Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere enn Adelen+Benjamin og Helene+Jørgen?

Anonymkode: 411b5...ae9

Ja Tone Damli og partneren jeg ikke husker hva het, han ble skilt/singel (husker ikke om han var samboer el gift).  

Anonymkode: d69fc...6dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja Tone Damli og partneren jeg ikke husker hva het, han ble skilt/singel (husker ikke om han var samboer el gift).  

Anonymkode: d69fc...6dc

Tom Erik Nilsen heter han, broren til Jørgen Nilsen. Det var bare rykter mellom han og Tone, ingenting ble bekreftet. 

Anonymkode: 8fe08...45a

Skrevet

Jeg var sikker på at Erik Follestad og Lillian kom til å bli et par jeg. Syns det virket som de hadde en fryktelig god kjemi.

Skrevet

Savner hun der Elena bokoreva wiulsrud jeg. Hun og Nadya er de råeste av proffdanserene.

• Liker 9
Skrevet

Skikkelig kul wienervals med masse innlevelse fra Viktor!

• Liker 6
Skrevet

Syns det kunne stått noe vann klar til de som har danset jeg. Noen er jo så tørre i munnen at de nesten ikke klarer å prate. 

• Liker 3
Skrevet

Victor og Rikke var også fantastiske🙌 

Synes Jørgine var best i dag, så Victor og Emilie (og Christian). Aleksander fikk minst 4 poeng for mye i dag! 

• Liker 7
Skrevet
44 minutter siden, tirben skrev:

Er du dansedommer?

Ja 😁

Anonymkode: 5b944...a9e

Skrevet

Victor er så lik Elisa Røtterud. (Dere unge aner nok ikke hvem hun er 😂)

Anonymkode: b66fa...d53

• Liker 7
Skrevet

Victor og Rikke var råbra! Så gøy å se på 😄 

• Liker 4
Skrevet

benjamin og isabell blir årets par. Altså kjæreste par. 

Anonymkode: 94ffe...be0

• Liker 1
Skrevet

Sandra skulle røket før Bahare! 😒

• Liker 12
Skrevet

Synes fortsatt det er et par stykk som skulle røket før Bahare sånn rent dansemessig (men så er det jo ikke bare det det går på, så det er vel en del av konkurransen)

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

benjamin og isabell blir årets par. Altså kjæreste par. 

fordi begge offentlige gjorde like før sesongstart at det var slutt med sine opprinnelige kjæreste par. 

Akkurat slik jørgen og tv2 dama gjorde det. Først offentlige gjorde jørgen det var slutt med sin opprinnelig kjæreste, og med taktiske grunner gjorde tv2 dama det slutt noen måneder senere. De visste mens de var dansepar de skulle bli et par. Trenger ikke kalkulator til dette. 

• Liker 2
Skrevet

Jørgine! For en kroppsbeherskelse! Dyktig! Og Viktor, bare helt herlig! Han gir alt og er bare rå. Sandra derimot.... uffa meg. Hun burde heller danse en dans fra Charlie og sjokoladefabrikken. Ompa lompa dompedi di. 

Anonymkode: 273dc...97a

• Liker 4
Skrevet

Isabell virket utrolig overrasket over å være blant de tre med færrest sammenlagte stemmer... Hun tar det vel som en selvfølge at hun får en haug stemmer av unge jenter som lar seg påvirke av blogg.

Anonymkode: 96e8a...b9d

• Liker 31
Skrevet
Akkurat nå, Tonus skrev:

Synes fortsatt det er et par stykk som skulle røket før Bahare sånn rent dansemessig (men så er det jo ikke bare det det går på, så det er vel en del av konkurransen)

Her handler det ikke om danseferdigheter, men hvem som har fan skare bak seg, og har vært lengst i offentlighetens lys. 

Klart politikeren ryker neste lørdag. Politikere er kjedelige, og slipper seg sjelden løs, dermed er det veldig enkelt sak.

Trine Haltvik har mange i Trøndelag som stemmer på henne uavhengig om hun kan danse eller ei. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Isabell virket utrolig overrasket over å være blant de tre med færrest sammenlagte stemmer... Hun tar det vel som en selvfølge at hun får en haug stemmer av unge jenter som lar seg påvirke av blogg.

Anonymkode: 96e8a...b9d

Hun så helt himmelfallen ut 🙈

Anonymkode: c8cd0...adc

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun så helt himmelfallen ut 🙈

Anonymkode: c8cd0...adc

trenger mer media trening.  

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...