Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #21 Skrevet 7. mai 2005 Dårlig holdning kombinert med veldig gravid snitt på toppen/kjolen. Enhver kan se gravid ut med den kombinasjonen.
Gjest Formosiss Skrevet 7. mai 2005 #22 Skrevet 7. mai 2005 Det er ikke -så- vanskelig å bli kvitt dårlig holdning. Jeg var slik når jeg var rundt 15; min mor sa det til meg, og jeg har konsekvent rettet meg opp etter det - og ja, jeg har trøbbel med både rygg og ben.
Gjest Revenka Skrevet 7. mai 2005 #24 Skrevet 7. mai 2005 Men herregud a, de er da mennesker de også. Jeg forventer ikke at de skal se ut som noen pyntedukker. :o Og om hun har mage, dårlig stylist, lut i ryggen osv. Hva så?
Gjest Sukkerert Skrevet 7. mai 2005 #25 Skrevet 7. mai 2005 Hun maa da faa lov til aa ha saa mye mage hun vil.
Gjest marthepia Skrevet 7. mai 2005 #26 Skrevet 7. mai 2005 Hmm...kanskje det er flere enn 1 der inne. Magen vises veldig til at hun er ca 2 mnd på vei...(regner med at hun er det om hun skal ha i desember).
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #27 Skrevet 7. mai 2005 En liten konspirasjonsteori... :evil: Kansje hun er komt enda lengre enn hun sier? Da slipper de å ha pressefolk rundt seg hele døgnet rundt den "egentlige" terminen som kansje er i oktober/november, så kan hun dra til fødeavdelingen, eller kansje føde hjemme, i fred og ro. Er det bare jeg som har tenkt på dette? Hadde jeg fått jobb i tyske ukeblader?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå