AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #661 Skrevet 13. oktober 2019 Synes det er litt bemerkelsesverdig at for eksempel Bjørn aldri lenger får disse veltrente jentene å danse med. Sist det skjedde var vel da Kathrine selv vant sin sesong. Lillian får sånne ekle folk som ikke tar dans seriøst, osv. Det er de samme proffdanserne som får de som er unge og godt trent hver bidige sesong, og da når de jo langt da. I fjor er kanskje et unntak, da herlige Einar vant. Men han er vel godt trent han og, som driver med fysisk arbeid til vanlig. Hadde vært veldig moro om Nadya skulle danset med Jan Tore for eksempel. Skulle blitt lang i maska da, Nadya Anonymkode: 59841...016 18
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #662 Skrevet 13. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er litt bemerkelsesverdig at for eksempel Bjørn aldri lenger får disse veltrente jentene å danse med. Sist det skjedde var vel da Kathrine selv vant sin sesong. Lillian får sånne ekle folk som ikke tar dans seriøst, osv. Det er de samme proffdanserne som får de som er unge og godt trent hver bidige sesong, og da når de jo langt da. I fjor er kanskje et unntak, da herlige Einar vant. Men han er vel godt trent han og, som driver med fysisk arbeid til vanlig. Hadde vært veldig moro om Nadya skulle danset med Jan Tore for eksempel. Skulle blitt lang i maska da, Nadya Anonymkode: 59841...016 Har tenkt i samme baner. Synes også Glenn Jørgen har vært en del «uheldig» med sine partnere. Mens Tom Erik og Egor var mye heldigere 😊 Anonymkode: a75ef...e5c 9
loffen Skrevet 13. oktober 2019 #663 Skrevet 13. oktober 2019 4 timer siden, Uglesjel skrev: Ikke sant.. Men så spiller Aleksander å Nadya ekstremt mye på kropp enn på dans. Man vet jo ikke om han blir og ha klean på eller ei. Que? 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #664 Skrevet 13. oktober 2019 1 time siden, loffen skrev: Que? "Man vet jo ikke om han blir og ha klærne på eller ei" Sånt nok, hehe. Anonymkode: d4623...9d7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #665 Skrevet 13. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: "Man vet jo ikke om han blir og ha klærne på eller ei" Sånt nok, hehe. Anonymkode: d4623...9d7 Sant skulle det stå Anonymkode: d4623...9d7
MaleficentAurora Skrevet 13. oktober 2019 #666 Skrevet 13. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Sykt enig. Dansingen er ikke alltid on fleek, men han er sykt kjekk. Fortjener derfor å vinne. 🙄 Anonymkode: 68593...a84 Det der blir helt feil og si at han fortjener å vinne p.g.a. han er kjekk.. Det er en dansekonkurranse og da er det danseferdigheten det går på. 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #667 Skrevet 13. oktober 2019 Ingen tvil: Victor mot Jørgine i finalen. Utenom det er det ett fett hvem som ryker ut etterhvert nå. Var riktig at det var Sandra sin tur nå. Anonymkode: b7428...7d1 7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #668 Skrevet 13. oktober 2019 På 6.10.2019 den 13.06, Wera1 skrev: Isabel virker så sykt herlig på dansebobla! Fått et så mye bedre inntrykk av henne. På dansebobla? Anonymkode: a742b...3d8
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #669 Skrevet 13. oktober 2019 De som virkelig viser danseferdigheter er jo helt klart Viktor og Jørgine. Selv håper jeg Jørgine vinner 😊 Aleksander danser jo ikke så mye, det er jo Nadya som er god på å få han til å se bra ut på dansegulvet. Isabel er ikke god nok teknisk, men hun har virkelig kommet seg! Christian er også ganske god i visse dansestiler, men tror ikke det når helt opp. Dette blir spennende 😊 Anonymkode: b830c...877 5
