Gå til innhold

Skal vi danse 2019

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brannfakkel x2🔥🔥🔥

Liker ikke Nadya, og enda verre Katherine Moholt burde vært fjernet fra alt på TV.

Anonymkode: f6047...0f1

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brannfakkel x2🔥🔥🔥

Liker ikke Nadya, og enda verre Katherine Moholt burde vært fjernet fra alt på TV.

Brannfakkel? Har du lest tråden eller? 😂

Anonymkode: 19590...070

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brannfakkel? Har du lest tråden eller? 😂

Nei 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brannfakkel x2🔥🔥🔥

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei 🙈

Dårlig med brannfakkel du kom med når du bare hopp inn i en tråd og kommentere uten å lest gjennom. Katherine gjør en god jobb og med at hun har tidligere deltatt i SVD og tilegg vunnet konkurransen. Så passer hun ypperlig til og være programleder. Er heller den som jobber sammen med henne som burde bytte jobb.

Endret av Uglesjel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som en sur kjerring nå, men...

- Dommerne er partiske og urettferdige.

- De to kvinnelige dommerne irriterer meg. Kanskje de kan jobben sin, men noen tvpersonligheter synes jeg ikke de er. De er gamle og jeg tviler på de er råpult av mannen siden 70-tallet. Så de sikler på en av deltagerne og da... se punkt 1...

- Katrine Moholt irriterer meg bare, hun stresser sånn og skriker og bosser sånn. Og hvem sminker henne egentlig? Sminken er voldsom og hun ser gammel ut med all den sparkelen i trynet og kølsvart rundt øya. Hakket verre og hun kunne forveksles med Lilly Bendris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slike at mange menn synes at Nadya er så utrolig fin? Virkelig? Det skjønner jeg ikke. Og hvorfor får hun alltid "velge" sin partner?

Anonymkode: 0dcbf...fb9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det slike at mange menn synes at Nadya er så utrolig fin? Virkelig? Det skjønner jeg ikke. Og hvorfor får hun alltid "velge" sin partner?

Anonymkode: 0dcbf...fb9

Jørgen sa jo også at han hadde ønsket seg Jørgine i flere år.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, loveli skrev:

- De to kvinnelige dommerne irriterer meg. Kanskje de kan jobben sin, men noen tvpersonligheter synes jeg ikke de er. De er gamle og jeg tviler på de er råpult av mannen siden 70-tallet. Så de sikler på en av deltagerne og da... se punkt 1...

- Katrine Moholt irriterer meg bare, hun stresser sånn og skriker og bosser sånn. Og hvem sminker henne egentlig? Sminken er voldsom og hun ser gammel ut med all den sparkelen i trynet og kølsvart rundt øya. Hakket verre og hun kunne forveksles med Lilly Bendris

jeg ser i spåkulen min at du kommer til å takle svært dårlig å bikke 40 😅

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg ser i spåkulen min at du kommer til å takle svært dårlig å bikke 40 😅

🤣🤣 har et par år å forberede meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekkeste Aleksander bør være med videre neste sesonger av Skal vi Danse som fast danser, dommer eller programleder :) ❤️

Anonymkode: 18e4d...f22

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjekkeste Aleksander bør være med videre neste sesonger av Skal vi Danse som fast danser, dommer eller programleder :) ❤️

Nei, jeg er glad ansiktet hans forsvinner fra TV-skjermen om en uke.

Han er kjekk objektivt sett, men jeg synes ikke persoblig at han er det. Han mangler personlighet, synes jeg. Karisma. Han er bare kjekk og oppfører seg slik kjekke menn gjør. Veldig forutsigbart og kjedelig... Det er ikke noen spennende lag der, noe mystisk eller rart. Han er like spennende som en reklameplakat fra Dressmann.

Litt som Emilie. Vakker, vakker dame. Men... ikke så mye mer. Bortsett fra at jeg digget stikket hennes mot dommerne da hun berettiget sa at de var strengere med poengene overfor de kvinnelige deltagerne enn de mannlige. :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror du har gått fra vett og forstand. For det første så kan han overhode Ingen ting om dansing som en må kunne for å sitte som en av dommerene. Programleder jobben hadde han ikke taklet siden han aldri har vært i showbusniss bransjen før. Han er dårlig på ordføring når han først skal snakke. Det ser man klart og tydelig når han blir stilt spørsmål.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, loveli skrev:

Gamle? 😁 Så du på når de dansa for et par uker siden? Steike- tror heller det er de som holder liv i gubbene sine foråsidetsånn. 🤩

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg ikke til finalen. De 2 minst kunstneriske står igjen (av de som ble gode til å danse). Det norske folk er ukultivert. Bare å se på topplistene for norsk musikk, grusomt. Alle går kledd i grått, svart og beige. 

Morgengretten😂

Anonymkode: f7269...2d3

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 10.01, AnonymBruker skrev:

Gleder meg ikke til finalen. De 2 minst kunstneriske står igjen (av de som ble gode til å danse). Det norske folk er ukultivert. Bare å se på topplistene for norsk musikk, grusomt. Alle går kledd i grått, svart og beige. 

Morgengretten😂

Anonymkode: f7269...2d3

Akkurat de to jeg var minst interessert i 🙄 De har liksom alltid vært favorittene til dommerne føler jeg, de har ikke hatt noen spennende utvikling, dansene deres har ikke gitt meg noenting. Kjedelige folk.

Av de to håper jeg på Jørgine, men jeg gir egentlig helt blaffen. Ikke sikkert jeg gidder å se finalen engang.

Anonymkode: b9b0d...7fa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er riktig at de to kom til finalen. Jeg kommer til å stemme på den som danser best 😊

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er riktig at de to kom til finalen. Jeg kommer til å stemme på den som danser best 😊

Anonymkode: a75ef...e5c

Ikke enig, Aleksander skulle ha ryket sist lørdag så det skulle ha med Jørgine mot Viktor.

Anonymkode: 36ed0...fd2

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat de to jeg var minst interessert i 🙄 De har liksom alltid vært favorittene til dommerne føler jeg, de har ikke hatt noen spennende utvikling, dansene deres har ikke gitt meg noenting. Kjedelige folk.

Av de to håper jeg på Jørgine, men jeg gir egentlig helt blaffen. Ikke sikkert jeg gidder å se finalen engang.

Anonymkode: b9b0d...7fa

Ok! Det er frivillig å se på finalen.  

Anonymkode: bc75a...da2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2019 den 0.14, loveli skrev:

Det er neppe nødvendig for å kunne dømme i en dansekonkurranse.

Du bør nok heller føle deg som en sur gubbe, det er stort sett de som mener råpuling er nødvendig for at kvinner skal fungere.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...