AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #781 Skrevet 19. oktober 2019 41 minutter siden, Runnershigh skrev: Og på på intervjuet fra "God kveld Norge" så var det jo ingen tvil at noe er på gang! Hva sa de der? Anonymkode: a6cb4...246 1
Runnershigh Skrevet 19. oktober 2019 #782 Skrevet 19. oktober 2019 De ble konfrontert med at det går noen rykter. Også ble de spurt om hvordan kjemien er. Isabelle svarte at den er veldig god, mens de begge fniste og rødmet. Videre sa Isabelle at hun skal reise for å slappe av nå. Hun ble spurt hvem hun skal reise med, og hun svarte noe ala "Nei, vi får se" også fniste hun. Så ut som to nyforelska tenåringer 😂👍 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #783 Skrevet 19. oktober 2019 49 minutter siden, Oktoberknøttet skrev: Jeg klarer bare ikke å skjønne hva disse damene ser i Benjamin. Han er creeeeepy. Blir for dumt at han skal bli sammen med alle han danser med. Er han ikke profesjonell? Anonymkode: d026e...4ab 9
Blekkulfina Skrevet 19. oktober 2019 #784 Skrevet 19. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva sa de der? Anonymkode: a6cb4...246 De gjentok flere ganger at de fortsatt skulle henge mye sammen, at de er veldig gode venner med veldig god kjemi. Og da hun ble spurt om hun skulle ha med seg noen på ferie nå etter SVD-exiten lå det veldig mellom linjene hvem det kom til å bli. Løøøv is in the air❤️❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #785 Skrevet 19. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Blir for dumt at han skal bli sammen med alle han danser med. Er han ikke profesjonell? Anonymkode: d026e...4ab Han har da ikke vært sammen med alle han har danset med ? Pr nå så har han vært sammen med en han danset med i 2015, og det forholdet varte helt til i år. Anonymkode: d3037...24b 12
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #786 Skrevet 19. oktober 2019 Emilie var den beste ikveld, også i gruppedansen. Viktor... 😘😭🙃 Aleksander scoret endelig hos meg, nu kom kunstneren frem. Jørgine syns jeg var utrolig kreativ med sine valg, dog dansen ble litt sen-åttitalls aerobicjazz. Og feilinga på de 2 løftene ga meg hodeverk. Fremdeles ingen kunstner, kom ann Jørgine, vær litt stygg og disgusting plz. Kristians nummer var som dansing 1-2-3, "nu står vi her litt og shaker, så står vi der litt og nts nts". Likte ikke noe utenom den fantastiske låten. Isabell, my girl, dette var tragisk. Å skippe rundt mens man slenger på håret, er vi 13 år gamle popstjerner? På intervju på GKN hintes det veldig til romantisk forhold, og jeg tenker bare eeeeh. Er ikke Benjamin uetisk som faen hvis det ligger noe i dette? Om jeg var produsent hadde han vært sparka. Makan. Kan også være et PR-triks for å holde populæriteten oppe en stund til etter SVD. - Dansefjerten Anonymkode: f7269...2d3 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #787 Skrevet 19. oktober 2019 Jeg har en meeeeget distré mann som ser på SVD med meg. Og selv han la merke til blikket Nadia sender Aleksander. Hun har jo bare øye til han. Alt det kan vel ikke bare være skuespill. Eller? Anonymkode: e94cc...4df 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #788 Skrevet 19. oktober 2019 Håper for Isabels del at det er noe mellom henne og Benjamin. Hun har valgt playere som bare ender opp med å såre henne tidligere, og Benjamin er nok ikke den typen. Anonymkode: 8fe08...45a 8
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #789 Skrevet 19. oktober 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper for Isabels del at det er noe mellom henne og Benjamin. Hun har valgt playere som bare ender opp med å såre henne tidligere, og Benjamin er nok ikke den typen. Anonymkode: 8fe08...45a Men Benjamin dumpet jo Adelen med en gang han møtte Isabel, håper ikke han gjør d samme hvis han får en ny fresh søt dansepartner neste sesong Anonymkode: 7d9e9...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #790 Skrevet 19. oktober 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men Benjamin dumpet jo Adelen med en gang han møtte Isabel, håper ikke han gjør d samme hvis han får en ny fresh søt dansepartner neste sesong Anonymkode: 7d9e9...8ec Det hadde vel vært slutt mellom dem lenge (et halvt år) før denne sesongen av SVD. Anonymkode: a75ef...e5c 15
