Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da må du slutte å stemme på henne...

Anonymkode: d69fc...6dc

Jeg skrev HAR STEMT, hvilket er i fortid. 

Anonymkode: 121c1...b7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er han Victor? Aldri sett eller hørt om før. Men utrolig flink var han, med bra musikk og koreografi. 

Anonymkode: bb13b...429

Skrevet
1 minutt siden, Plannergirl skrev:

Ja, Victor må vinne ❤️  Aleksander skjønner jeg ikke at alltid får så bra score, synes ikke han gjør så mye i dansene sine 🤷🏼‍♀️ Men hva vet jeg...

Aleksander danset en nydelig slowfox i dag, den vanskeligste av alle dansene. Helt fortjent med fire tiere.

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 8
Skrevet

Endelig gikk Sandra ut. Og det var på tide.

Om jeg skulle ha valgt og bestemt så ville også Isabel ha blitt sendt hjem. For hun rotet det skikkelig til under duellen. At hun forsatt er med i er nok p.g.a hun er blogger. Får også inntrykk av at Isabel tar litt for lett på og være med fordi hun har vært skadet og fått en del sympati fra folket etc.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Endelig gikk Sandra ut. Og det var på tide.

Om jeg skulle ha valgt og bestemt så ville også Isabel ha blitt sendt hjem. For hun rotet det skikkelig til under duellen. At hun forsatt er med i er nok p.g.a hun er blogger. Får også inntrykk av at Isabel tar litt for lett på og være med fordi hun har vært skadet og fått en del sympati fra folket etc.

Helt enig. Isabel gjør nok de riktige stegene, men føler alt med henne blir kunstig. Også dansen, den GIR meg liksom ingen ting.

• Liker 3
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Isabel gjør nok de riktige stegene, men føler alt med henne blir kunstig. Også dansen, den GIR meg liksom ingen ting.

Før meg så gir hun absolutt ingenting lengre. Hun var spennende i starten.. Men nå vet hun hvordan hun skal spille på sin tidligere skade og kommer til og bruke det så ofte hun kan. Synes også at hun er blitt mer stivere i kroppen; å det ser ut som at hun kjeder seg på gulvet imens dem danser.

Endret av Uglesjel
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Før meg så gir hun absolutt ingenting lengre. Hun var spennende i starten.. Men nå vet hun hvordan hun skal spille på sin tidligere Sande og kommer til og bruke det så ofte hun kan. Synes også at hun er blitt mer stivere i kroppen og det ser ut som at hun kjeder seg på gulvet imens dem danser.

For å ikke nevne hvor mye Benjamin må styre henne. Han må bli ekstremt sliten for han slenger henne mer eller mindre rundt.

Anonymkode: 411b5...ae9

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For å ikke nevne hvor mye Benjamin må styre henne. Han må bli ekstremt sliten for han slenger henne mer eller mindre rundt.

Anonymkode: 411b5...ae9

Ikke sant. Hun har ikke noe mer i det programmet og gjøre. Får håpe at hun ryker ut neste helg.

• Liker 1
Gjest Caroline91
Skrevet

Aleksander fortjente ikke fire tiere. Jeg synes dommerne favoriserer han noe voldsomt, og det er de fleste av proffdanserne/kjendisene enige i.

Skrevet
6 minutter siden, Caroline91 skrev:

Aleksander fortjente ikke fire tiere. Jeg synes dommerne favoriserer han noe voldsomt, og det er de fleste av proffdanserne/kjendisene enige i.

Han har blitt favorisert fra dag 1. 

Anonymkode: 13945...aa6

• Liker 11
Skrevet
7 minutter siden, Caroline91 skrev:

Hvordan vet du det 😊 Er enig i at han har fått for gode karakterer noen ganger.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Caroline91 skrev:

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har blitt favorisert fra dag 1. 

Anonymkode: 13945...aa6

Hva er det som er så ekstra med han siden ingen av dommere tørr og si noe negativt til han?

Dem har jo nå tatt av silkehanskene når gjeld både Emilie og Funkygine.

• Liker 12
Gjest Caroline91
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det 😊 Er enig i at han har fått for gode karakterer noen ganger.

Kjenner et par av danserne, og de er i alle fall veldig oppgitte. 

Gjest Caroline91
Skrevet (endret)

Jeg mener ikke at Aleksander ikke er flink. For det er han, absolutt! Men, jeg skjønner veldig godt at de andre deltagerne blir oppgitte og irriterte når han kan gjøre flere feil, men allikevel få 40 poeng. Dommerne pirker veldig på alle andre, spesielt Emilie, Christian og Jørgine. Jeg danset sportsdans i mange år selv, og etter min mening (og tydeligvis også proffdanserne) var Jørgine sin slowfox flere hakk bedre enn Aleksander sin. 

Det er nesten alltid sånn med den Nadya danser med. Hun blir favorisert av tv2. Ingen av de andre får bestemme hvem de skal danse med. Nadya gav som krav at for at hun skulle være med, måtte hun få Aleksander som partner. 

Endret av Caroline91
Skrevet
Akkurat nå, Caroline91 skrev:

Jeg mener ikke at Aleksander ikke er flink. For det er han, absolutt! Men, jeg skjønner veldig godt at de andre deltagerne blir oppgitte og irriterte når han kan gjøre flere feil, men allikevel få 40 poeng. Dommerne pirker veldig på alle andre, spesielt Emilie, Christian og Jørgine. Jeg danset sportsdans i mange år selv, og etter min mening (og tydeligvis også proffdanserne) var Jørgine sin slowfox flere hakk bedre enn Aleksander sin. 

Ikke sant.. Men så spiller Aleksander å Nadya  ekstremt  mye på kropp enn på dans. Man vet jo ikke om han blir og ha klean på eller ei.

• Liker 2
Skrevet

Det er nesten alltid sånn med den Nadya danser med. Hun blir favorisert av tv2. Ingen av de andre får bestemme hvem de skal danse med. Nadya gav som krav at for at hun skulle være med, måtte hun få Aleksander som partner. 

Oi, fikk hun virkelig bestemme partner? Det er vel ikke vanlig og høres ikke riktig ut...

• Liker 4
Gjest Caroline91
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, fikk hun virkelig bestemme partner? Det er vel ikke vanlig og høres ikke riktig ut...

Ja, hun fikk vite at han skulle være med, og sa at hun kan gjøre comeback hvis hun får han som dansepartner. 

Skrevet

Det blir for dumt at danselæreren får stille krav for hvem dem skal trene opp, enn at det skal bli rettferdig. Anser det slik at hun misbruker sin rolle i programmet når hun setter et slikt krav. Programmet handler jo om at kjente folk skal trenes opp til og kunne vinne hele løpet. Og ikke velge ut den som ser best ut og har den mest atletiske kropp etc. Blir rett å slett opp gitt

• Liker 6
Gjest Caroline91
Skrevet
2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Det blir for dumt at danselæreren får stille krav for hvem dem skal trene opp, enn at det skal bli rettferdig. Anser det slik at hun misbruker sin rolle i programmet når hun setter et slikt krav. Programmet handler jo om at kjente folk skal trenes opp til og kunne vinne hele løpet. Og ikke velge ut den som ser best ut og har den mest atletiske kropp etc. Blir rett å slett opp gitt

Tro meg, jeg har vært oppgitt over Nadya og tv2 sin favorisering over henne lenge. Da jeg så deltagerne i år visste jeg med 100 prosent sikkerhet at hun skulle få Aleksander. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...