Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
5 minutter siden, skruf skrev:

Tror Emilie traff spikeren på hodet da hun uttakte at «vi jentene sliter litt med dommerne»...altså; hun fikk 7 av Trine?? Ikke en kommentar som begrunnet den labre karakteren heller, bare; «det var ikke noe for meg»

Men straks Alexander entrer dansegulvet så finner hun frem 10´eren og sitter klar med stjerner i øynene..

Er så enig🙌 Det er ikke få sesonger at jeg har tenkt at dette er bestemt på forhånd! Håper virkelig at Victor el Jørgine vinner, faktisk er Victor blitt den største favoritten hos meg nå😊

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Jobbermedbarn skrev:

Er så enig🙌 Det er ikke få sesonger at jeg har tenkt at dette er bestemt på forhånd! Håper virkelig at Victor el Jørgine vinner, faktisk er Victor blitt den største favoritten nå! 

Agree to that 🙌🏻 Jeg håper på Emilie, Victor eller Jørgine. De har vært jevnt over veldig dyktige kontra Alexander som for det meste har hatt veldig enkel koreografi der han for det meste har stått i ro mens Nadya har danset/klenget/ålet seg rundt og på han. 

Alexander er forsåvidt en kjekk fyr, men nå er dette en dansekonkurranse, ikke Mr Handsom 2019-skjønnhetskåring 

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, skruf skrev:

Agree to that 🙌🏻 Jeg håper på Emilie, Victor eller Jørgine. De har vært jevnt over veldig dyktige kontra Alexander som for det meste har hatt veldig enkel koreografi der han for det meste har stått i ro mens Nadya har danset/klenget/ålet seg rundt og på han. 

Alexander er forsåvidt en kjekk fyr, men nå er dette en dansekonkurranse, ikke Mr Handsom 2019-skjønnhetskåring 

Vi er veldig enige😊 Emilie, Victor og Jørgine fortjener pallplassene👍

• Liker 3
Skrevet

Emilie er definitivt ute av snill-pike-boksen når hun tør si "Vi jentene sliter litt med dommerne". Og hun sier det selvfølgelig med et smiiiiiil! Fikk mye respekt for henne der altså!

For det har vært mange rare dommerpoeng i år, jeg håper produksjonen ser det selv?

Alexander danset for første gang, og det var bra, så han fortjente 10 poeng. Å stå stille ved siden av dansedronninga Nadja har ikke vært de tidligere tierne verdig. Han har fått høye poeng fordi han er kjekk, det er jo helt bak mål i en DANSEkonkurranse!!

Skrevet

Håper så inderlig at Nadya ikke kommer tilbake i neste sesong. I mine øyner så har hun ødelagt myye når det kommer til hva SVD konkurransen går ut på. Det er alt for mye spill på kropp og sex fra henne.. Selv så har jeg lagt godt merke til hvordan hun ser på Alexander. Så gjennom de tidligere sesongene og der var hun overhode ikke så intens når det gjeld blikk eller måten hun opptrer rundt sine tidligere partner.. Ble skuffet når jeg så hvor mye plass hun tok i dansen til Alexander.

• Liker 11
Skrevet
20 minutter siden, Uglesjel skrev:

Håper så inderlig at Nadya ikke kommer tilbake i neste sesong. I mine øyner så har hun ødelagt myye når det kommer til hva SVD konkurransen går ut på. Det er alt for mye spill på kropp og sex fra henne.. Selv så har jeg lagt godt merke til hvordan hun ser på Alexander. Så gjennom de tidligere sesongene og der var hun overhode ikke så intens når det gjeld blikk eller måten hun opptrer rundt sine tidligere partner.. Ble skuffet når jeg så hvor mye plass hun tok i dansen til Alexander.

Hun er likevel den som har halt i land flest seire som dansepartner i programmet. 

Anonymkode: 19590...070

• Liker 7
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker ikke som adelen er så fornøyd med at Benjamin og Isabel er sammen, hun la ut på story på insta:hvorfor skaffe seg tinder når man kan melde seg på skal vi danse

Anonymkode: 7d9e9...8ec

Om hun er fornøyd eller ikke er igrunn ikke så viktig. Men at hun har et godt poeng er det ingen tvil om. Benjamin bruker SVD som sin sjekkebar,  og det blir på lik linje som Gaute Grøtta Grav bruker Farmen som sin sjekkeplass. At  de samme enkelte av folk går igjen og ender opp med deltaker som dem har vært involvert med i reality show er intet noe nytt. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er likevel den som har halt i land flest seire som dansepartner i programmet. 

Vet.. Men denne sesongen så har hun ødelagt mye.. Fokuset har vært helt feil.

Endret av Uglesjel
  • Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hun har evnen til å få høye dommerpoeng på tross av at det er hun og ikke kjendisen som danser bra.

Anonymkode: af52b...310

• Liker 9
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, når hun får dansepartnere som er rene atletere, så er det ikke rart hun vinner. Jeg skulle gjerne sett henne danse med en 70-åring som ikke har tatt en treningsøkt og har røkt hele livet. Se om hun kommer så langt i konkurransen da.

Anonymkode: e94cc...4df

• Liker 9
Skrevet
På 8.10.2019 den 20.25, Gorilla skrev:

Får så vondt av Sandra! Hver eneste gang får hun kommentert noe i retning av at hun har kortere ben. Må være vondt å bli påminnet det hele tiden. De sier hun er så stiv, men altså, hva annet kan man forvente når hun har 32 skruer i kroppen og har hatt masse operasjoner?

Jeg synes hun er sterk, modig, tøff og dyktig til å gjøre så godt hun kan med de forutsetningene hun har. En positiv sjel og et forbilde for mange! ❤️

Synes ikke Sandra Borch kan danse, eller at hun er et forbilde for noen, siden hun er mest kjent for å fremelske pelsindustrien . Driter i hvor høye folk er, men klarer ikke å like "pelskere".

Anonymkode: 0a513...0c5

• Liker 13
Skrevet

Beklager, men ser ikke at hun er noe verre enn andre i måten hun ser på partneren. Tenkt gjennom alle sesongene hvor mange har sett forelsket ut. PelleK og partneren så også forelsket ut i sin tid og da var han hemmelig nyforelsket i Stina, som var tilskuer.

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men ser ikke at hun er noe verre enn andre i måten hun ser på partneren. Tenkt gjennom alle sesongene hvor mange har sett forelsket ut. PelleK og partneren så også forelsket ut i sin tid og da var han hemmelig nyforelsket i Stina, som var tilskuer.

Anonymkode: a75ef...e5c

Hvis du sammenligner alle de andre partnere hun har hatt, så ser du at hun ser veldig forelska ut i Aleksander. Da hun danset med Eiliv, som i mine øyne er mye kjekkere enn Aleksander, så var det ingen stjerner i blikket.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, når hun får dansepartnere som er rene atletere, så er det ikke rart hun vinner. Jeg skulle gjerne sett henne danse med en 70-åring som ikke har tatt en treningsøkt og har røkt hele livet. Se om hun kommer så langt i konkurransen da.

Enig.. Det finnes ikke en eneste klipp på YouTube der Nadya ikke trekker kameraet til seg uten at partneren er en del av det.. Og det vil jeg si er feil når det er partneren som et kjendis som skal danse seg til finalen med hennes hjelp.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du sammenligner alle de andre partnere hun har hatt, så ser du at hun ser veldig forelska ut i Aleksander. Da hun danset med Eiliv, som i mine øyne er mye kjekkere enn Aleksander, så var det ingen stjerner i blikket.

Der fikk jeg inntrykk av at det var motsatt. At Eiliv ble forelsket i henne imens hun hadde fokuset på og få han til finalen. Men ja.. Du har rett i det hun sier.

Skrevet

Hehe... ironisk at profesjonelle dommere beskyldes for å se etter andre ting enn dansen, mens det som stort sett diskuteres her inne er hvem som er forelsket i hvem, og hvordan de ser på hverandre. Tror vi skal innse at dommerne har bedre greie på dans enn de fleste her inne. 

Anonymkode: 88fd0...701

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hehe... ironisk at profesjonelle dommere beskyldes for å se etter andre ting enn dansen, mens det som stort sett diskuteres her inne er hvem som er forelsket i hvem, og hvordan de ser på hverandre. Tror vi skal innse at dommerne har bedre greie på dans enn de fleste her inne. 

Du mener at det var helt fortjent at Emilie fikk en 7 fra Trine igår? Og den gangen Aleksander praktisk talt stod stille fikk full pott også fordi han var såååå hott?😂

• Liker 8
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt enig med deg..Det som blir tatt opp her er hvordan enkelte utnytter sin roller i denne konkurransen. De som står igjen i topp 5 er de som faktisk har jobbet seg opp til få den plassen. Isabel har man sett fra dag en at hun ikke har klart og henge med. De andre 5 har jo utviklet seg drastisk etter per dans dem har framført for dommerene og folket.

Endret av Uglesjel
  • Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du mener at det var helt fortjent at Emilie fikk en 7 fra Trine igår? Og den gangen Aleksander praktisk talt stod stille fikk full pott også fordi han var såååå hott?😂

Trine er veldig godt kvalifisert til å ha en mening om dette, i motsetning til meg. Personlig synes jeg dansen så ut som rytmisk sportsgymnastikk og ikke dans. 

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun vant med Åsleik Engmark i 2010. Han var vel ingen atlet?

Hun fikk også tildelt Svein Østvik et år. Han er definitivt ingen atlet. Vebjørn Sand, atlet?

Hun har danset med svært ulike folk.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...