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #791 Skrevet 19. oktober 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men Benjamin dumpet jo Adelen med en gang han møtte Isabel, håper ikke han gjør d samme hvis han får en ny fresh søt dansepartner neste sesong Anonymkode: 7d9e9...8ec De har uttalt at de gjorde det slutt allerede i februar, men det ble ikke kjent før SVD var i gang. Anonymkode: eaaff...acc 4
Summ Skrevet 20. oktober 2019 #792 Skrevet 20. oktober 2019 Tror nok kanskje det er noe som skjer mellom Isabel og Benjamin, men tror ikke det ville vart. Med mindre selvfølgelig Benjamin vil ha «fame». Det er lett å komme inn i en boble når man er på slikt, og når stormen roer seg, og ting går tilbake til normal hverdag, er det ikke sikkert de har så mye til felles, eller så mye å snakke om. 10
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #793 Skrevet 20. oktober 2019 Virker ikke som adelen er så fornøyd med at Benjamin og Isabel er sammen, hun la ut på story på insta:hvorfor skaffe seg tinder når man kan melde seg på skal vi danse Anonymkode: 7d9e9...8ec 10
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #794 Skrevet 20. oktober 2019 Alexander er den kjekkeste, såå fortjent om han vinner Anonymkode: 18e4d...f22 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #795 Skrevet 20. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en meeeeget distré mann som ser på SVD med meg. Og selv han la merke til blikket Nadia sender Aleksander. Hun har jo bare øye til han. Alt det kan vel ikke bare være skuespill. Eller? Anonymkode: e94cc...4df Når de danser sammen ser jeg det du ser, og tenker at det er skuespill. De skal jo leve seg inn i rollene. Utover det synes jeg Nadia ser på ham som en veldig stolt, og av og til litt rørt mor ville gjort. (Nadia er superproff og elsker å få partnere som hun tror hun kan utvikle til å bli rått gode) Anonymkode: c0dc3...a93 11
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #796 Skrevet 20. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker ikke som adelen er så fornøyd med at Benjamin og Isabel er sammen, hun la ut på story på insta:hvorfor skaffe seg tinder når man kan melde seg på skal vi danse Anonymkode: 7d9e9...8ec Kanskje det var en intern spøk? Det var vel Adelen som tok initiativ til å avslutte forholdet Anonymkode: c0dc3...a93 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #797 Skrevet 20. oktober 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når de danser sammen ser jeg det du ser, og tenker at det er skuespill. De skal jo leve seg inn i rollene. Utover det synes jeg Nadia ser på ham som en veldig stolt, og av og til litt rørt mor ville gjort. (Nadia er superproff og elsker å få partnere som hun tror hun kan utvikle til å bli rått gode) Anonymkode: c0dc3...a93 Er ikke alle danserne som er med superproffe? De sender ikke like intense blikk til sine partnere. Da de ble intervjuet etter gruppedansen og Christian snakket, var blikket til Nadya helt oppslukt i Aleksander, som stod ved siden av Christian. Anonymkode: e94cc...4df 6
Eske Skrevet 20. oktober 2019 #798 Skrevet 20. oktober 2019 (endret) Håper Nadya tar til seg hvor mye Aleksander faktisk valgte å danse selv da han fikk mulighet. Hun må gi ham mer enn "stå her og se kjekk ut mens jeg åler meg rundt!"-koreografier, for da blir det tydeligvis fantastisk! Utrolig gøy å se at han som i starten fremsto som at dette var litt kleint og rart åle seg rundt som i en lyrisk episode av So You Think You Can Dance i 2007. 👏 Ellers er jeg glad for at Isabel røk ut, ikke fordi hun ikke har hatt god progresjon men fordi hun ikke var god nok lengre. Victor og Rikke var HELT nydelig. Jeg har en legning som tilsier at jeg skulle siklet over Aleksander (men han er litt for "glatt" for meg), men jeg blir nesten litt forelska i Rikke altså.. Herregud så flink og søt hun er! Endret 20. oktober 2019 av Eske 11
skruf Skrevet 20. oktober 2019 #799 Skrevet 20. oktober 2019 Tror Emilie traff spikeren på hodet da hun uttakte at «vi jentene sliter litt med dommerne»...altså; hun fikk 7 av Trine?? Ikke en kommentar som begrunnet den labre karakteren heller, bare; «det var ikke noe for meg» Men straks Alexander entrer dansegulvet så finner hun frem 10´eren og sitter klar med stjerner i øynene.. 15
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #800 Skrevet 20. oktober 2019 Rikke! Hun er så ung og så dyktig! Lager fantastiske danser og får fram det beste i Victor! Og han er lydhør, ydmyk, arbeidssom og flink han også - så de er god match sånn sett. Flinke unge mennesker som er gode forbilder for andre unge! Anonymkode: 8efd9...f5d 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå