Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åpenbart det er en av yngre som vinner hele greia. 

Fungygina er vel favoritt, hun er da godt trent fra før. Og kan ta stegene raskere. 

Anonymkode: 94ffe...be0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Programlederne er jo bare tull og fjas. 

Anonymkode: bd2fa...123

I dag er det verre enn noensinne. 

Anonymkode: 19590...070

• Liker 10
Skrevet

Herregud for noen kommentarer fra programlederne! Seksuelle referanser hele tiden. Jeg tåler det, men det er tross alt et familieprogram. Og ikke nødvendig at alt skal handle om sex hele tiden. Lurer på hva deltagerne synes om det. 

Anonymkode: 2b309...7ee

• Liker 18
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud for noen kommentarer fra programlederne! Seksuelle referanser hele tiden. Jeg tåler det, men det er tross alt et familieprogram. Og ikke nødvendig at alt skal handle om sex hele tiden. Lurer på hva deltagerne synes om det. 

Tror Isabel syns det er greit. All PR er god PR, alle rykter er gode rykter. Ryktene går om at ho og Benjamin er litt mer enn bare dansepartnere

Anonymkode: b6bcd...36e

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sex relatert og påståtte kjærlighetsforhold mellom danserne har da vært fra første sesong, så presset har da ikke vært lett for noen av danserne med kamera rettet mot dem. Bein tøffe skal dem være, men hva gjør vel ikke produksjonen og underholdnings media for å selge og tjene gode penger for sine lesere og seere. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror Isabel syns det er greit. All PR er god PR, alle rykter er gode rykter. Ryktene går om at ho og Benjamin er litt mer enn bare dansepartnere

Anonymkode: b6bcd...36e

Men programlederen kunne spart seg for; -ikke le for lenge da... 

Anonymkode: 5bf2c...d7f

• Liker 6
Skrevet

Trur jeg har skjønt hva jeg ikke liker med Sandra 🤔 trur hun pga høyden ligger ett steg bak. Så hun alltid henger litt etter

Gjest Caroline91
Skrevet

Misforstå meg rett, men.. Fortjente virkelig Aleksander 40 poeng? Jeg synes han bare stod der, imens Nadya danset rundt han..? 

Skrevet
1 minutt siden, Caroline91 skrev:

Misforstå meg rett, men.. Fortjente virkelig Aleksander 40 poeng? Jeg synes han bare stod der, imens Nadya danset rundt han..? 

100% enig med deg

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Caroline91 skrev:

Helt enig.. 

• Liker 2
Skrevet

Merkelig av dommer- Trine å gi Isabel og Trine samme poengsum, en 6’er...

• Liker 12
Skrevet

Han danset faktisk i dag, og han danset alt riktig.

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 2
Skrevet

Utrolig imponerende å ha så mye utstråling og vise at man har det gøy, i en dans med SÅ mange trinn og så høy tempo som Viktor hadde!

• Liker 13
Skrevet
18 minutter siden, Caroline91 skrev:

dette er underholdning, skal skape stemning for tv seere. 

Skrevet

Bjørn som danser med Sandra burde hatt en eller medalje, for en fyr!!! 

Anonymkode: 7ace8...d0d

• Liker 16
Gjest Caroline91
Skrevet

Spør dere meg synes jeg at både Victor, Emilie og Jørgine var bedre enn Aleksander... De hadde vanskeligere danser så det ut som. Nadya er veldig god til å fremheve seg selv. Men, 40 poeng?! 

Skrevet
1 minutt siden, Caroline91 skrev:

Spør dere meg synes jeg at både Victor, Emilie og Jørgine var bedre enn Aleksander... De hadde vanskeligere danser så det ut som. Nadya er veldig god til å fremheve seg selv. Men, 40 poeng?! 

Veldig enig. Jeg synes hun tar veldig mye oppmerksomhet fra partneren sin og det har hun gjort med alle partnerne hun har hatt i SVD. Hun danser mye rundt partneren og partneren blir stående mye stille, i forhold til mange andre par.

Anonymkode: 2192b...e9d

• Liker 13
Skrevet
16 minutter siden, Zenhouse skrev:

Merkelig av dommer- Trine å gi Isabel og Trine samme poengsum, en 6’er..

Hun gav samme poeng til Sandra som til isabell og.. Synes dommer-Trine virkelig at isabell var på samme nivå som Trine og Sandra 😳

Anonymkode: efe71...3fd

• Liker 13
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun gav samme poeng til Sandra som til isabell og.. Synes dommer-Trine virkelig at isabell var på samme nivå som Trine og Sandra 😳

Anonymkode: efe71...3fd

Sier jeg og.. Isabel var mye flinkere enn både Trine og Sandra 😳 

• Liker 11
Gjest Caroline91
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig. Jeg synes hun tar veldig mye oppmerksomhet fra partneren sin og det har hun gjort med alle partnerne hun har hatt i SVD. Hun danser mye rundt partneren og partneren blir stående mye stille, i forhold til mange andre par.

Anonymkode: 2192b...e9d

Det er bra at flere er enig med meg!! :) Nå frykter jeg at Christian ryker.. Skummel plassering. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...