AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1101 Skrevet 4. november 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hang meg på diskusjonen om Nadya og hennes favorittstempel som hun har fått fra dommerne, og fikk ikke med meg at Jørgine ble nevnt. . . Så enkelt er det! Anonymkode: cae7b...d01 Men du siterte jo en person som kommenterte Jørgine! Kan du ikke bare innrømme at du har tatt feil? Anonymkode: 8fe08...45a 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1102 Skrevet 4. november 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du siterte jo en person som kommenterte Jørgine! Kan du ikke bare innrømme at du har tatt feil? Anonymkode: 8fe08...45a Har jo skrevet at jeg misforsto.. Les deg tilbake i tråden. Makan til flisespikkeri! Jørgine har ikke vært i mine tanker, trodde det var Nadya det var snakk om. Anonymkode: cae7b...d01 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1103 Skrevet 4. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Oj, da surra jeg visst.. Poenget er at Aleksander og Nadya har vært i danseduell. Anonymkode: cae7b...d01 Dette var kommentaren min.. Anonymkode: cae7b...d01 1
MaleficentAurora Skrevet 4. november 2019 #1104 Skrevet 4. november 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du siterte jo en person som kommenterte Jørgine! Kan du ikke bare innrømme at du har tatt feil? Anonymkode: 8fe08...45a 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jo skrevet at jeg misforsto.. Les deg tilbake i tråden. Makan til flisespikkeri! Jørgine har ikke vært i mine tanker, trodde det var Nadya det var snakk om. Anonymkode: cae7b...d01 Nå får dere begge 2 gi dere med dette barnsligheten av pirking på hva som ble sagt eller ikke. Alle kan ta feil. Og med at Nadya hat vært et ganske så diskutert tema her; så er det ikke rart at det går i surr for andre som ikke henger helt med. 14
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1105 Skrevet 4. november 2019 1 minutt siden, Uglesjel skrev: Nå får dere begge 2 gi dere med dette barnsligheten av pirking på hva som ble sagt eller ikke. Alle kan ta feil. Og med at Nadya hat vært et ganske så diskutert tema her; så er det ikke rart at det går i surr for andre som ikke henger helt med. Enig! La oss gå videre 😁 Anonymkode: cae7b...d01 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1106 Skrevet 4. november 2019 Hvilke to kjendiser tipper dere kommer til finalen? Jeg håper på Jørgine og Viktor 😁👏🏻 Anonymkode: cae7b...d01 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1107 Skrevet 4. november 2019 Jeg håper også på Victor og Jørgine 😁 Anonymkode: b9b0d...7fa 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1108 Skrevet 4. november 2019 Verdt å merke seg at Rikke er i ferd med å passere Nadya i antall Insta-følgere, bare 500 som skiller dem nå. Anonymkode: 084f0...108 12
MaleficentAurora Skrevet 4. november 2019 #1109 Skrevet 4. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke to kjendiser tipper dere kommer til finalen? Jeg håper på Jørgine og Viktor 😁👏🏻 Anonymkode: cae7b...d01 Victor og Jørgine pga dem har jobbet seg opp til finalen uten måtte ty til skittene triks. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Verdt å merke seg at Rikke er i ferd med å passere Nadya i antall Insta-følgere, bare 500 som skiller dem nå. Anonymkode: 084f0...108 Så bra. Nadya trengs å jenkes ned. 3
ikkevoksen Skrevet 5. november 2019 #1110 Skrevet 5. november 2019 22 timer siden, Uglesjel skrev: Så bra. Nadya trengs å jenkes ned. Hvorfor det? Fordi hun er pen, blond og har talent? Janteloven... 9
MaleficentAurora Skrevet 5. november 2019 #1111 Skrevet 5. november 2019 1 time siden, ikkevoksen skrev: Hvorfor det? Fordi hun er pen, blond og har talent? Janteloven... Det var dine ord og ikke mine. Hennes utseende har absolutt ingenting med mine meninger om henne å gjøre. Joda, dama har talent. Men i år så synes jeg at hun har gått for langt. Og det står jeg hvis ikke alene om å mene. 7
ikkevoksen Skrevet 5. november 2019 #1112 Skrevet 5. november 2019 2 timer siden, Uglesjel skrev: Det var dine ord og ikke mine. Hennes utseende har absolutt ingenting med mine meninger om henne å gjøre. Joda, dama har talent. Men i år så synes jeg at hun har gått for langt. Og det står jeg hvis ikke alene om å mene. Du svarer ikke på hvorfor hun trekker å "jenkes ned". 4
MaleficentAurora Skrevet 5. november 2019 #1113 Skrevet 5. november 2019 15 minutter siden, ikkevoksen skrev: Du svarer ikke på hvorfor hun trekker å "jenkes ned". Les deg gjennom tråden så finner du uendelige mange svar på det. 1
ikkevoksen Skrevet 5. november 2019 #1114 Skrevet 5. november 2019 1 minutt siden, Uglesjel skrev: Les deg gjennom tråden så finner du uendelige mange svar på det. Det eneste jeg ser er sjalusi. 7
MaleficentAurora Skrevet 5. november 2019 #1115 Skrevet 5. november 2019 3 minutter siden, ikkevoksen skrev: Det eneste jeg ser er sjalusi. Ingen har ytret noe som helst form for sjalusi i denne tråden eller i sine meninger om Nadya. At folk har reagert på hvordan hun framtone seg og betingelsen for å gjøre comeback er helt innanfor. 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1116 Skrevet 6. november 2019 Med mindre folk slutter å følge Nadya og heller følger Rikke, så blir hun vel heller ikke "jenket ned". Tror ingen av de bryr seg særlig om hverandres følgere Anonymkode: ac03d...a4d
Gjest Caroline91 Skrevet 8. november 2019 #1117 Skrevet 8. november 2019 Hvem tror dere ryker i morgen? Og hvem håper dere ryker? Jeg tror Victor, men håper Aleksander 🙏
ikkevoksen Skrevet 8. november 2019 #1118 Skrevet 8. november 2019 På 6.11.2019 den 0.04, Uglesjel skrev: Ingen har ytret noe som helst form for sjalusi i denne tråden eller i sine meninger om Nadya. At folk har reagert på hvordan hun framtone seg og betingelsen for å gjøre comeback er helt innanfor. Framtoning som i at hun har flat rompe, ser kåt ut og "tafser" på Aleksander? B please. 3 minutter siden, Caroline91 skrev: Hvem tror dere ryker i morgen? Og hvem håper dere ryker? Jeg tror Victor, men håper Aleksander 🙏 Jeg tror også Victor ryker. Og er 99,99 % sikker på at Aleksander vinner. 1
Gjest Caroline91 Skrevet 8. november 2019 #1119 Skrevet 8. november 2019 1 minutt siden, ikkevoksen skrev: Jeg tror også Victor ryker. Og er 99,99 % sikker på at Aleksander vinner. Jeg tror Jørgine vinner Eneste som ikke har vært i duell, og hun har en halv million følgere.
MaleficentAurora Skrevet 9. november 2019 #1120 Skrevet 9. november 2019 1 time siden, ikkevoksen skrev: Framtoning som i at hun har flat rompe, ser kåt ut og "tafser" på Aleksander? B please. Det får du ta med dem som faktisk har lagt igjen i slike kommentarer. Og ikke legg det på meg når du siterer mine kommentarer. Anser deg ganske så useriøs når du velger å avsluttet det hele med "B please".. Vil du bli tatt seriøst så formuler deg saklig. Inn til da så blir du ikke og få noe mer respons fra meg på dine siteringer på mine kommentarer. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå