*Emma* Skrevet 14. oktober 2019 #681 Skrevet 14. oktober 2019 Enig - det hadde vært mye morsommere om det var skikkelig variasjon. Og hvor mye mer imponerende hadde det ikke vært at for eksempel Nadya fikk en litt "eldre og korpulent" fyr ett år og virkelig fikk ham til å skinne!! Om hun virkelig er SÅ flink, burde hun jo også være flink med dem som har ett dårligere utgangspunkt :) 10
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #682 Skrevet 14. oktober 2019 1 time siden, *Emma* skrev: Enig - det hadde vært mye morsommere om det var skikkelig variasjon. Og hvor mye mer imponerende hadde det ikke vært at for eksempel Nadya fikk en litt "eldre og korpulent" fyr ett år og virkelig fikk ham til å skinne!! Om hun virkelig er SÅ flink, burde hun jo også være flink med dem som har ett dårligere utgangspunkt Det er jo ikke sånn det fungerer. Hun kan ikke få en gammel mann med gikt til å løfte og slenge overalt. Hun kan ikke utføre mirakler bare fordi hun er en komplett danser. Anonymkode: f7269...2d3 3
MaleficentAurora Skrevet 14. oktober 2019 #683 Skrevet 14. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dommerpoengene teller også med. Anonymkode: 2e197...273 Selvsagt.. men det er ikke de avgjørende poengene for at deltakerne skal komme seg videre i konkurransen. 2
*Emma* Skrevet 15. oktober 2019 #684 Skrevet 15. oktober 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke sånn det fungerer. Hun kan ikke få en gammel mann med gikt til å løfte og slenge overalt. Hun kan ikke utføre mirakler bare fordi hun er en komplett danser. Poenget var vel at jeg syns det er kjipt at de samme danserne får de antatt flinke kjendisene hvert år. Hvorfor får de det? Hvorfor får noen av de andre "gamle menn med gikt" som ikke kan gjøre løft? Folk blir liksom imponert over at hun er så flink danser og instruktør- og da sier jeg at det hadde vært imponerende om hun klarte å lære en av de "dårlige kjendisene" å danse. For de flinke som hun får ville blitt flinke med ALLE de andre danserne også. 7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #685 Skrevet 15. oktober 2019 Sikkert veldig usaklig, men Nadya irriterer meg. Hun skal hele tiden vise seg fram og lage mest mulig sexy dansenumre med Aleksander. Også har hun tidenes flateste rumpe, og ser mye eldre ut enn hun er. Syns f.eks Rikke er ti ganger penere, og hun har ikke samme behovet for "se på meeeg". Anonymkode: e6407...0ea 17
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #686 Skrevet 15. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert veldig usaklig, men Nadya irriterer meg. Hun skal hele tiden vise seg fram og lage mest mulig sexy dansenumre med Aleksander. Også har hun tidenes flateste rumpe, og ser mye eldre ut enn hun er. Syns f.eks Rikke er ti ganger penere, og hun har ikke samme behovet for "se på meeeg". Anonymkode: e6407...0ea Liker Nadya, jeg. Anonymkode: 19590...070 9
#Sunrise Skrevet 15. oktober 2019 #687 Skrevet 15. oktober 2019 Får ikke nok av dansen til Victor og Rikke 😍 noe så nydelig 😍 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #688 Skrevet 15. oktober 2019 29 minutter siden, #Sunrise skrev: Får ikke nok av dansen til Victor og Rikke 😍 noe så nydelig 😍 Enig! Rikke er både flink og vakker. Jeg crusher på henne, enda jeg er hetro🙈 Anonymkode: e94cc...4df 6
Summ Skrevet 17. oktober 2019 #689 Skrevet 17. oktober 2019 Er fortsatt hektet på allstar-dansen til funky 🙈 Lasse Loom er så deilig der at jeg blir matt 😂 3
ikkevoksen Skrevet 17. oktober 2019 #690 Skrevet 17. oktober 2019 Nå synes jeg det er alt for mye snakk om utseende her. Unødvendig å si at hun ene er penere enn hun andre osv, dette er ingen missekonkurranse. 16
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #691 Skrevet 17. oktober 2019 3 timer siden, ikkevoksen skrev: Nå synes jeg det er alt for mye snakk om utseende her. Unødvendig å si at hun ene er penere enn hun andre osv, dette er ingen missekonkurranse. Det er torsdag og noen dager igjen til neste danseopptredener. Kom tilbake på lørdag, så blir dans et tema igjen😉 Anonymkode: e94cc...4df 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #692 Skrevet 17. oktober 2019 På 15.10.2019 den 9.19, AnonymBruker skrev: Sikkert veldig usaklig, men Nadya irriterer meg. Hun skal hele tiden vise seg fram og lage mest mulig sexy dansenumre med Aleksander. Også har hun tidenes flateste rumpe, og ser mye eldre ut enn hun er. Syns f.eks Rikke er ti ganger penere, og hun har ikke samme behovet for "se på meeeg". Anonymkode: e6407...0ea Hva er vitsen med dette? Anonymkode: 19590...070 18
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #693 Skrevet 17. oktober 2019 På 15.10.2019 den 9.19, AnonymBruker skrev: Sikkert veldig usaklig, men Nadya irriterer meg. Hun skal hele tiden vise seg fram og lage mest mulig sexy dansenumre med Aleksander. Også har hun tidenes flateste rumpe, og ser mye eldre ut enn hun er. Syns f.eks Rikke er ti ganger penere, og hun har ikke samme behovet for "se på meeeg". Anonymkode: e6407...0ea Enig med deg, men det at hun har flat rumpe kan da ikke hun noe for. Ikke alle som klarer å trene seg til en sprettrumpe. Ikke sikkert hun bryr seg om at rumpa er flat. Anonymkode: a5288...570 6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #694 Skrevet 17. oktober 2019 On 10/15/2019 at 9:19 AM, AnonymBruker said: Sikkert veldig usaklig, men Nadya irriterer meg. Hun skal hele tiden vise seg fram og lage mest mulig sexy dansenumre med Aleksander. Også har hun tidenes flateste rumpe, og ser mye eldre ut enn hun er. Syns f.eks Rikke er ti ganger penere, og hun har ikke samme behovet for "se på meeeg". Anonymkode: e6407...0ea Litt mye utseendefokus her? Synes det er flott at selv de med hva du kaller "tidenes flateste rumpe" viser seg frem litt. Jeg liker selvtilliten hun har, jeg har veldig sansen for henne Synes hun kler Aleksander også Anonymkode: ac03d...a4d 9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #695 Skrevet 17. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt mye utseendefokus her? Synes det er flott at selv de med hva du kaller "tidenes flateste rumpe" viser seg frem litt. Jeg liker selvtilliten hun har, jeg har veldig sansen for henne Synes hun kler Aleksander også Anonymkode: ac03d...a4d Bare synd mesteparten av koreografiene hun lager består i masse dans for hennes del, men lite dans for Aleksander. Han står ofte nærmest helt stille mens hun åler seg rundt ham med ulike dansebevegelser. Synes det er rart de får så høy poengsum, er jo danseferdighetene til Aleksander som skal vises frem og bli vurdert, ikke Nadyas. Anonymkode: 96e8a...b9d 9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #696 Skrevet 19. oktober 2019 Jeg tror Isabell og Christian havner i danseduell i dag. Anonymkode: cae7b...d01 6
Gjest Caroline91 Skrevet 19. oktober 2019 #697 Skrevet 19. oktober 2019 Jeg tror Emilie og Christian kommer i duell i dag.. Tror Isabel får ekstra mange stemmer i dag siden hun var i duell sist uke.
Wera1 Skrevet 19. oktober 2019 #698 Skrevet 19. oktober 2019 Har så lyst til at Isabel skal få det skikkelig til, men blir liksom litt skuffet hver gang. Flink, men det når bare ikke helt opp! 11
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #699 Skrevet 19. oktober 2019 Var ikke helt bra nei Isabell i dag. Men hun er søt da. 😊 Anonymkode: 95952...6d8 2
MaleficentAurora Skrevet 19. oktober 2019 #700 Skrevet 19. oktober 2019 Hopp og sprett er noe alle kan gjøre. Helt ærlig så var det svært lite dans fra Isabel sitt nummer. Ble rett og slett skuffet p.g.a låtvalget. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå