AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #141 Skrevet 7. september 2019 Pokker altså, fansen reddet Adrian 😕 Anonymkode: c8cd0...adc 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #142 Skrevet 7. september 2019 Tipper/håper Adrian «trekker seg» i morgen og Per kommer inn igjen. Ikke fordi jeg heier så veldig på Per, men fordi han i det minste prøver. Anonymkode: 411b5...ae9 12
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #143 Skrevet 7. september 2019 Hva i alle dager surret Kathrine med da??? Anonymkode: 520b8...b3c 7
Shenzi Skrevet 7. september 2019 #144 Skrevet 7. september 2019 Oh my gaaad, jeg blir så sprø av Kathrine 🙄🙄 Når skal hun lære seg å slappe litt av 8
Prelunia Skrevet 7. september 2019 #145 Skrevet 7. september 2019 Man kan ha mange meninger om Per , men han er en hundre ganger bedre og mer takknemlig dansepartner å ha enn Adrian er... 25
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #146 Skrevet 7. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager surret Kathrine med da??? Anonymkode: 520b8...b3c Ikke godt å si. Synes hun er en dårlig programleder generelt, men nå surret hun veldig. Anonymkode: 2192b...e9d 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #147 Skrevet 7. september 2019 Takler ikke Katrine, virker veldig arrogant og har null sjarme. Anonymkode: d3037...24b 9
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #148 Skrevet 7. september 2019 Flaut av Kathrine. En såpass erfaren programleder burde faktisk ikke begå slike feil. Og forøvrig syntes jeg Adrian og et par andre burde røket ut før Per 😞 Anonymkode: 520b8...b3c 17
kindagirl Skrevet 7. september 2019 #149 Skrevet 7. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Flaut av Kathrine. En såpass erfaren programleder burde faktisk ikke begå slike feil. Og forøvrig syntes jeg Adrian og et par andre burde røket ut før Per 😞 Anonymkode: 520b8...b3c Seriøst.. Alle kan gjøre feil. Også de som har mange års erfaring 19
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #150 Skrevet 7. september 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke seriøs nå? Det er slik dansen og danserne/påkledningen er. Har du ikke sett på skal vi danse før? 😂 Anonymkode: a75ef...e5c Jeg synes hun var hakket mer dristig og lettkledd enn de andre instruktørene! Er en god stund siden sist jeg har sett på ja, og det har virkelig blitt mer slutty siden sist 😱 Anonymkode: 7c8ee...18d 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #151 Skrevet 7. september 2019 Adrian... han burde ha røket ut... han tar d ikke seriøst Anonymkode: 65512...489 6
tuppa Skrevet 7. september 2019 #152 Skrevet 7. september 2019 Syns den mannlige programlederen virker så klønete! 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #153 Skrevet 7. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes hun var hakket mer dristig og lettkledd enn de andre instruktørene! Er en god stund siden sist jeg har sett på ja, og det har virkelig blitt mer slutty siden sist 😱 Anonymkode: 7c8ee...18d Instruktørene og danserne har påkledning ettersom hvilken dans de er tildelt. I vals er man som oftest kledd i lang ballkjole. De som jobber med kostymene kommer med forslag til antrekk. Anonymkode: a75ef...e5c 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #154 Skrevet 7. september 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flaut av Kathrine. En såpass erfaren programleder burde faktisk ikke begå slike feil. Og forøvrig syntes jeg Adrian og et par andre burde røket ut før Per 😞 Anonymkode: 520b8...b3c Hva skjedde? Har ikke fulgt med etter pausen Anonymkode: 6c5bc...9e7 1
Shenzi Skrevet 7. september 2019 #155 Skrevet 7. september 2019 Det er ikke bare dette tilfellet med Katrine, men alle de gangene dommerene kommer med kritikk og hun bare avfeier dem totalt. Og latteren hennes spesielt ved litt kjekke mannfolk eller litt dristige kommentarer. 🙄 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #156 Skrevet 7. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper/håper Adrian «trekker seg» i morgen og Per kommer inn igjen. Ikke fordi jeg heier så veldig på Per, men fordi han i det minste prøver. Anonymkode: 411b5...ae9 Synes også Adrian burde gått ut før Per. Men likevel så må konkurransen følge sine egne spilleregler. Blir for dumt om folk skal trekke seg for gi plassen til andre. Når Per får færrest stemmer, så skal selvfølgelig han ut. Anonymkode: fcbdf...ed9 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #157 Skrevet 7. september 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syntes sangen sa «im a mother, fuck it (eller this). Så jeg tolket det som at hun er en mor, men det stanset henne ikke fra p kombinere med trening. Anonymkode: d69fc...6dc Nei, her er lyricsen til refrenget: "I'm a motherfucking woman, baby, alrightI don't need a man to be holding me too tightI'm a motherfucking woman, baby, that's rightI'm just having fun with my ladies here tonightI'm a motherfucker" Anonymkode: 96e8a...b9d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #158 Skrevet 7. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde? Har ikke fulgt med etter pausen Anonymkode: 6c5bc...9e7 De går jo gjennom deltakerne en og en for å si hvem som er trygge og hvem som står i fare for å ryke ut. De hadde plukket ut to som stod i fare, også hadde de kommet til Trine tror jeg det var, og Anders skulle si om hun var trygg eller ikke. Og da avbrøt Kathrine ham før han rakk å si noe og sa noe sånt som at «først må jeg få lov til å si noe. Dette betyr at alle dere andre er trygge». Og Anders bare eeeh, jeg har jo ikke sagt noe til Trine enda. Det hele ble bare skikkelig klønete. Anonymkode: f603b...e1e 12
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #159 Skrevet 7. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes også Adrian burde gått ut før Per. Men likevel så må konkurransen følge sine egne spilleregler. Blir for dumt om folk skal trekke seg for gi plassen til andre. Når Per får færrest stemmer, så skal selvfølgelig han ut. Anonymkode: fcbdf...ed9 Slike programmer er mye mer «staget» enn man tror. Adrian var ÅPENBART beruset i kveld og det stormer rundt det i de fleste «kommentarfelt» jeg har kommet over. Tipper de lot han gå videre for å unngå en scene/tiltrekke oppmerksomhet for så å kaste han ut under «kontrollere forhold» til uka. Jeg er ikke så sikker på at Adrian nødvendigvis har fått så mange stemmer heller... Reaksjonene til Bahar og Per, samt at Lillian plutselig likte partneren sin igjen på slutten av programmet, underbygger dette. Venter i spenning. Anonymkode: 411b5...ae9
Silva Pluvialis Skrevet 7. september 2019 #160 Skrevet 7. september 2019 Har de sluttet med dansedueller? 😟 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå