Gå til innhold

Skal vi danse 2019

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting, er ikke Tore også tidligere proffdanser? Det så ikke helt sånn ut....!

Anonymkode: ce190...b35

Nei det vil jeg ikke si at han er. Han har drevet med dans, men ikke på samme nivå som Egor og Trine.

Her kan du lese litt mer om han.

https://www.tv2.no/a/8509045/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det har hun, mot Christian Strand.

Anonymkode: cae7b...d01

Da tror jeg har sett på noe annet enn skal vi danse, for Christian gikk ut en i danseduell mot Aleksander 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Leser du noen sider her så ser du at hele hønseflokken mener det samme.

Anonymkode: e393c...875

"Hønseflokken?"

Anonymkode: 836e9...75a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte på dansene de fikk!? Både Victor og Emilie fikk noe som var en ulempe. Victor fikk paso doble som han misliker. Emilie fikk slow fox som visstnok er den vanskeligste.

Mens Jørgine og Aleksander fikk noe "enkelt" som de hadde mulighet for å stråle i. 

Føler det ligger sykt i kortene at J og A skal til finalen. Ugh! Skal stemme som en gal på Victor!

Anonymkode: e6407...0ea

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi danse var mye bedre før når alle danset samme dans i hvert program, eller eventuelt at halvparten danset en dans og andre halvparten en annen. Det blir vanskelig sammenligningsgrunnlag når de danser ulike danser, og det er så mye show at man nesten ikke kjenner igjen hvilken dans de danser.

Anonymkode: bd2fa...123

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er årsaken til at TV2 så åpenbart favoriserer Alexander? Det kan virke som om dommerne har fått instrukser om å gi han 10 samma f***.

Er det for at folk skal engasjere seg og stemme enda mer på de andre deltagerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91
32 minutter siden, loveli skrev:

Hva er årsaken til at TV2 så åpenbart favoriserer Alexander? Det kan virke som om dommerne har fått instrukser om å gi han 10 samma f***.

Er det for at folk skal engasjere seg og stemme enda mer på de andre deltagerne?

Fordi Tv2 alltid favoriserer Nadya, og ser på henne som en gudinne. Hun er den eneste som fikk velge hvem hun ville ha som dansepartner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

For to uker siden. Og jo, de danset i duell.

Du ser åpenbart ikke forskjell på Isabel og Jørgine. Isabel og Christian var i danseduell lørdag 19.oktober, hvor Isabel røk. Så var Christian på ny i duell lørdagen etter, 26.oktober. Da var han mot Alexander, hvor Alexander vant.

Anonymkode: 8fe08...45a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser åpenbart ikke forskjell på Isabel og Jørgine. Isabel og Christian var i danseduell lørdag 19.oktober, hvor Isabel røk. Så var Christian på ny i duell lørdagen etter, 26.oktober. Da var han mot Alexander, hvor Alexander vant.

Oj, da surra jeg visst.. Poenget er at Aleksander og Nadya har vært i danseduell.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Summerbreeze skrev:

Da tror jeg har sett på noe annet enn skal vi danse, for Christian gikk ut en i danseduell mot Aleksander 

Poenget er at Aleksander og Nadya har vært i en duell. Det var mot Christian og Marianne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tro at dommerne vet hva de snakker om. Selv om jeg undres av og til. Når jeg hører de snakke om «tyngde ned i golvet» og og «tippe forover/bakover» så ser ikke jeg slikt. Så derfor tror jeg de ser ting hos Alexander (linjer, tyngde, strekk osv) som jeg ikke ser så lett. Jeg legger mer merke til en spretten bajas med masse rytme for å si det slik. Jeg lager meg mine favoritter på bakgrunn av det JEG ser, men tror samtidig dommerne gjør det også. Tror ikke de blir blenda av en trent kropp her altså. De har litt mer faglig tyngde på baken altså. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zenhouse skrev:

Jeg velger å tro at dommerne vet hva de snakker om. Selv om jeg undres av og til. Når jeg hører de snakke om «tyngde ned i golvet» og og «tippe forover/bakover» så ser ikke jeg slikt. Så derfor tror jeg de ser ting hos Alexander (linjer, tyngde, strekk osv) som jeg ikke ser så lett. Jeg legger mer merke til en spretten bajas med masse rytme for å si det slik. Jeg lager meg mine favoritter på bakgrunn av det JEG ser, men tror samtidig dommerne gjør det også. Tror ikke de blir blenda av en trent kropp her altså. De har litt mer faglig tyngde på baken altså. 

Helt enig.

Anonymkode: 19590...070

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oj, da surra jeg visst.. Poenget er at Aleksander og Nadya har vært i danseduell.

Du var vel ganske tydelig på at poenget ditt var at Jørgine hadde vært i duell. Du nevnte ikke Alexander med ett ord selv. Legg deg ordentlig flat hvis du først skal legge deg flat, da.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du var vel ganske tydelig på at poenget ditt var at Jørgine hadde vært i duell. Du nevnte ikke Alexander med ett ord selv. Legg deg ordentlig flat hvis du først skal legge deg flat, da.

Det var jo heller ikke poenget mitt! Det var at Aleksander hadde vært i duell med Christian! Legger meg ikke flat, nei 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo heller ikke poenget mitt! Det var at Aleksander hadde vært i duell med Christian! Legger meg ikke flat, nei 😂

Vis meg gjerne hvor du prøver å få fram at Alexander har vært i duell. Nedenfor er innlegget til Summerbreeze og din kommentar til det.

9 timer siden, Summerbreeze skrev:

Hun [Jørgine] har jo aldri vært i danseduell da, på tross av at hun ikke alltid har scoret best. Hun er faktisk den eneste som ikke har vært i det nå. Viser jo bare hvordan hun slipper billig unna hele tiden

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i denne kommentaren sier du noe som helst som tyder på at du mener at Alexander har vært i duell? Forøvrig har INGEN i tråden prøvd å påstå at han ikke har vært i duell. Summerbreeze poengterte - helt korrekt - at Jørgine ikke har vært i duell.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Poenget mitt har aldri vært at Aleksander aldri har vært i duell. Poenget mitt er at Jørgine er den eneste deltakeren som ikke har vært i en duell, derav at hun slipper billig unna og "spiller" på populariteten sin.....

Endret av Summerbreeze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hang meg på diskusjonen om Nadya og hennes favorittstempel som hun har fått fra dommerne, og fikk ikke med meg at Jørgine ble nevnt. . . Så enkelt er det!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vis meg gjerne hvor du prøver å få fram at Alexander har vært i duell. Nedenfor er innlegget til Summerbreeze og din kommentar til det.

Hvor i denne kommentaren sier du noe som helst som tyder på at du mener at Alexander har vært i duell? Forøvrig har INGEN i tråden prøvd å påstå at han ikke har vært i duell. Summerbreeze poengterte - helt korrekt - at Jørgine ikke har vært i duell.

Jeg hang meg på diskusjonen om Nadya og det har ingenting med Jørgine å gjøre. Se mitt svar over.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerte på dansene de fikk!? Både Victor og Emilie fikk noe som var en ulempe. Victor fikk paso doble som han misliker. Emilie fikk slow fox som visstnok er den vanskeligste.

Mens Jørgine og Aleksander fikk noe "enkelt" som de hadde mulighet for å stråle i. 

Føler det ligger sykt i kortene at J og A skal til finalen. Ugh! Skal stemme som en gal på Victor!

Anonymkode: e6407...0ea

I forrige uke i konkurransen der alle var på gulvet hadde jo 2/5 par ikke danset dansen før. De har nok ett system så alle parene ikke danser samme dans mange ganger og at ikke alle danser samme dans under en sending.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at dansen til Merethe var kjempebra jeg. Digger sånn type dans. Kunne ønske det var mer av sånn type dans, isteden for trege kjedelige selskapsdanser. Mye mer underholdende med dans som viser lidenskap og følelser.  

Anonymkode: 5a7c9...493

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...