Jobbermedbarn Skrevet 9. november 2019 #1141 Del Skrevet 9. november 2019 Victor og Jørgine til finalen🙌 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 9. november 2019 #1142 Del Skrevet 9. november 2019 Åååh spennende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1143 Del Skrevet 9. november 2019 Det er nesten første gang jeg har sett at Victor har danset pent. Det har vært for mye armer og bein etter min smak. Men valsen var nydelig! Likevel synes jeg jørgine og Aleksander danset best i kveld. Anonymkode: a75ef...e5c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1144 Del Skrevet 9. november 2019 Det er nok bestemt at Jørgine skal vinne, hun er jo knyttet til TV2 fra før. Håper på Jørgine og Aleksander i finalen. Anonymkode: 19590...070 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1145 Del Skrevet 9. november 2019 19 timer siden, Uglesjel skrev: Håper virkelig at Alexander ryker ut. Det og få Jørgine og Victor til finalen vil gi en meget så nervepirrende avslutting på det hele. Og ikke minst det vil bli ekstra spennende siden begge 2 er så ekstra godt likt hos folket. Alle tre har levert strålende, jeg ser på dem som jevngode, og uansett utfall vil det være en verdig vinner i kveld Du sier at Jørgine og Victor er ekstra godt likt av folket, men Alexander er da virkelig godt likt han også. Anonymkode: c0dc3...a93 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 9. november 2019 #1146 Del Skrevet 9. november 2019 Eg tror faktisk Jørgine kan ryke idag håper jeg tar feil! Hvem av guttene som ryker spiller ikke så mye rolle for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 9. november 2019 #1147 Del Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle tre har levert strålende, jeg ser på dem som jevngode, og uansett utfall vil det være en verdig vinner i kveld Du sier at Jørgine og Victor er ekstra godt likt av folket, men Alexander er da virkelig godt likt han også. Anonymkode: c0dc3...a93 Jeg er ikke alene om å si det. Både dommere og programledere har selv sagt at Jørgine og Victor er et hakk foran Alexander p.g.a dem har høyere følgere på sosiale medier. For alt vi vet så kan Alexander snappe hele finalen foran nesen på alle. Joda det er han nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1148 Del Skrevet 9. november 2019 Bare jeg som syntes Katrine Moholt virket kåt på Alexander i kveld? Både med flørt, kroppsspråk og heite blikk. Anonymkode: 5cb8d...f82 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1149 Del Skrevet 9. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare jeg som syntes Katrine Moholt virket kåt på Alexander i kveld? Både med flørt, kroppsspråk og heite blikk. Anonymkode: 5cb8d...f82 Litt enig. Men, hvem er ikke det liksom 😍. Synes han er vanvittig kjekk selv. Anonymkode: b77db...4c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1150 Del Skrevet 9. november 2019 Så mye kåthet som det rapporteres om i denne tråden hadde jeg ikke blitt overrasket om hele skal vi danse-gjengen hadde en svær orgie etter sending 🙄 Anonymkode: 5672b...0a8 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1151 Del Skrevet 9. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt enig. Men, hvem er ikke det liksom 😍. Synes han er vanvittig kjekk selv. Anonymkode: b77db...4c6 Helt greit, bare var så åpenbart. La også merke til at Alexander knapt så på partneren sin når ham ble intervjuet / fikk poeng osv etterpå, lukter trekant-drama 😛 Anonymkode: 5cb8d...f82 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 9. november 2019 #1152 Del Skrevet 9. november 2019 YAAASSS Jørgine😍👏👏 Nå må Victor slå Alexander😁 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1153 Del Skrevet 9. november 2019 Stem på Victor nå, folkens! Anonymkode: 9bade...1a8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1154 Del Skrevet 9. november 2019 VICTOR skal videre til finalen 🤩❤️ Anonymkode: cae7b...d01 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 9. november 2019 #1155 Del Skrevet 9. november 2019 Synes det er oppriktig trist at Jørgine gikk til finalen. Dommerene kritiserte begge dansene hennes. Det mange ikke tenker på, er at det er mye vanskeligere for gutta å bli gode enn for jentene. Det er tross alt gutten som skal lære å føre dama, i tillegg skal de lære å danse. Damer har det enklere i og med at den profesjonelle er mann og kan føre fra før. Hilsen tidligere kvinnelig konkuransedanser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 9. november 2019 #1156 Del Skrevet 9. november 2019 Stemt på Victor nå!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1157 Del Skrevet 9. november 2019 Er det ikke vanlig å få SMS med bekreftelse om at stemmen er mottatt? Anonymkode: 1f7f3...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 9. november 2019 #1158 Del Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, Belima skrev: Synes det er oppriktig trist at Jørgine gikk til finalen. Dommerene kritiserte begge dansene hennes. Det mange ikke tenker på, er at det er mye vanskeligere for gutta å bli gode enn for jentene. Det er tross alt gutten som skal lære å føre dama, i tillegg skal de lære å danse. Damer har det enklere i og med at den profesjonelle er mann og kan føre fra før. Hilsen tidligere kvinnelig konkuransedanser. Selv om dommerne har gitt henne kritikk på begge dansene så er det opp til folket hvem dem vil ha videre. For folket så ble Jørgine et naturlig valg. Og det tror jeg også kommer mye av at folket hat sett hennes utvikling på en annen måte hva dem har sett hos guttene. For meg så er det faktisk Jørgine og Victor som har utviklet seg mest gjennom konkurransen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shenzi Skrevet 9. november 2019 #1159 Del Skrevet 9. november 2019 2 minutter siden, Belima skrev: Synes det er oppriktig trist at Jørgine gikk til finalen. Dommerene kritiserte begge dansene hennes. Det mange ikke tenker på, er at det er mye vanskeligere for gutta å bli gode enn for jentene. Det er tross alt gutten som skal lære å føre dama, i tillegg skal de lære å danse. Damer har det enklere i og med at den profesjonelle er mann og kan føre fra før. Hilsen tidligere kvinnelig konkuransedanser. I forhold til det du sa om dommerne: alle får jo kritikk fra dommerne? Jørgine fikk mest poeng av dommerne, så de syns jo tydeligvis hun var best tross kritikken hun fikk. Resten skal jeg ikke uttale meg om siden jeg ikke har danset pardans før 😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. november 2019 #1160 Del Skrevet 9. november 2019 6 minutter siden, Belima skrev: Synes det er oppriktig trist at Jørgine gikk til finalen. Dommerene kritiserte begge dansene hennes. Det mange ikke tenker på, er at det er mye vanskeligere for gutta å bli gode enn for jentene. Det er tross alt gutten som skal lære å føre dama, i tillegg skal de lære å danse. Damer har det enklere i og med at den profesjonelle er mann og kan føre fra før. Hilsen tidligere kvinnelig konkuransedanser. Dommerne ga henne jo mest poeng i kveld? Alle fikk litt kritikk, men mest ros i dag? Forstod ikke helt hva du mente? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå