Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest manic
Skrevet

Alt folk henger seg opp i :o

Skrevet

Nå har hun født før og da kommer ofte magen tidligere men det er nok et uheldig bilde!

Gjest LoisLane
Skrevet

Tror den toppen hun har (ikke særlig fin, forresten) har litt stivt stoff. Tror det er mer luft enn baby i den magen der.

Gjest gjest1
Skrevet

Men det hadde vært morsomt med tvillinger da! :ler:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Dårlig holdning kombinert med veldig gravid snitt på toppen/kjolen. Enhver kan se gravid ut med den kombinasjonen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg trodde MM hadde fått en ny og bedre stylist, jeg. Kanskje det er på tide å gi denne stylisten sparken?

Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet
Jeg trodde MM hadde fått en ny og bedre stylist, jeg. Kanskje det er på tide å gi denne stylisten sparken?

Gi en stylist sparken fordi MM ikke kan stå rett i ryggen? Den var god :ler:

Gjest Leola
Skrevet

Skulle ønske det hadde vært litt mer stil og eleganse over kronprinsparet ... Man kan ikke gjøre noe med utsyret fra naturens side, men man kan gjøre veldig mye med en skikkelig frisør, sminkør, elegante klær og sko og ikke minst lære skikkelig kroppsholdning.

Skrevet

Noen ganger lurer jeg på om avisene spekulerer i å vise det styggeste bildet av henne.

Det varierer så sterkt hvor elegant hun er at det kan ikke bare være klessnitt og holdning.

Skrevet

Synes det ser ut som om de gjerne vil understreke og fremheve graviditeten jeg. Sikkert lettere å løpe ut for å spy om det skulle trenges når alle "ser" at hun er gravid.

Men virkelig mage under den der toppen er det liten sannsynlighet for at det er, uansett hvor mange som er der inne. Selv er jeg halvannen måned lengre på vei og har født mange flere barn fra før enn det MM har og jeg er i hvertfall flat som en pannekake enda.

Gjest Catwoman
Skrevet
Dårlig holdning kombinert med veldig gravid snitt på toppen/kjolen. Enhver kan se gravid ut med den kombinasjonen.

jepp. det tror jeg også.

Og så mye pepper hun har fått for den lute holdningen sin, uten at hun gjør noe med det.

Så kan det faktisk være at hun ikke greier å rette seg opp, en skade i ryggen eller noe.

Skrevet

Dårlig holdning og dårlige klær

Gjest Formosiss
Skrevet

Noen må lære den damen der å gå i holdning. Hun ser ut som en halvfull potetsekk når hun er på sitt verste :-s

Gjest Anonymous
Skrevet

Og hva vet vi om hun ikke har en skade el i ryggen?

Jeg har samme type rygg som hun, og for meg er det rett å slett umulig å rette meg opp i lengere tid uten store smerter.

Gjest seroxata
Skrevet
Noen må lære den damen der å gå i holdning. Hun ser ut som en halvfull potetsekk når hun er på sitt verste :-s

HAHAHA;D

Gjest Anonymous
Skrevet

Gi dama et korsett så hu får retta opp ryggen,puch up bh og en annen stylist,da hadde vi hatt en flott kronprinsesse da tenker jeg.

Av og til ser hun ut som en bestemor med den fremoverbøyde holdningen og de hengepattene.

Jeg har hengepatter jeg også,men jeg er ikke prinsesse heller da :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes hun bedret seg etter bryllupet jeg...

Har selv dårlig holdning, arven fra oldemor det. Man bør visst trene øvre del av brystet for å fikse den biffen, men har ikke orket enda... Kanskje til uken

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja ja det er mye mann skal henge seg oppi!

Men tror nok bare at det er en veldig lite heldig topp jun har!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...