Silva Pluvialis Skrevet 7. oktober 2019 #561 Skrevet 7. oktober 2019 Hvorfor fikk Isabel 6’er av Trine? 😮Jeg syntes hun fortjente mye høyere score enn det! Isabel’s dans var vakker, sterk og rørende. Isabel, Jørgine og Viktor er mine favoritter 😍
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #562 Skrevet 7. oktober 2019 2 timer siden, Hubbie skrev: Hvorfor fikk Isabel 6’er av Trine? 😮Jeg syntes hun fortjente mye høyere score enn det! Isabel’s dans var vakker, sterk og rørende. Isabel, Jørgine og Viktor er mine favoritter 😍 For meg virker ikke Isabel «ekte» liksom. Kan trinnene og alt det der, men likevel gir ikke dansene hennes meg noe.. Det går vel på smak og behag 😊 Anonymkode: a75ef...e5c 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #563 Skrevet 7. oktober 2019 Syns egentlig det merkligste var at Isabel fikk forskjellig poeng av alle dommerne. Hun fikk 6 av Trine, 8 av Egor, 7 av Merete og 9 av Tore. Hva kan være grunnen til at ingen var enige? Anonymkode: 8fe08...45a 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #564 Skrevet 7. oktober 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns egentlig det merkligste var at Isabel fikk forskjellig poeng av alle dommerne. Hun fikk 6 av Trine, 8 av Egor, 7 av Merete og 9 av Tore. Hva kan være grunnen til at ingen var enige? Anonymkode: 8fe08...45a Jeg føler at Merete har mest peiling siden hun har jobbet med dans hele livet. Og fortsatt jobber med det. Anonymkode: a75ef...e5c 4
Summ Skrevet 7. oktober 2019 #565 Skrevet 7. oktober 2019 5 timer siden, Hubbie skrev: Hvorfor fikk Isabel 6’er av Trine? 😮Jeg syntes hun fortjente mye høyere score enn det! Isabel’s dans var vakker, sterk og rørende. Isabel, Jørgine og Viktor er mine favoritter 😍 Virket som om hele salen fikk sjokk av den karakteren. Det ble jo helt stille i et sekund før noen reagerte 1
Silva Pluvialis Skrevet 7. oktober 2019 #566 Skrevet 7. oktober 2019 4 timer siden, Summ skrev: Virket som om hele salen fikk sjokk av den karakteren. Det ble jo helt stille i et sekund før noen reagerte Skjønner jeg godt 😮
Silva Pluvialis Skrevet 7. oktober 2019 #567 Skrevet 7. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler at Merete har mest peiling siden hun har jobbet med dans hele livet. Og fortsatt jobber med det. Anonymkode: a75ef...e5c Hun er som oftest den strengeste også 2
#Sunrise Skrevet 7. oktober 2019 #568 Skrevet 7. oktober 2019 På 5.10.2019 den 22.30, ikkevoksen skrev: Helt pling i bollen at Emilie var blant de med færrest stemmer i dag. Og at Sandra ikke havnet i duell. Ja, hun er et viktig forbilde for mange, men dette handler jo om hvem som er best i dans. Jeg personlig syns dansen til Emilie ble for rotete. Jeg syns det ble for mye rart og holde styr på og syntes ikke dansen hennes ble så bra pga det. 3
#Sunrise Skrevet 7. oktober 2019 #569 Skrevet 7. oktober 2019 Skulle ønske Bjørn kunne lagt en koreografi tilpasset Sandra. Syns dansene går for raskt for hennes korte ben, og man får ikke frem hennes gode sider. 3
Gjest pandabjørnen Skrevet 7. oktober 2019 #570 Skrevet 7. oktober 2019 Blitt betatt av Victor 😍 Håper han vinner!
Summ Skrevet 8. oktober 2019 #571 Skrevet 8. oktober 2019 3 timer siden, #Sunrise skrev: Skulle ønske Bjørn kunne lagt en koreografi tilpasset Sandra. Syns dansene går for raskt for hennes korte ben, og man får ikke frem hennes gode sider. Enig. Kortvokste mennesker kan helt fint danse! Men har dessverre ikke sett så mye til det fra henne. Alle har hofter uansett hvor høye de er 1
Silva Pluvialis Skrevet 8. oktober 2019 #572 Skrevet 8. oktober 2019 Får så vondt av Sandra! Hver eneste gang får hun kommentert noe i retning av at hun har kortere ben. Må være vondt å bli påminnet det hele tiden. De sier hun er så stiv, men altså, hva annet kan man forvente når hun har 32 skruer i kroppen og har hatt masse operasjoner? Jeg synes hun er sterk, modig, tøff og dyktig til å gjøre så godt hun kan med de forutsetningene hun har. En positiv sjel og et forbilde for mange! ❤️ 12
Summ Skrevet 9. oktober 2019 #573 Skrevet 9. oktober 2019 6 timer siden, Hubbie skrev: Får så vondt av Sandra! Hver eneste gang får hun kommentert noe i retning av at hun har kortere ben. Må være vondt å bli påminnet det hele tiden. De sier hun er så stiv, men altså, hva annet kan man forvente når hun har 32 skruer i kroppen og har hatt masse operasjoner? Jeg synes hun er sterk, modig, tøff og dyktig til å gjøre så godt hun kan med de forutsetningene hun har. En positiv sjel og et forbilde for mange! ❤️ Dette er sikkert stygt sagt, men dessverre kan man forvente at folk takker nei til å bli med når man har det handikappet. Jeg beundrer alle handikappede alt i verden! Men man må nesten strekke til, jeg forventer ikke å se en lam fyr være med i farmen, og jeg forventer ikke en dame med stomi være med på 71grader nord! Sandra kunne helt sikkert vært flink i veldig mye annet, men på SVD passer hun dessverre ikke inn. 2
#Sunrise Skrevet 9. oktober 2019 #574 Skrevet 9. oktober 2019 21 minutter siden, Summ skrev: Dette er sikkert stygt sagt, men dessverre kan man forvente at folk takker nei til å bli med når man har det handikappet. Jeg beundrer alle handikappede alt i verden! Men man må nesten strekke til, jeg forventer ikke å se en lam fyr være med i farmen, og jeg forventer ikke en dame med stomi være med på 71grader nord! Sandra kunne helt sikkert vært flink i veldig mye annet, men på SVD passer hun dessverre ikke inn. Hvorfor ikke? 11
Summ Skrevet 9. oktober 2019 #575 Skrevet 9. oktober 2019 4 timer siden, #Sunrise skrev: Hvorfor ikke? Fordi renslighet er veldig viktig, og folk går ofte på handikap toalett når de har det. Mange klarer heller ikke å bytte pose selv, og den må tømmes veldig ofte
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #576 Skrevet 9. oktober 2019 9 timer siden, Summ skrev: Dette er sikkert stygt sagt, men dessverre kan man forvente at folk takker nei til å bli med når man har det handikappet. Jeg beundrer alle handikappede alt i verden! Men man må nesten strekke til, jeg forventer ikke å se en lam fyr være med i farmen, og jeg forventer ikke en dame med stomi være med på 71grader nord! Sandra kunne helt sikkert vært flink i veldig mye annet, men på SVD passer hun dessverre ikke inn. Jeg er enig! Sandra ER god i mye! Det har hun bevist for lenge siden. Hun kan ikke være god i alt, det kan vel ingen uansett om de har handikap eller ei. Jeg minnes da jeg gikk på folkehøgskole, hver gang vi skulle ha kvelder med opptredener, ville en av de med lettere utviklingshemming absolutt synge! Og de fikk selvfølgelig lov, man skal jo ikke si nei. Så da måtte vi sitte gjennom et par låter med sangere som ikke fulgte rytmen, sang falskt og ofte ikke kunne ordene, så det ble babling. Og vi applauderte. Jeg føler det blir litt det samme med Sandra. Seff skal hun få danse, og jeg gir gjerne applaus. Men uke etter uke? Det er noe som føles feil der. Jeg stemmer ikke på folk bare fordi de er på dansegulv med handikap. Jeg stemmer på de som viser feilfri kunst. Anonymkode: f7269...2d3 1
Summ Skrevet 9. oktober 2019 #577 Skrevet 9. oktober 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig! Sandra ER god i mye! Det har hun bevist for lenge siden. Hun kan ikke være god i alt, det kan vel ingen uansett om de har handikap eller ei. Jeg minnes da jeg gikk på folkehøgskole, hver gang vi skulle ha kvelder med opptredener, ville en av de med lettere utviklingshemming absolutt synge! Og de fikk selvfølgelig lov, man skal jo ikke si nei. Så da måtte vi sitte gjennom et par låter med sangere som ikke fulgte rytmen, sang falskt og ofte ikke kunne ordene, så det ble babling. Og vi applauderte. Jeg føler det blir litt det samme med Sandra. Seff skal hun få danse, og jeg gir gjerne applaus. Men uke etter uke? Det er noe som føles feil der. Jeg stemmer ikke på folk bare fordi de er på dansegulv med handikap. Jeg stemmer på de som viser feilfri kunst. Anonymkode: f7269...2d3 Helt sant det du sier. Slik som på norske talenter, folk som ikke kan det de viser blir ledd av, og «du har ikke noe her å gjøre», men når det kommer en med et handikap så sitter de med tårer i øynene, selvom det ikke er bra, fordi det er så fint at de prøver... sandra er veldig smart, reflektert og en person med utrolig bra karisma, derfor syns jeg det er veldig merkelig at hun ikke ser at hun blir sydd puter under armene på, og syns det er rart at hun ikke ser at hun dessverre ikke har noe på SVD å gjøre. Tror det ikke er bra for noen at handikappede blir sydd puter under armene på... en psykisk tilbakestående person ville hatt «skjønn» av alle for å ikke se sine begrensninger, men når man er så smart, er det ikke bra å sy altfor mye puter, fordi de faktisk virker mindre smarte som ikke ser sine begrensinger, nettopp fordi man har blitt dullet for mye med pga handikappet...
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #578 Skrevet 12. oktober 2019 Husk at sendingen starter kl 19 i dag pga landskamp senere på kvelden. Anonymkode: cae7b...d01 6
blåtimen Skrevet 12. oktober 2019 #579 Skrevet 12. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at sendingen starter kl 19 i dag pga landskamp senere på kvelden. Anonymkode: cae7b...d01 Takk for påminnelsen! Hvem tror dere ryker i dag? Jeg håper Sandra, men er redd for at det kan bli Christian eller Emilie. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #580 Skrevet 12. oktober 2019 7 minutter siden, blåtimen skrev: Takk for påminnelsen! Hvem tror dere ryker i dag? Jeg håper Sandra, men er redd for at det kan bli Christian eller Emilie. Bare hyggelig 😁. I dag tror jeg Sandra ryker, eventuelt Christian. Anonymkode: cae7b...d01 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå