Janzypants Skrevet 5. oktober 2019 #541 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg fatter heller ikke at Alexander fikk 40 poeng i dag. Jeg syns det hele minnet mer om en ballett enn en paso doble. Viktor og Rikke er helt RÅ. Det samme gjelder Jørgine og Jørgen! 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #542 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg synes det er rart at Jørgine ikke fikk 40 poeng i dag. Hun var absolutt den flinkeste. Dama er rå! Hun fikk kun positive tilbakemeldinger, jeg skulle likt å sett Nadya gjøre den samme dansen med Aleksander. Det hadde hun nok ikke klart (fordi det er jo Nadya som danser dansene til Aleksander og Nadya, idag danset han litt mer, men veldig lite). Synes det kunne kommet en kommentar fra dommerne på det snart, få se mer til Aleksander i dansen. Når han kun har noen få moves i hele dansen skulle det bare mangle at det terpes og terpes på det til det sitter. Anonymkode: 36ed0...fd2 17
Summ Skrevet 6. oktober 2019 #543 Skrevet 6. oktober 2019 Virker som om de «minner på» folk til å stemme, når de setter seerfavorittene i fare... Isabel var i fare, men ikke nederst, Emilie var i fare, men kom ikke i duell.. virker nesten som om de «skremmer» seerne til å innse at de må stemme. 1
Janzypants Skrevet 6. oktober 2019 #544 Skrevet 6. oktober 2019 Når de sier at de leser opp deltakerne i tilfeldig rekkefølge, er det ikke litt rart at det er de med mest poeng som alltid leses opp først, da? Jeg tror ikke det er så tilfeldig som de skal ha det til. Hadde også vært interessant å se hvordan de teller opp stemmene. Hvordan dommerpoengene blir lagt sammen med det. Samt hvor mange prosent eller stemmer hvert enkelt par får! 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #545 Skrevet 6. oktober 2019 Ja, så var jeg her igjen! 😊 Det var ikke Trine mot Sandra som spådd, men Trine gikk iallefall ut. Sandra har virkelig ikke noe der å gjøre. Det kalles ikke dans det hun gjør. Ja, hun jobber hardt, og hun prøver å fortelle en historie med dansen. Men der stopper der. Har virkelig ikke noe imot henne som menneske, så det har ikke noe med at hun er kortvokst. Desverre tror jeg neste runde er slutten for henne. Christian. En mann med mye karisma og innlevelse. Men han bør jobbe med ansiktet i Paso doble. Ser ut som at han er forstoppet og egentlig må på do. Dansen var fint gjennomført, men han når ikke toppen for min del. Han har nok noen ting før han når opp til de andre dansemessig. Men tror han kommer til å ta en storeslem snart. Aleksander. Selveste pretty boy. Jeg så virkelig ingen karisma eller noe som tilsa at han brenner for dansen han er utdelt. Slik har det vært hver dans. Jeg har virkelig ikke noe imot pretty Boys på parketten. Men det er en plass for alt. Jørgine. Fortsetter å gjør Sunnmøre stolt! Selv om jeg synes dama er masete, så liker jeg det hun leverer på parketten. Karakteren Moana kunne vel ikke passet bedre. Jørgine er en sterk personlighet, noe Moana også er. Leverte en flott dans! Victor! My oh my. Er det noen roller den karismatiske mannen ikke klarer å gjøre? Han brenner virkelig for det han er med på. Løvenes konge er en av mine favoritter, og følte jeg ble dratt inn i den verdenen. Jeg hadde glatt tatt en middagsdate med han, kun for å komme litt nærmere innpå det mennesket han er. Fantastisk fyr, og leverte en fin dans. Emilie. Tja. Følte hun manglet noe av gnisten i dag. Mulig hun begynner å kjenne på presset fra konkurransen. Gjorde en helt grei dans. Kan være at Alice ikke kler henne. Askepott hadde kanskje vært en grei deal? Leverte en helt grei dans Isabell (har endelig innsett at hun heter Isabell, ikke Isabelle). Wow. Hun kledde rollen som jasmin, og hun tisset ikke på den filmen som står høyt i kurs hos meg. Lugget litt innimellom i overgangene som sagt av dommerne, men gjorde likevel en flott jobb. Tok meg med inn i den magiske sangen og lot meg fly sammen med de. Smilte fra start til slutt gjorde hun også. Tror vi har funnet årets joker. Her begynner hun å vokse som person og danser. Btw, Benjamin er en flørt, en søt flørt! Neste uke blir det Sandra mot Emilie Anonymkode: aabc7...7b2 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #546 Skrevet 6. oktober 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sandra har virkelig ikke noe der å gjøre. Det kalles ikke dans det hun gjør. Ja, hun jobber hardt, og hun prøver å fortelle en historie med dansen. Men der stopper der. Har virkelig ikke noe imot henne som menneske, så det har ikke noe med at hun er kortvokst. Desverre tror jeg neste runde er slutten for henne. Anonymkode: aabc7...7b2 Men det er jo nettopp det som er grunnen til at det stopper der? La oss kalle en spade for en spade - dama har et handikap i konkurransen og kan ikke delta på de samme betingelsene som de andre. Kroppen hennes greier ikke de samme bevegelsene, så de kan ikke bedømmes på likt grunnlag. Og det er jo et problem. Men det har selvfølgelig ingenting å gjøre med henne som menneske (hvorfor skulle det det?) Anonymkode: 42887...315 11
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #547 Skrevet 6. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, så var jeg her igjen! 😊 Det var ikke Trine mot Sandra som spådd, men Trine gikk iallefall ut. Sandra har virkelig ikke noe der å gjøre. Det kalles ikke dans det hun gjør. Ja, hun jobber hardt, og hun prøver å fortelle en historie med dansen. Men der stopper der. Har virkelig ikke noe imot henne som menneske, så det har ikke noe med at hun er kortvokst. Desverre tror jeg neste runde er slutten for henne. Christian. En mann med mye karisma og innlevelse. Men han bør jobbe med ansiktet i Paso doble. Ser ut som at han er forstoppet og egentlig må på do. Dansen var fint gjennomført, men han når ikke toppen for min del. Han har nok noen ting før han når opp til de andre dansemessig. Men tror han kommer til å ta en storeslem snart. Aleksander. Selveste pretty boy. Jeg så virkelig ingen karisma eller noe som tilsa at han brenner for dansen han er utdelt. Slik har det vært hver dans. Jeg har virkelig ikke noe imot pretty Boys på parketten. Men det er en plass for alt. Jørgine. Fortsetter å gjør Sunnmøre stolt! Selv om jeg synes dama er masete, så liker jeg det hun leverer på parketten. Karakteren Moana kunne vel ikke passet bedre. Jørgine er en sterk personlighet, noe Moana også er. Leverte en flott dans! Victor! My oh my. Er det noen roller den karismatiske mannen ikke klarer å gjøre? Han brenner virkelig for det han er med på. Løvenes konge er en av mine favoritter, og følte jeg ble dratt inn i den verdenen. Jeg hadde glatt tatt en middagsdate med han, kun for å komme litt nærmere innpå det mennesket han er. Fantastisk fyr, og leverte en fin dans. Emilie. Tja. Følte hun manglet noe av gnisten i dag. Mulig hun begynner å kjenne på presset fra konkurransen. Gjorde en helt grei dans. Kan være at Alice ikke kler henne. Askepott hadde kanskje vært en grei deal? Leverte en helt grei dans Isabell (har endelig innsett at hun heter Isabell, ikke Isabelle). Wow. Hun kledde rollen som jasmin, og hun tisset ikke på den filmen som står høyt i kurs hos meg. Lugget litt innimellom i overgangene som sagt av dommerne, men gjorde likevel en flott jobb. Tok meg med inn i den magiske sangen og lot meg fly sammen med de. Smilte fra start til slutt gjorde hun også. Tror vi har funnet årets joker. Her begynner hun å vokse som person og danser. Btw, Benjamin er en flørt, en søt flørt! Neste uke blir det Sandra mot Emilie Anonymkode: aabc7...7b2 Synes Emilie er flott. Tror det blir Sandra mot Isabel. Anonymkode: a75ef...e5c 5
Gjest Caroline91 Skrevet 6. oktober 2019 #548 Skrevet 6. oktober 2019 Både Christian og Aleksander danset paso doble. Var virkelig Aleks sin dans verdt 12 poeng mer enn Christian sin?? Vet at jeg skrev om dette i går også, men jeg synes det er så urettferdig 😅
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #549 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg har aldri sett skal vi danse før, og begynte å se på det i år kun fordi Jørgine skulle være med. Hun er rå, og gjør det knall bra, men det har sneket seg inn andre favoritter også iløpet av sesongen. Aleksander, Emilie og Victor står høyt hos oss 😊 Anonymkode: f2a11...c14 5
Wera1 Skrevet 6. oktober 2019 #550 Skrevet 6. oktober 2019 Victor og Rikke er mine favoritter! De er helt fantastiske. Men jeg synes Isabel var veldig flink ikveld og fortjente bedre poeng! Sykt at Trine ga henne en 6’er. 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #551 Skrevet 6. oktober 2019 TV2 nekter å vise stemmene sine og det tror jeg det er en grunn til. Jeg tror de jukser, for å få flere til å stemme. Sånn som Emilie kom på bunn 3. Neste gang vil flere stemme på henne, for hun er jo flink. Jeg har svært vondt for å tro at hun fikk sååå få stemmer at hun endte på en så dårlig plassering når hun tross alt fikk så gode poeng av dommerne. Dette skjer jo ofte på SVD. Alltid så er det med en raring eller en som er dårlig på dans til over halvveis i sesongen. Og ofte så ender de som er skikkelig gode til å danse langt ned på lista, så stemmer folk mer nesten gang. Anonymkode: 2192b...e9d 4
