AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1021 Skrevet 2. november 2019 Tror Victor og Emilie kommer i duell. Den som danser best i duellen kommer jeg til å stemme på. Anonymkode: a75ef...e5c 2
ikkevoksen Skrevet 2. november 2019 #1022 Skrevet 2. november 2019 Artikkel i VG om at Tore synes jentene seiler på utseendet sitt om å være pene og sexy. Excuse me? Er det noen her som seiler på utseendet her så er det jo Aleksander☠️ 35
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1023 Skrevet 2. november 2019 Neeeeeeeiii 😱😱😱 Emilie og Victor i mine favoritter 😢💔 Anonymkode: b9b0d...7fa 4
MaleficentAurora Skrevet 2. november 2019 #1024 Skrevet 2. november 2019 (endret) 6 minutter siden, ikkevoksen skrev: Artikkel i VG om at Tore synes jentene seiler på utseendet sitt om å være pene og sexy. Excuse me? Er det noen her som seiler på utseendet her så er det jo Aleksander☠️ Dette kommer Tore til og ta VG for i kommende podcast.. Tore har flere ganger uttalt seg i podcasten som han har med bestekompisen sin at jentene seiler ikke på utseendet. Men at dem må jobbe hardere enn hva guttene gjør. Det et ikke første gangen VG har vridd på hans ord. Vedlegg link til VG artikkelen som det handler om. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/70oBd4/emilie-nereng-i-skal-vi-danse-proever-paa-veldig-mye-mer-enn-aa-vaere-pene-og-sexy?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Endret 2. november 2019 av Uglesjel 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1025 Skrevet 2. november 2019 Prøver Emilie å grine seg videre? Anonymkode: 19590...070 6
*Emma* Skrevet 2. november 2019 #1026 Skrevet 2. november 2019 Sukk så ikke forskjell på Alex og Egor? Tuller du? Det var jo kjempe forskjell. Egor er SÅ flink!!!! Alex så slapp ut i forhold syns jeg...: 14
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1028 Skrevet 2. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøver Emilie å grine seg videre? Anonymkode: 19590...070 Da kan man like godt spørre om Victor prøver å grine seg videre... Var nok bare et emosjonelt øyeblikk for begge. Anonymkode: 96e8a...b9d 20
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1029 Skrevet 2. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Prøver Emilie å grine seg videre? Anonymkode: 19590...070 Prøvde Victor det samme? Gud så mye rart folk skal ta deltagerne på her. Anonymkode: 88fd0...701 15
Jobbermedbarn Skrevet 2. november 2019 #1031 Skrevet 2. november 2019 (endret) Jeg er så glad for at Victor gikk videre, tror det er større sjanse for han å evt slå Alexander enn Emilie! Men skulle gjerne hatt med Emilie videre også! Nå vil jeg ha Jørgine mot Victor i finalen🙌 Endret 2. november 2019 av Jobbermedbarn 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1032 Skrevet 2. november 2019 Veldig glad for at det var Victor som gikk videre. Har ikke klart å like Emilie, egentlig. Jeg føler hun alt for ofte sier det hun tror folk forventer at hun skal si, eller reagerer slik folk forventer at hun skal reagere. Syns hun mao virker påtatt. Mulig hun bare virker slik, men jeg er uansett glad Victor gikk videre. Nå håper jeg på han og Jørgine i finalen. Anonymkode: 8fe08...45a 6
MaleficentAurora Skrevet 2. november 2019 #1033 Skrevet 2. november 2019 Om man skal se på utviklingen i konkurransen så kom Emilie dessverre for kort til Victor sin STORE utvikling. Victor har klart og levere å fortelle en historie i hver eneste dans nummer. Han har og så blitt et ansikt for dem som sliter med og stå fram som bifil. At dommerene ikke har favorittisert han ser jeg som en av grunnene til at folket har trykket han til seg bare mer og mer. 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1034 Skrevet 2. november 2019 2 minutter siden, Uglesjel said: Om man skal se på utviklingen i konkurransen så kom Emilie dessverre for kort til Victor sin STORE utvikling. Victor har klart og levere å fortelle en historie i hver eneste dans nummer. Han har og så blitt et ansikt for dem som sliter med og stå fram som bifil. At dommerene ikke har favorittisert han ser jeg som en av grunnene til at folket har trykket han til seg bare mer og mer. Har ikke hatt fått en hel haug med tiere? Anonymkode: 88fd0...701 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1035 Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, Uglesjel skrev: Om man skal se på utviklingen i konkurransen så kom Emilie dessverre for kort til Victor sin STORE utvikling. Victor har klart og levere å fortelle en historie i hver eneste dans nummer. Han har og så blitt et ansikt for dem som sliter med og stå fram som bifil. At dommerene ikke har favorittisert han ser jeg som en av grunnene til at folket har trykket han til seg bare mer og mer. Victor fikk vel 10ere av alle dommerne sånn 4 uker på rad fikk han ikke? Jeg digger Victor, han er så herlig og positiv. 😁❤️ Anonymkode: b9b0d...7fa 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1036 Skrevet 2. november 2019 Aleksander SKAL UT neste gang. Eller så saksøker jeg Anonymkode: b9b0d...7fa 12
MaleficentAurora Skrevet 2. november 2019 #1037 Skrevet 2. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Victor fikk vel 10ere av alle dommerne sånn 4 uker på rad fikk han ikke? Jeg digger Victor, han er så herlig og positiv. 😁❤️ Anonymkode: b9b0d...7fa Det stemmer. Det var fordi han leverte og dommerene var enig i det han ga og viste dem. Han har spilt på seg selv og ikke på nakenhet slik som Alexander og Nadya. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1038 Skrevet 2. november 2019 Akkurat nå, Uglesjel skrev: Det stemmer. Det var fordi han leverte og dommerene var enig i det han ga og viste dem. Han har spilt på seg selv og ikke på nakenhet slik som Alexander og Nadya. Aleksander kunne seriøst ha danset fugledansen og fått 10 poeng fra alle dommerne. Så lenge han hadde vært i bar overkropp med Nadya svingende rundt ham Anonymkode: b9b0d...7fa 35
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1039 Skrevet 2. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Aleksander kunne seriøst ha danset fugledansen og fått 10 poeng fra alle dommerne. Så lenge han hadde vært i bar overkropp med Nadya svingende rundt ham Anonymkode: b9b0d...7fa 😂😂😂 Funny because it's true Anonymkode: 29721...2c0 12
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1040 Skrevet 2. november 2019 Syns Alexander og Nadya var best i dag, den siste dansen var bare helt WOW!!🥰🥰 Men, den første dansen deres, jeg er så lei opplegget fordi det er det samme uke etter uke😂 han står og vrikker på hoftene og gjør litt med armene og hun spinner rundt ham som en liten ape. Så går de frem sammen og vrikker litt til. Til slutt løfter han henne «imponerende» og vrikker enda litt til. Jeg så på gamle YouTube-videoer fra tidligere sesonger i skal vi danse i går og jeg kjenner at jeg savner det gamle. Jeg savner denne dama som danser med den lille spirivitten av en sang mellom hvert slag. Jeg savner mannestemmen som sier: «Kan per og Kari komme til gulvet for sin cha cha cha.» Jeg savner også Tor Fløysvik og Christer Tornell. Anonymkode: e393c...875 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå