WhiteSwan Skrevet 8. september 2019 #181 Skrevet 8. september 2019 På 23.8.2019 den 23.36, Summ skrev: Hvis ikke Christian Strand danser etter «maybe baby», blir jeg skikkelig skuffet 😂👍 Åh, husker jeg var forelsket i han etter å ha sett han synge den, da var jeg et barn! 😂 Han er veldig hyggelig så jeg heier på han! 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #182 Skrevet 8. september 2019 Tore må gjøre noe med poenggivningen sin. Han er nesten alltid en eller to over de andre. Virker som han stemmer for å kjøpe seg inn hos danserne.. Er det bare meg og min dårlige husk, eller har dommerens blitt mindre strenge med årene? Mener å huske at de terpet en del på fotarbeid for noen år tilbake, og syntes i grunn de nesten har gitt seg med det..? Anonymkode: 8efc4...07b 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #183 Skrevet 8. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tore må gjøre noe med poenggivningen sin. Han er nesten alltid en eller to over de andre. Virker som han stemmer for å kjøpe seg inn hos danserne.. Er det bare meg og min dårlige husk, eller har dommerens blitt mindre strenge med årene? Mener å huske at de terpet en del på fotarbeid for noen år tilbake, og syntes i grunn de nesten har gitt seg med det..? Anonymkode: 8efc4...07b Helt ærlig, så klarer jeg ikke å ta tilbakemeldingene til Tore helt seriøst. Jeg syns liksom ikke han utstråler noen faglig dybde i det han sier. Godt mulig at han har drevet litt med sportsdans tidligere, men jeg syns uansett ikke at han fremstår som noen kvalifisert dommer i et danseprogram. Jeg syns også at dommerne har blitt mindre strenge med årene. De ga ALDRI 7-8-9 poeng i de aller første programmene, og spesielt ikke på premieren. Jeg savner nesten Tor Fløysvik. Hvis de får så høye poengsummer allerede i starten, da har dem jo egentlig ikke noe å strekke seg etter, tenker jeg. Selvom dansen ser bra ut for menigmann, så kan dommerne fint legge mer vekt på f.eks fotarbeide, holdning og de greiene der, og så gi karakter utifra det. Anonymkode: a4768...753 8
Zenhouse Skrevet 8. september 2019 #184 Skrevet 8. september 2019 Veldig hyggelig at Tone har fått en seriøs partner i år. Jan Tore gjør absolutt sitt beste og virker veldig sympatisk. 7
*Emma* Skrevet 8. september 2019 #185 Skrevet 8. september 2019 Jeg syns hele greia er blitt mye mer show og mye mindre dans. Før var det jo alltid 2 danser pr program. Halvparten danset standard og den andre halvparten latin. Og ikke før i finalen var deg showdans. Nå syns jeg det er masse rart hele tiden... 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #186 Skrevet 8. september 2019 1 time siden, *Emma* skrev: Jeg syns hele greia er blitt mye mer show og mye mindre dans. Før var det jo alltid 2 danser pr program. Halvparten danset standard og den andre halvparten latin. Og ikke før i finalen var deg showdans. Nå syns jeg det er masse rart hele tiden... Helt enig! Til tider ligner hele greien på et strippeshow, eller erotisk dans! Har ikke noe imot den slags, men da kan man få oppsøke det selv. Ikke dra det inn i alt mulig. Ikke et program man ser på med familien for å si det sånn! Synes hun Nadya burde være flau over seg selv! Anonymkode: 7c8ee...18d 5
Janzypants Skrevet 8. september 2019 #187 Skrevet 8. september 2019 1 time siden, *Emma* skrev: Jeg syns hele greia er blitt mye mer show og mye mindre dans. Før var det jo alltid 2 danser pr program. Halvparten danset standard og den andre halvparten latin. Og ikke før i finalen var deg showdans. Nå syns jeg det er masse rart hele tiden... Akkurat det er jeg enig i. Selvom jeg digger programmet, så synes jeg at det blir litt rotete med så mange forskjellige danser. Det var bedre før da det kun var 2 danser pr program. Da kunne man også sammenlikne dansene med hverandre. Det blir litt vanskelig nå. Føler ikke at jeg kan sammenlikne f.eks en jive med wienervals, da det er to vidt forskjellige stiler. Skulle ønske alle sesongene lå ute på tv2 sumo! Hadde vært utrolig morsomt å se fra første sesong til i dag! 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #188 Skrevet 8. september 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Til tider ligner hele greien på et strippeshow, eller erotisk dans! Har ikke noe imot den slags, men da kan man få oppsøke det selv. Ikke dra det inn i alt mulig. Ikke et program man ser på med familien for å si det sånn! Synes hun Nadya burde være flau over seg selv! Anonymkode: 7c8ee...18d Hvorfor i alle dager burde Nadya være flau over seg selv? Nå får du gi deg! Anonymkode: a4768...753 13
