Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg se dansen til Isabel? Gikk glipp av den

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke er Sandra som ryker idag er det jo hårreisende. Alle andre er sååå flinke! Sandra er også flink, for all del. Men kan ikke måle seg med de andre. 

• Liker 6
Skrevet

Joda, dere har sikkert rett, hun er nok ikke den flinkeste danseren. Ikke vet jeg, for jeg la knapt merke til dansen. 😜 

Men jeg bare måtte si det jeg sa, og orket ikke opprette en egen tråd til det 😅

Anonymkode: e5e4c...089

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viktor har jo ikke danset enda 😅

Anonymkode: 19590...070

Det har ikke noe å si. Han har vært så utrolig flink hele veien at han fortjener å komme videre.

Anonymkode: 2192b...e9d

Skrevet

Rikke er helt nydelig 😍

Anonymkode: 96e8a...b9d

• Liker 10
Skrevet

Jeg beundrer Sandra for å delta og jeg har stemt på henne, men det er rettferdig om hun ryker nå. 

Dansemessig er det flere ting å utsette på henne. Hun blir veldig styrt av Bjørn, og virker usikker på koreografien. Og hun treffer ofte i trinnene rent og må ta støttesteg. I dag hadde hun bedre uttrykk, men ellers har det blikket vært innadvent. 

Hun er den dårligste DANSEREN nå. 

All kred til TV2 for å satse på mangfold, men de andre skal ikke straffes ved at de skal forskjellsbehandles. 

Anonymkode: 121c1...b7c

• Liker 6
Skrevet

Viktor ❤️❤️ 

Anonymkode: dde33...653

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Viktor ❤️❤️ 

Anonymkode: dde33...653

Enig ❤️❤️ Han er såååå flink

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beundrer Sandra for å delta og jeg har stemt på henne, men det er rettferdig om hun ryker nå. 

Dansemessig er det flere ting å utsette på henne. Hun blir veldig styrt av Bjørn, og virker usikker på koreografien. Og hun treffer ofte i trinnene rent og må ta støttesteg. I dag hadde hun bedre uttrykk, men ellers har det blikket vært innadvent. 

Hun er den dårligste DANSEREN nå. 

All kred til TV2 for å satse på mangfold, men de andre skal ikke straffes ved at de skal forskjellsbehandles. 

Anonymkode: 121c1...b7c

Men da må du slutte å stemme på henne...

Anonymkode: d69fc...6dc

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Wera1 skrev:

STEM PÅ ISABEL!!!!

Riktige par i duell, og håper Sandra ryker.

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 3
Skrevet

Ryker isabelle før Sandra da altså🤬🤬

• Liker 4
Skrevet

Ingen av de var så veldig flinke i denne duellen. Tydelig at de har øvd mest på hoved dansen og håpet på å gjøre det bra der og slippe duell. Både Sandra og Isabell virket usikre og partnerne redder de inn med å være gode på å føre. 

Anonymkode: d69fc...6dc

• Liker 3
Skrevet

Her gjorde Isabel mye feil. Men hun er jo en bedre danser enn Sandra. Så jeg stemte på Isabel 

• Liker 1
Skrevet

Isabel var kjempe flink! Sandra er dårlig.

Anonymkode: 8ccd7...367

Gjest Plannergirl
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her gjorde Isabel mye feil. Men hun er jo en bedre danser enn Sandra. Så jeg stemte på Isabel 

Enig, men hun virket helt utenfor. Sikkert sykt nervøs for å gå ut. 

Skrevet

Digger Viktor!! ❤️ 

Håper det er Sandra som ryker i dag altså.... 

• Liker 2
Skrevet

Som fortent at Sandra gikk nå. Tror neste blir Isabel.

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 4
Skrevet

Utrolig bra at Sandra røyk. Noe annet hadde vært helt feil! 

Men kudos til Sandra, imponerende innsats :)

Victor imponerte meg ekstra i kveld, syns nesten det er urettferdig at Aleksander også fikk full pott. Victor bør vinne hele greia syns jeg, han har full pakke med dans, innlevelse, rytme og utstråling! 

• Liker 8
Gjest Plannergirl
Skrevet
Akkurat nå, blåtimen skrev:

Utrolig bra at Sandra røyk. Noe annet hadde vært helt feil! 

Men kudos til Sandra, imponerende innsats :)

Victor imponerte meg ekstra i kveld, syns nesten det er urettferdig at Aleksander også fikk full pott. Victor bør vinne hele greia syns jeg, han har full pakke med dans, innlevelse, rytme og utstråling! 

Ja, Victor må vinne ❤️  Aleksander skjønner jeg ikke at alltid får så bra score, synes ikke han gjør så mye i dansene sine 🤷🏼‍♀️ Men hva vet jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...