AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #1 Skrevet 29. juni 2019 Baby vokser så fort og jeg vil ta vare på minnene. Jeg er så innmari glemsk og da kan vi ikke regne med at jeg husker alle dato og når ting skjedde. Hva er den beste minneboken? Aller helst kunne jeg ha tenkt meg en som går lenger enn 1 år, kanskje 3/5 eller lignende. Vanskelig å kjøpe på nett når keg ikkw vet hvordan noen av de ser ut innvendig, hvilke milepæler de har osv. Anonymkode: 1f5db...4d3
Frostrose Skrevet 29. juni 2019 #2 Skrevet 29. juni 2019 Jeg ville laget selv (cewe fotobok), og fukt inn etterhvert. Ha gjerne en boks der du sparer litt kort og andre minner. Der kan du legge lapper med eventuelle milepæler du ikke rekker å sette inn i fotoboken med én gang. Jeg har bladd gjennom flere minnebøker, og finner alltid noe jeg ikke liker med dem 1
Wilma89 Skrevet 29. juni 2019 #3 Skrevet 29. juni 2019 Jeg har denne og er superfornøyd. Koster litt, men veldig verdt det. Den går frem til de begynner på skolen. Den har sider der du skriver fødselshistorie, første besøk, vektstigning, første faste mat, første jul, første 17 mai, i dag ble jeg døpt, krabber, går, første tann og mye mer. I tillegg er det en ringperm så man kan ta ut og legge til sider😊 man får kjøpt ekstra ark i blokk hvis det er behov for det.
Frostrose Skrevet 29. juni 2019 #4 Skrevet 29. juni 2019 4 minutter siden, Wilma89 skrev: Jeg har denne og er superfornøyd. Koster litt, men veldig verdt det. Den går frem til de begynner på skolen. Den har sider der du skriver fødselshistorie, første besøk, vektstigning, første faste mat, første jul, første 17 mai, i dag ble jeg døpt, krabber, går, første tann og mye mer. I tillegg er det en ringperm så man kan ta ut og legge til sider😊 man får kjøpt ekstra ark i blokk hvis det er behov for det. Denne? 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #5 Skrevet 29. juni 2019 Akkurat nå, Frostrose skrev: Denne? Ja den Anonymkode: 40385...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 Det finnes jo så mange forskjellige! Jeg vil anbefale at du drar til en bokhandler og blar i bøkene.. Jeg så i mange som jeg ikke likte, før jeg valgte en. Den jeg valgte er over hodet ikke den jeg hadde valgt om jeg kun så bokomslagene på nett, men jeg er veldig fornøyd Her er det frem til skolealder (men selvfølgelig mest fra det første året (fødsel, dåp, min første ..., min familie, de store milepælene, tenner, vekt osv). Videre er det hver fødselsdag, yndlingsmat/leker, første skoledag osv. Passelig fordeling mellom fyll inn, sett inn bilde og skriv/fortell Men jeg har kanskje bare bladd i 5-6 slike bøker, sikkert kjempemange gode på markedet 👍🏻 http://www.kuenholdt.no/papirprodukter/minnedagbøker/babybøker/babyboken-rosa-20-x-25-cm-107420-p0000026281 Anonymkode: 7f5fc...c5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå