vil ha et forhold, med tanke på alderen har han sikkert mange år med forhold bak seg. Og vil nå bare ha litt intimitet. Eller kanskje han vil ha forhold, men ikke med deg.

Vil du ha en ånkli kjæreste må du vel bryte det her, ellers blir det vanskelig å finne noen. En som ser på deg som dama di. 

Anonymkode: e3fc7...d4a

Ja, han sier han er redd for å gå inn et nytt forhold, for så å ødelegge det forholdet også.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Apekatten skrev:

Hvis det fungerer for dere, så er det jo fantastisk! Jeg ble litt nysgjerrig, har dere sex med andre? Eller går på date med andre? Eller er dere eksklusive, selv om dere ikke er kjærester? 

Vi har sex ja. Om han har sex med andre vet jeg ikke, og jeg har klart meg med han enn så lenge. Vi har aldri sagt at vi skal være eksklusive. Vi fikk et barn til tross for spiral, og siden det har vi bodd sammen. Både jeg og han tenker vi kan få de barna vi ønsker med hverandre og la de vokse opp med oss som venner og gode foreldre i stedet for å innvolvere nye. Med romantiske følelser fra den ene hadde ikke dette vært mulig tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er er forhold. Du vil bli overrasket over hvor mange ekteskap som er som det der. Hvor man er bestevenner og har litt sex innimellom, hvor det ikke er den helt store romantikken, men mye godhet for hverandre. Mannen du er med har nok vært i ganske dramatiske forhold tidligere og det er kanskje det han forbinder med et forhold. Nå har han et forhold med deg på en måte han liker, men han velger å kalle det noe annet.

Jeg tenker det er litt opp til deg å velge hva du vil ha. Om dette er nok for deg er det vel ikke noe å spekulere på?

Anonymkode: 1be04...9f6

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han sier han er redd for å gå inn et nytt forhold, for så å ødelegge det forholdet også.

Det er en dårlig unnskyldning for at han ikke vil forplikte seg. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er er forhold. Du vil bli overrasket over hvor mange ekteskap som er som det der. Hvor man er bestevenner og har litt sex innimellom, hvor det ikke er den helt store romantikken, men mye godhet for hverandre. Mannen du er med har nok vært i ganske dramatiske forhold tidligere og det er kanskje det han forbinder med et forhold. Nå har han et forhold med deg på en måte han liker, men han velger å kalle det noe annet.

Jeg tenker det er litt opp til deg å velge hva du vil ha. Om dette er nok for deg er det vel ikke noe å spekulere på?

Anonymkode: 1be04...9f6

Det er ikke et forhold nei. Ikke romantisk forhold slik mange tyder ordet "forhold" ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...