Jobbermedbarn Skrevet 13. oktober 2019 #670 Skrevet 13. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen tvil: Victor mot Jørgine i finalen. Utenom det er det ett fett hvem som ryker ut etterhvert nå. Var riktig at det var Sandra sin tur nå. Anonymkode: b7428...7d1 Er helt enig; vil ha Victor mot Jørgine i finalen! Synes Aleksander er flink, men overvurderes ofte! Men mye flinke og fine folk som er igjen nå🙌 7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #671 Skrevet 13. oktober 2019 Tror Isabel ryker neste uke, og uka etter der tror jeg Christian ryker. Deretter håper jeg Aleksander ryker, men tror det er større sjanse at det er Emilie som ryker dessverre... Ser for meg at Viktor og Jørgine står i finalen, håper isåfall at Viktor vinner. Anonymkode: 96e8a...b9d 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #672 Skrevet 13. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: På dansebobla? Anonymkode: a742b...3d8 Det er et sånn bak kulissene program eller noe sånt. Tror det bare er på sumo. Anonymkode: f603b...e1e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #673 Skrevet 13. oktober 2019 Har ikke peiling på hvorfor, men jeg liker ikke Jørgine så godt. Vet ikke hva det er, synes dommerne kanskje overvurderer henne litt. Virker som om hun er favoritten deres og er veldig lette med 10’erne til henne. Nå har ikke jeg så god peiling på dans da, jeg bare føler ikke noe spesielt når hun danser - føler ikke det er såååååå bra liksom, ikke så fantastisk mye bedre enn de andre. Nei som sagt, vet ikke hvorfor jeg ikke liker henne så godt 😛 Anonymkode: b9b0d...7fa 5
Jegogduogvito Skrevet 13. oktober 2019 #674 Skrevet 13. oktober 2019 Liker heller ikke Jørgine... Føler det er atletisk men ellers TOMT. 4
Sitronmelis Skrevet 13. oktober 2019 #675 Skrevet 13. oktober 2019 20 timer siden, Caroline91 skrev: Jeg mener ikke at Aleksander ikke er flink. For det er han, absolutt! Men, jeg skjønner veldig godt at de andre deltagerne blir oppgitte og irriterte når han kan gjøre flere feil, men allikevel få 40 poeng. Dommerne pirker veldig på alle andre, spesielt Emilie, Christian og Jørgine. Jeg danset sportsdans i mange år selv, og etter min mening (og tydeligvis også proffdanserne) var Jørgine sin slowfox flere hakk bedre enn Aleksander sin. Det er nesten alltid sånn med den Nadya danser med. Hun blir favorisert av tv2. Ingen av de andre får bestemme hvem de skal danse med. Nadya gav som krav at for at hun skulle være med, måtte hun få Aleksander som partner. Syns Nadya er irriterende.. Hadde jeg vært mannen hennes hadde jeg vært en smule bekymra for hennes tydelige begeistring for Aleksander... 😳 Litt suspekt å gjøre comeback pga Aleksander og så kreve å være partneren hans. Bjørn så jeg på som en veldig kjedelig, helt alminnelig fyr før jeg så på dansebobla, men han virker jo så herlig og morsom 🤣 Burde absolutt få en partner som kommer langt neste gang.. Litt spesiell den fordelinga de legger opp til når det gjelder dansepartnere.. Det er vel så og si de samme som vinner hvert år nesten, av proffdanserne? Nå håper jeg Aleksander ryker neste gang. Sett meg lei på han og Nadya.. Men litt sannsynlig giitt.. 11
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #676 Skrevet 13. oktober 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Der er jeg helt uenig. Fra første program har jeg flere ganger trodd at par virkelig har vært forelsket, at det snart ville bli annonsert nye par. Men tok feil hver eneste gang. Så det er neimen ikke lett å se! De to som ble par hadde jeg ikke mistanke om i det hele tatt.. Så spille kan de, både trenere og kjendiser 😊 Anonymkode: a75ef...e5c At noen ikke blir annonsert som et par etter sesongen, betyr ikke at det ikke har skjedd noe mellom dem. Det foregår (dessverre) utrolig mye i kulissene 😢 Anonymkode: 6091a...a47 4
Gjest Caroline91 Skrevet 13. oktober 2019 #677 Skrevet 13. oktober 2019 2 timer siden, Sitronmelis skrev: Syns Nadya er irriterende.. Hadde jeg vært mannen hennes hadde jeg vært en smule bekymra for hennes tydelige begeistring for Aleksander... 😳 Litt suspekt å gjøre comeback pga Aleksander og så kreve å være partneren hans. Bjørn så jeg på som en veldig kjedelig, helt alminnelig fyr før jeg så på dansebobla, men han virker jo så herlig og morsom 🤣 Burde absolutt få en partner som kommer langt neste gang.. Litt spesiell den fordelinga de legger opp til når det gjelder dansepartnere.. Det er vel så og si de samme som vinner hvert år nesten, av proffdanserne? Nå håper jeg Aleksander ryker neste gang. Sett meg lei på han og Nadya.. Men litt sannsynlig giitt.. Hadde vært utrolig morsomt hvis Aleksander og Nadya ryker neste gang. Men, så lenge dommerne fortsetter å gi han 40 poeng, skjer nok ikke det.. Jeg synes også at det er veldig rart hvordan de fordeler danseparene. Glenn Jørgen og Bjørn får alltid noen som ikke er veldig flinke. Nadya får alltid unge, spreke menn. Marianne har også vært mye uheldig, minus med Atle Pettersen og nå med Christian Strand. Må være utrolig irriterende.
MaleficentAurora Skrevet 14. oktober 2019 #678 Skrevet 14. oktober 2019 17 timer siden, Caroline91 skrev: Hadde vært utrolig morsomt hvis Aleksander og Nadya ryker neste gang. Men, så lenge dommerne fortsetter å gi han 40 poeng, skjer nok ikke det.. Jeg synes også at det er veldig rart hvordan de fordeler danseparene. Glenn Jørgen og Bjørn får alltid noen som ikke er veldig flinke. Nadya får alltid unge, spreke menn. Marianne har også vært mye uheldig, minus med Atle Pettersen og nå med Christian Strand. Må være utrolig irriterende. Det er ikke dommerens poeng som avgjør om han ryker eller ei. Det er opp til publikumet og folket som sitter hjemme å stemme. Det som får minst stemmer ryker ut. At han forsatt er med er fordi Nadya spiller ekstremt mye på kropp og sex å veldig lite på dans. 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #679 Skrevet 14. oktober 2019 28 minutter siden, Uglesjel skrev: Det er ikke dommerens poeng som avgjør om han ryker eller ei. Det er opp til publikumet og folket som sitter hjemme å stemme. Det som får minst stemmer ryker ut. At han forsatt er med er fordi Nadya spiller ekstremt mye på kropp og sex å veldig lite på dans. Dommerpoengene teller også med. Anonymkode: 2e197...273 2
Gjest loveli Skrevet 14. oktober 2019 #680 Skrevet 14. oktober 2019 Alexander... hvorfor får han 10poeng hele tiden? Ser ikke dommerne på dansen til kjendisen, men gir dommerpoeng til Nadya? Isåfall, hvorfor gjør de det med dette paret?? Han fortjener ikke poengene han får og jeg føler det foregår noe muffens på bakrommet. At dette ikke er en fair konkurranse, men et spill der produksjonen ønsker å ha med visse kjendiser videre og sørger for at det skjer. Det blir for dumt! Og ja, det er helt tydelig at visse proffdansere blir nøye paret opp med visse typer kjendiser og at det også her foregår et spill. Som Nadya, hun er flink, og får de flinkeste kjendisene. Synd, da det hadde vært mer spennende fra start dersom det var litt mer tilfeldig! Nå skjønner man fort hvilke kjendiser produksjonen vil hjelpe frem fra sending til sending ved å se hvilke referanser de får. Og dommerpoeng. Gjennomskubart så det holder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå