Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Summerbreeze skrev:

Hvorfor vil alle ha Jørgine videre??? Alt hun spiller på i konkurransen er populariteten sin. Ja hun har hatt noen gode danser (eks. I går), men overall så synes jeg ikke hun har trukket det lengste strået i konkurransen.

Nå er de så jevne at i alle fall jeg stemmer etter hver dans.

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Summerbreeze skrev:

Hvorfor vil alle ha Jørgine videre??? Alt hun spiller på i konkurransen er populariteten sin. Ja hun har hatt noen gode danser (eks. I går), men overall så synes jeg ikke hun har trukket det lengste strået i konkurransen.

Helt uenig med deg. Synes ikke hun spiller på noe. Hun er bare flink 😊

Anonymkode: cb425...c49

• Liker 11
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Gorilla skrev:

Blir helt stresset av enkelte av kjolene, egentlig de fleste, de har på seg. Jeg hadde ikke klart å bevege meg om jeg gikk slik, og de danser rundt. Hadde fryktet at puppene falt ut.😳

Seriøst?

Anonymkode: 124f2...3df

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst?

Ja. 

Skrevet
3 minutter siden, Gorilla skrev:

Ja. 

Puppene dine må være store, de kjolene er veldig stramme😅

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
Skrevet
9 minutter siden, Gorilla skrev:

Hadde ikke klart å bevege meg i en slik kjole, langt mindre danse i én. Hadde fryktet både det ene og det andre ‘falt’ ut av kostymet slik at jeg endte opp naken på TV 😅

Mange mennesker var ekstremt populære for å endre opp naken på TV, men jeg forstår frykten din. Kan du danse med hverdagsklærne dine?

Skrevet
På 2.11.2019 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Syns Alexander og Nadya var best i dag, den siste dansen var bare helt WOW!!🥰🥰 

Men, den første dansen deres, jeg er så lei opplegget fordi det er det samme uke etter uke😂 han står og vrikker på hoftene og gjør litt med armene og hun spinner rundt ham som en liten ape. Så går de frem sammen og vrikker litt til. Til slutt løfter han henne «imponerende» og vrikker enda litt til. 

Jeg så på gamle YouTube-videoer fra tidligere sesonger i skal vi danse i går og jeg kjenner at jeg savner det gamle. Jeg savner denne dama som danser med den lille spirivitten av en sang mellom hvert slag. Jeg savner mannestemmen som sier: «Kan per og Kari komme til gulvet for sin cha cha cha.» Jeg savner også Tor Fløysvik og Christer Tornell.

Anonymkode: e393c...875

Uenig om Alex. Men resten 👏🏻👏🏻 SVD har blitt dårlig. 

Anonymkode: 15d68...fde

• Liker 4
Skrevet

Er jeg eneste som syns Nadya begynner å gå litt ut på dato? En rå danser! Men hun blur favorisert hvert år. Skulle likt å se henne få en dansepartner som ikke kan danse i heletatt. Noe ala finn schjøll, rune larsen, frank løke.. Bare for å se om hun hadde klart å få de gode. 

• Liker 11
Skrevet
5 timer siden, kindagirl skrev:

Er jeg eneste som syns Nadya begynner å gå litt ut på dato? En rå danser! Men hun blur favorisert hvert år. Skulle likt å se henne få en dansepartner som ikke kan danse i heletatt. Noe ala finn schjøll, rune larsen, frank løke.. Bare for å se om hun hadde klart å få de gode. 

Nei. Leser du noen sider her så ser du at hele hønseflokken mener det samme.

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt uenig med deg. Synes ikke hun spiller på noe. Hun er bare flink 😊

Anonymkode: cb425...c49

Hun har jo aldri vært i danseduell da, på tross av at hun ikke alltid har scoret best. Hun er faktisk den eneste som ikke har vært i det nå. Viser jo bare hvordan hun slipper billig unna hele tiden

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Summerbreeze skrev:

Hun har jo aldri vært i danseduell da, på tross av at hun ikke alltid har scoret best. Hun er faktisk den eneste som ikke har vært i det nå. Viser jo bare hvordan hun slipper billig unna hele tiden

Jo, det har hun, mot Christian Strand.

Anonymkode: cae7b...d01

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Leser du noen sider her så ser du at hele hønseflokken mener det samme.

Ikke jeg. Etter at Elena Bokoreva Wiulsrud sluttet, synes jeg ingen når opp til Nadya av de profesjonelle.

Anonymkode: 19590...070

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg. Etter at Elena Bokoreva Wiulsrud sluttet, synes jeg ingen når opp til Nadya av de profesjonelle.

Anonymkode: 19590...070

Elena var riktignok flink, men hun var en grusom danselærer. Tilhører førkrigstiden. 

Fikk se klipp av læremetoden hennes og fikk helt avsmak. Liksågreit at hun ikke er på SVD mer. 

Anonymkode: e94cc...4df

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det har hun, mot Christian Strand.

Hvilken episode var dette i så fall? Det var et tilfelle hvor hun ble lest opp sist, men hun har fortsatt sluppet unna danseduell

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Summerbreeze skrev:

Hun jobber og står på. 
Jeg syns hun er kjempeflink. Det er ikke mye stillestående dans på henne, i motsetning til en annen som alltid danser i baris.

Anonymkode: e94cc...4df

• Liker 6
Skrevet
59 minutter siden, Summerbreeze skrev:

Hvilken episode var dette i så fall? Det var et tilfelle hvor hun ble lest opp sist, men hun har fortsatt sluppet unna danseduell

For to uker siden. Og jo, de danset i duell.

• Liker 3
Skrevet

De tre gjenværende parene er ganske jevngode, men har hver sine styrker og svakheter. Så jeg tror nok at det blir veldig avhengig av type dans og hvordan det går, hvem som faktisk vinner til slutt. Ingen klare enere i år synes jeg, men jevnt høyt nivå på flere. 

• Liker 3
Skrevet
På 2.11.2019 den 22.50, AnonymBruker skrev:

...

eg savner mannestemmen som sier: «Kan per og Kari komme til gulvet for sin cha cha cha.» Jeg savner også Tor Fløysvik og Christer Tornell.

Det hadde jeg glemt! Foreldrene mine heter Per og Kari og er 70 år, nå fikk jeg rare bilder i hodet! :P

Jeg syns Victor var flinkest, men Alexander var for første gang noe annet enn vrikking og stilleståing i den trippeldansen. Etter å ha lest her inne om at han danser mye mindre enn det Nadya gjør begynte jeg skikkelig å legge merke til det i pardansen. Og så syns jeg dommerne var urettferdige mot Emile som fikk en sykt vanskelig dans. 

En annen ting, er ikke Tore også tidligere proffdanser? Det så ikke helt sånn ut....!

Anonymkode: ce190...b35

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...