Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns ikke det bare var Jørgine som hadde mer turn enn dans i dag  

Anonymkode: bd2fa...123

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Emilie virker så falsk? Vet ikke, måten hun er på. Som om hun prøver å være noen hun ikke er.

Anonymkode: 9e6ca...880

• Liker 16
Skrevet

Emilie var super idag! Isabel og Christian i duell idag, tror jeg. 

• Liker 3
Skrevet

7 til Emilie fra Trine? Det blir for dumt. 

• Liker 16
Skrevet

7!! 7!!? Av Trine, altså?

Anonymkode: 8ccd7...367

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Emilie virker så falsk? Vet ikke, måten hun er på. Som om hun prøver å være noen hun ikke er.

Sjalu much?

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sjalu much?

Drar du sjalu-kortet bare fordi jeg skriver hvordan jeg oppfatter henne? Nei jeg er ikke sjalu.

• Liker 9
Skrevet

Synes Emile traff spiker på hodet med kommentaren: «vi jentene sliter jo litt med dommerne». Altså, helt enig . Guttene har de lagt for elsk og favoritter. 

Anonymkode: a6cb4...246

• Liker 29
Skrevet

Emilie prøver i det minste og forbedre seg. Isabel kjøre i samme vante baner som hun har gjort fra dag en. Alexander har utviklet seg urettferdig bra. Victor har vokst som både person og menneske. Jørgine har utviklet seg, men har nå fått noen fartshumper på sin vei. Christian har det kommet noen små endringer, men ikke godt nok til at jeg ville ha stemt han videre.

Dem jeg vil skal møte i duell om jeg fikk bestemme er Isabel og Christian.

• Liker 3
Skrevet

Drar du sjalu-kortet bare fordi jeg skriver hvordan jeg oppfatter henne? Nei jeg er ikke sjalu.

Ja, jeg gjør det. Hun er pen, mange skriver stygge ting når de er sjalu.

• Liker 5
Skrevet

Synes Emile traff spiker på hodet med kommentaren: «vi jentene sliter jo litt med dommerne». Altså, helt enig . Guttene har de lagt for elsk og favoritter. 

Enig! Applauderte henne for det! Det samme med Jørgine. Hun gjorde jo store synlige feil og fortjente å ligge på bunn pga. det.

Anonymkode: 9bade...1a8

• Liker 7
Skrevet

Ble skikkelig positivt overrasket over Emilie i dag, den dansen som har truffet meg best hittil. Kan ikke skjønne hvordan Trine kunne gi henne kun 7 poeng?

Stemmer på Emilie i dag. Blir for dumt med kun 7 poeng for en slik dans og så får Jørgine 8 av Trine (om jeg husker rett)? Emilie var bedre enn Jørgine i dag...

Anonymkode: 96e8a...b9d

• Liker 16
Skrevet

Idag ble jeg skuffet av Jørgine. Hun danset ikke bra, og får ikke min stemme for første gang denne sesongen. Aleksander og Victor likte jeg veldig godt 😍 de

Anonymkode: f2a11...c14

• Liker 1
Skrevet

Trine er så kjip! 🙄 7 til Emilie, seriøst??

Anonymkode: b9b0d...7fa

• Liker 15
Skrevet

Det er akkurat som de har veldig mye høyere krav til jentene enn guttene. Christians dans var ikke bedre og mer teknisk enn Emilies. 

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er jo flinkest. 

Anonymkode: 19590...070

• Liker 1
Skrevet

Det har vært sånn  i 15 år av programmet at jentene har slitt mer når det kommer til dommere enn hva guttene har gjort. Så Emilie har helt rett i det hun sier.

• Liker 9
Skrevet

De to mannlige dommerne var nå generøse med poengene til Emilie da. Det fortjente hun. Damene var kjipe der

Anonymkode: b9b0d...7fa

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er jo flinkest. 

Anonymkode: 19590...070

Nei? Alexander har jo stått mesteparten stille og tatt i mot løft gjennom store deler av sesongen. Unntak i dag, hadde skjønt alle 10 poeng til han hvis han danset slik som i dag

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, Uglesjel skrev:

Det har vært sånn  i 15 år av programmet at jentene har slitt mer når det kommer til dommere enn hva guttene har gjort. Så Emilie har helt rett i det hun sier.

Helt sant.

Jeg tror også det er lettere at proffdanseren er dame. For damene synes bedre og gjør mye mer på gulvet. De kan danse mye rundt mannen (bare se på Nadya). 

Anonymkode: 2192b...e9d

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...