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #189 Skrevet 8. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i alle dager burde Nadya være flau over seg selv? Nå får du gi deg! Anonymkode: a4768...753 Hun har nesten ingenting på seg, tvinger partneren til å danse toppløs, og danser veldig uanstendig. Selv på treningen hadde hun en mini-topp på seg, stakkars mannen kunne ikke unngå å måtte ta henne på bar hud og toppen fløy nok opp både her og der. Hun er jo flink til å danse, men den type dans og lettkleddhet hører ikke hjemme på et familieprogram. Hun kan godt fokusere talentet sitt på å danse mer anstendig og folkelig, eller bytte danse-arena. Anonymkode: 7c8ee...18d 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #190 Skrevet 8. september 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har nesten ingenting på seg, tvinger partneren til å danse toppløs, og danser veldig uanstendig. Selv på treningen hadde hun en mini-topp på seg, stakkars mannen kunne ikke unngå å måtte ta henne på bar hud og toppen fløy nok opp både her og der. Hun er jo flink til å danse, men den type dans og lettkleddhet hører ikke hjemme på et familieprogram. Hun kan godt fokusere talentet sitt på å danse mer anstendig og folkelig, eller bytte danse-arena. Anonymkode: 7c8ee...18d Du vet at de blir kledd opp av staben i SVD? 😛 Og Nadya har kjæreste og samboer, og jeg tenker at hun klarer å være profesjonell i denne settingen. Det er slik SVD er. Liker du det ikke, så får du se på noe annet. Tror ikke barn tar skade av å se på dette, gitt. Anonymkode: a4768...753 16
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #191 Skrevet 8. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du vet at de blir kledd opp av staben i SVD? 😛 Og Nadya har kjæreste og samboer, og jeg tenker at hun klarer å være profesjonell i denne settingen. Det er slik SVD er. Liker du det ikke, så får du se på noe annet. Tror ikke barn tar skade av å se på dette, gitt. Anonymkode: a4768...753 Ikke bare har hun kjæreste og samboer men er godt gift med to barn. Dette er rent skuespill som alle driver med, påkledning likeså. Av 15 sesonger med alt fra 10-12 par er det snakk om over 150 par hvor de aller fleste spiller veldig forelsket i dansen. Meg bekjent er det vel kun to par som har funnet hverandre i programmet. Og det har vært unge folk uten barn. Anonymkode: a75ef...e5c 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #192 Skrevet 8. september 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bare har hun kjæreste og samboer men er godt gift med to barn. Dette er rent skuespill som alle driver med, påkledning likeså. Av 15 sesonger med alt fra 10-12 par er det snakk om over 150 par hvor de aller fleste spiller veldig forelsket i dansen. Meg bekjent er det vel kun to par som har funnet hverandre i programmet. Og det har vært unge folk uten barn. Anonymkode: a75ef...e5c Ja, jeg var usikker på om hun var gift, derfor skrev jeg samboer:) Anonymkode: a4768...753 1
Summ Skrevet 8. september 2019 #193 Skrevet 8. september 2019 Syns de som virket mest romantiske og forelsket var Isabel og Benjamin! De kysset jo nesten fler ganger 2
Fiskegrateng Skrevet 8. september 2019 #194 Skrevet 8. september 2019 Tror dere Per Sandber spiser mye humus?
The Kitten Skrevet 9. september 2019 #195 Skrevet 9. september 2019 11 timer siden, Zenhouse skrev: Veldig hyggelig at Tone har fått en seriøs partner i år. Jan Tore gjør absolutt sitt beste og virker veldig sympatisk. Var det hun som hadde Løke som partner i fjor? 3
Jens Skrevet 9. september 2019 #196 Skrevet 9. september 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun har nesten ingenting på seg, tvinger partneren til å danse toppløs, og danser veldig uanstendig. Selv på treningen hadde hun en mini-topp på seg, stakkars mannen kunne ikke unngå å måtte ta henne på bar hud og toppen fløy nok opp både her og der. Hun er jo flink til å danse, men den type dans og lettkleddhet hører ikke hjemme på et familieprogram. Hun kan godt fokusere talentet sitt på å danse mer anstendig og folkelig, eller bytte danse-arena. Anonymkode: 7c8ee...18d Rolig nå bestemor. 15
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #197 Skrevet 9. september 2019 9 timer siden, The Kitten skrev: Var det hun som hadde Løke som partner i fjor? Jepp! Anonymkode: d72bc...6ae
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #198 Skrevet 9. september 2019 6 timer siden, Jens skrev: Rolig nå bestemor. Typisk. Fordi man kommer med litt upopulær konstruktiv kritikk så blir man beskyldt for alskens. 🙄 Er ikke bestemor, til din opplysning, er 36 år. Anonymkode: 7c8ee...18d 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #199 Skrevet 9. september 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet at de blir kledd opp av staben i SVD? 😛 Og Nadya har kjæreste og samboer, og jeg tenker at hun klarer å være profesjonell i denne settingen. Det er slik SVD er. Liker du det ikke, så får du se på noe annet. Tror ikke barn tar skade av å se på dette, gitt. Anonymkode: a4768...753 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke bare har hun kjæreste og samboer men er godt gift med to barn. Dette er rent skuespill som alle driver med, påkledning likeså. Av 15 sesonger med alt fra 10-12 par er det snakk om over 150 par hvor de aller fleste spiller veldig forelsket i dansen. Meg bekjent er det vel kun to par som har funnet hverandre i programmet. Og det har vært unge folk uten barn. Anonymkode: a75ef...e5c Det gjør det hele bare verre spør du meg 🙄 Anonymkode: 7c8ee...18d
kindagirl Skrevet 9. september 2019 #200 Skrevet 9. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det gjør det hele bare verre spør du meg 🙄 Anonymkode: 7c8ee...18d 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå