Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyyyy søren så STERK Jørgine er! Utrolig imponerende det de fikk til i dag!

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Tonus skrev:

Fyyyy søren så STERK Jørgine er! Utrolig imponerende det de fikk til i dag!

samme dans gjorde jørgen med forlovende sin i skal vi danse. Mange likhetstrekk. 

• Liker 1
Skrevet

Nå skal victor få frem tryllestaven

Anonymkode: 74182...cb1

Skrevet

leste at mange kvier seg for å bli med engelske versjonen av skal vi danse. Det er visst blitt mange ekteskapsbrudd etter at mange har deltatt der. Men tror media og de som driver skal vi danse skal ha mye av skylden. De klarer ikke å sette grensene og respektere deltakernes privat liv, men påfører kjærlighetserklæringer til dem bare fordi dem danser sammen, og skal vi danse crew har satt sammen dansepartnere. Det har skjedd i mange versjoner av norske skal vi danse også. 

Anonymkode: 94ffe...be0

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Egenskap skrev:

samme dans gjorde jørgen med forlovende sin i skal vi danse. Mange likhetstrekk. 

Tror ikke de er forlovet, men de er samboere og venter barn sammen. 

Anonymkode: 8fe08...45a

Skrevet
1 minutt siden, Egenskap skrev:

Det er jo ikke samme dans 🙄 Du vet at alle sportsdanser består av samme grunntrinn + at det også er litt begrenset hvilke løft man kan gjøre når man ikke har trent dans et helt liv? Blir for dumt at Funky ikke skal få gjøre akrobatikk bare fordi Jørgen og Helene også gjorde det. Da kan vi også si at alle dansene til Hetland er helt lik Eiliv sine. 

Anonymkode: 411b5...ae9

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke de er forlovet, men de er samboere og venter barn sammen. 

de er forlovet. Last ned instragram. Men det var ikke poenget, men dansen var lik den du gjorde det. Men helt sikkert en annen sang til.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

leste at mange kvier seg for å bli med engelske versjonen av skal vi danse. Det er visst blitt mange ekteskapsbrudd etter at mange har deltatt der. Men tror media og de som driver skal vi danse skal ha mye av skylden. De klarer ikke å sette grensene og respektere deltakernes privat liv, men påfører kjærlighetserklæringer til dem bare fordi dem danser sammen, og skal vi danse crew har satt sammen dansepartnere. Det har skjedd i mange versjoner av norske skal vi danse også. 

Anonymkode: 94ffe...be0

Er det flere enn Adelen+Benjamin og Helene+Jørgen?

Skrevet

Fikk tårer i øynene av Jørgine! Råflink og så sterk! 😍👍🏻

Anonymkode: b1533...b7f

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, Egenskap skrev:

Om det var noen likhetstrekk i koreografien, så synes jeg ikke det gjør danseprestasjonen hennes noe mindre imponerende. Det lyste stålkontroll av (de veldig avanserte) bevegelsene hennes

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Tonus skrev:

Om det var noen likhetstrekk i koreografien, så synes jeg ikke det gjør danseprestasjonen hennes noe mindre imponerende. Det lyste stålkontroll av (de veldig avanserte) bevegelsene hennes

det var iallfall ikke det jeg var ute etter at danseprestasjonen ikke var der. men likhet strekket til koreografien. en påpekning. Han brukte den samme siden han vet jørgine er sterk og veltrent.

Skrevet

Så ikke Jørgine, skjønner jeg gikk glipp av noe der :sukk:

• Liker 2
Skrevet
47 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Synes det er helt greit at Nadia får Aleksander til å danse med lite klær 🤤😍😂

Det var ikke så ille at broren stilte med lite klær heller 😍

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere enn Adelen+Benjamin og Helene+Jørgen?

Adelen og Benjamin er ikke sammen lenger.

Anonymkode: 9e6ca...880

Skrevet

Synes veldig mange av danserne får overraskende mye poeng sammenlignet med antall dansesteg de faktisk tar.. 

Hetland fikk mye poeng for muskelflexing og selv om jeg er helt enig i at løftene til jørgine var imponerende, så var det ikke mye rhumba å spore. 

Anonymkode: 5b944...a9e

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Oktoberknøttet skrev:

Det var ikke så ille at broren stilte med lite klær heller 😍

Nei, ble ikke lei meg for det 🙃💕

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes veldig mange av danserne får overraskende mye poeng sammenlignet med antall dansesteg de faktisk tar.. 

Hetland fikk mye poeng for muskelflexing og selv om jeg er helt enig i at løftene til jørgine var imponerende, så var det ikke mye rhumba å spore. 

Anonymkode: 5b944...a9e

Er du dansedommer?

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, Egenskap skrev:

de er forlovet. Last ned instragram. Men det var ikke poenget, men dansen var lik den du gjorde det. Men helt sikkert en annen sang til.

Ok, har ikke fått med meg det. Skal si det har gått fort i svingene, i hvert fall. Er det ikke under ett år siden de ble kjærester? 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Adelen og Benjamin er ikke sammen lenger.

Anonymkode: 9e6ca...880

Klar over det, men de ble sammen etter at de var partnere i skal vi danse. Syns bare ikke 2 par på 15 sesonger er all verden. Lurte på om det har vært flere.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, tirben skrev:

Er du dansedommer?

Ikke jeg som skrev, men jeg er tidligere danser og er for så vidt enig at det ikke var veeeldig mye klassisk rumba på spore. Men så skal det nevnes at det er det som skiller de gode koreografene fra de svakere. Det er en kunst å få frem det beste i sin partner og her er noen helt klart bedre enn andre. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...