Wera1 Skrevet 6. oktober 2019 #552 Skrevet 6. oktober 2019 Isabel virker så sykt herlig på dansebobla! Fått et så mye bedre inntrykk av henne. 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #553 Skrevet 6. oktober 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: TV2 nekter å vise stemmene sine og det tror jeg det er en grunn til. Jeg tror de jukser, for å få flere til å stemme. Sånn som Emilie kom på bunn 3. Neste gang vil flere stemme på henne, for hun er jo flink. Jeg har svært vondt for å tro at hun fikk sååå få stemmer at hun endte på en så dårlig plassering når hun tross alt fikk så gode poeng av dommerne. Dette skjer jo ofte på SVD. Alltid så er det med en raring eller en som er dårlig på dans til over halvveis i sesongen. Og ofte så ender de som er skikkelig gode til å danse langt ned på lista, så stemmer folk mer nesten gang. Anonymkode: 2192b...e9d Jeg tror Emilie får få publikumsstemmer fordi hun er litt anonym for folk flest. Hun var en toppblogger for ca 10 år siden, og har levd et relativt anonymt liv etter det. Anonymkode: d3037...24b 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #554 Skrevet 6. oktober 2019 Håper at Sandra ryker neste gang, makan til forskjellsbehandling. Anonymkode: 15d68...fde 10
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #555 Skrevet 6. oktober 2019 Nå må samene slutte å stemme på Sandra - ikke godkjent av Dansefjerten. Viktor, i et annet liv, sier jeg bare, du og jeg. Og Isabell hadde vært min bestevenn. Wow, jeg er skikkelig emosjonelt investert i årets deltakere. Emilies koreografi var sykt bra, jeg spruta nesten brusen ut nesa når de løfta henne opp i sånn "løpe-stillbilde". Fantastisk. Jeg tror bare dama er kjedelig og ikke fenger folk. Kristian fikk virkelig frem følelser under duellen, det er det jeg sier hele tida, de må være litt sintere og litt styggere, selv om dansen er romantisk eller morsom. Den aggresjonen skaper større energi og drar oss inn i landskapet. Aleksander... Zzzzz. Han og Jørgine er ikke kunstnere, og det gjør at for mye mangler for meg. Triks og fysikk er bare ikke nok.... Anonymkode: f7269...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #556 Skrevet 6. oktober 2019 Herregud! Få ut Sandra! Hun går jo bare! Det er ikke dans! Og dessuten, Elsa hadde ikke prins, Bjørn burde jo da heller kle seg ut som snømannen Olaf!! Anonymkode: 273dc...97a 8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #557 Skrevet 6. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Viktor, i et annet liv, sier jeg bare, du og jeg. Og Isabell hadde vært min bestevenn. Wow, jeg er skikkelig emosjonelt investert i årets deltakere. Anonymkode: f7269...2d3 Same same!!! Selv om jeg er jente. Men han er jo bifil da så🤭 Herlig type! Anonymkode: b685b...512 1
Summ Skrevet 6. oktober 2019 #558 Skrevet 6. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud! Få ut Sandra! Hun går jo bare! Det er ikke dans! Og dessuten, Elsa hadde ikke prins, Bjørn burde jo da heller kle seg ut som snømannen Olaf!! Anonymkode: 273dc...97a Trodde det var askepott og prinsen først jeg. Bjørn hadde jo helt like klær som prince charming! Og hun hadde blå kjole! 2
MaleficentAurora Skrevet 6. oktober 2019 #559 Skrevet 6. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud! Få ut Sandra! Hun går jo bare! Det er ikke dans! Og dessuten, Elsa hadde ikke prins, Bjørn burde jo da heller kle seg ut som snømannen Olaf!! Anonymkode: 273dc...97a Er enig.. Hun burde nå gå ut.. Ingenting med dansen eller antrekket påminnet om Frost. Hun har ingenting mer og bidra i konkurransen. 1
Scherbatsky Skrevet 7. oktober 2019 #560 Skrevet 7. oktober 2019 (endret) On 10/5/2019 at 8:26 PM, Zenhouse said: Merkelig av dommer- Trine å gi Isabel og Trine samme poengsum, en 6’er... Dette er grunnen til at jeg foretrekker Strictly Come Dancing (jeg ser klippene på BBC sin youtube kanal). Der graderer de på en generell kurve, og er ikke redd for å dra frem 3 tallet, og naturligvis blir de strengere og tøffere fra gang til gang... Mens de norske dommerene virker mer som om de gir poenget på en "individuell deltaker basert"-kurve. Jeg har ikke fått sett disse dansene enda, men Trine og Isabel kan umulig ha vært like gode. Endret 7. oktober 2019 av Scherbatsky 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå