AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #1 Skrevet 29. juni 2019 Satt bare og kikket på Finn og ser at det er så mange som både selger og vil kjøpe desse koppene...og at prisene varierer. Er noen av koppene sjeldne? Anonymkode: d28b6...fa2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #2 Skrevet 29. juni 2019 Mummikopper har jo eksistert i mange mange år..? Ja, jeg liker de godt, men har ikke så mange selv. Anonymkode: e862a...bf4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #3 Skrevet 29. juni 2019 Er det blitt vanskeligere å få tak i forresten? o.O Anonymkode: e862a...bf4
Hanne67 Skrevet 29. juni 2019 #4 Skrevet 29. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det blitt vanskeligere å få tak i forresten? o.O Anonymkode: e862a...bf4 Sesongkoppene som er utgått er jo ikke å få tak i i butikk lenger, men de som fortsatt er i produksjon finnes i de fleste butikker som selger kjøkkenutstyr. Jeg er blodgiver, og tar med meg mummikopp som gave når jeg gir blod. 1
KaBom Skrevet 29. juni 2019 #5 Skrevet 29. juni 2019 Har aldri samlet bevisst, men kjøpte en kopp for sikkert 8-9 år siden. Bekjente har tydeligvis lagt merke til denne koppen, for i ettertid har vi fått mummikopper som gaver flere ganger og nå hr vi vel en 6-7 kopper vil jeg tro 😅 Men for all del så er det veldig greie kopper. Jeg liker størrelsen og har kjørt mine i oppvaskmaskin i årevis uten at fargene har falmet. 5
Tøytigern Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 Helt greie kopper og morsomme for barn. Det som er rart er at de som vil ha koppene ikke vil ha frokostbollene også. Eller kanskje de vil det?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #7 Skrevet 29. juni 2019 Ja, jeg samler. Men jeg kjøper ikke de eldste koppene som koster mange 1000 kroner, kun de som jeg syns er spesielt fine. Anonymkode: acbfb...5e0
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #9 Skrevet 29. juni 2019 5 minutter siden, Tøytigern skrev: Helt greie kopper og morsomme for barn. Det som er rart er at de som vil ha koppene ikke vil ha frokostbollene også. Eller kanskje de vil det? Hvorfor er det rart? Kopper er mye mer anvendelig enn en frokostbolle. Koppene er også penere da motivet synes bedre og de kan brukes som pynt. Anonymkode: 23841...71b 2
Irja Skrevet 29. juni 2019 #10 Skrevet 29. juni 2019 Datteren min sitt en til jul, og sønnen min en kopp og en tallerken. Fine de, men kommer ikke til å gå inn for å kjøpe flere/ønske meg.
Sola de Skrevet 29. juni 2019 #11 Skrevet 29. juni 2019 Jeg samler. Har kjøpt noen og fått resten i gave og slikt.
Gjest Lama_Drama Skrevet 29. juni 2019 #12 Skrevet 29. juni 2019 Vi har mumikopper som primærkopper. Jeg vet ikke om vi samler, vi har hatt de samme ti koppene lenge.
popstar Skrevet 30. juni 2019 #13 Skrevet 30. juni 2019 Jeg samler. Har 22 kopper, et par skåler, en melkemugge og saftmugge.
skruf Skrevet 30. juni 2019 #14 Skrevet 30. juni 2019 Jeg samler, har to fulle hyller i kjøkkenskapet med mummikopper. De fleste har jeg fått pga vanlig blodgivning (en kopp pr gang) og pga jeg donerer blodplasma/blodplater (aferese). Aferese får jeg to kopper pr gang jeg gir pga det tar mye lengre tid (gir dobbelt og sitter i over en time hver gang). Har også fått endel kopper i gave. Noen av de eldste koppene jeg har er ikke å få kjøpt i butikk lengre, og de har steget ganske godt i pris hvis jeg vil selge de. Tidligere sesongkopper likedan. Og, jeg synes absolutt ikke mummikopper er bare for barn! Jeg synes de er veldig fine, og de er gode å bruke. Hanken passer godt i hånden og størrelsen på kruset er helt perfekt. Veldig kjekt når vi har besøk, alle har ulike kopper og tar ikke feil kopp 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #15 Skrevet 30. juni 2019 16 timer siden, Tøytigern skrev: Helt greie kopper og morsomme for barn. Det som er rart er at de som vil ha koppene ikke vil ha frokostbollene også. Eller kanskje de vil det? Det er ikke alle motivene som kommer i sett med kopper og boller. Derfor gidder i alle fall ikke jeg kjøpe bollene. De er også i en litt rar størrelse, litt for små til hverdagsbruk for mange. (Når det er sagt har vi Iittala Teema i skapene våre, som er lik som Mimmi-serien. Vi bruker våre skåler mye til yoghurt og kort, dessert, snacks, kattemat osv. Men de er liksom for små til suppe og frokostblanding med melk). Anonymkode: 53823...821
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #16 Skrevet 30. juni 2019 Jeg samler, men har ingen som er så verdifulle. Syns de er fine. Anonymkode: 364eb...ff0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #17 Skrevet 30. juni 2019 Jeg samler. Har vel 20 kopper nå pluss ett par skåler og ett par tallerkner. Jeg har ingen som er spesielt verdifulle, da jeg ikke har samlet så veldig lenge, og de fleste jeg har kan fremdeles kjøpes i butikken. Anonymkode: ef8b7...141
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #18 Skrevet 30. juni 2019 17 hours ago, Tøytigern said: Helt greie kopper og morsomme for barn. Det som er rart er at de som vil ha koppene ikke vil ha frokostbollene også. Eller kanskje de vil det? Jeg samler på koppene og har nok rundt 40 av dem. De som er ekstra fine har jeg tallerkener og skåler til også De er absolutt ikke bare for barn. Jeg blir i godt humør av de søte motivene og fine fargene. Anonymkode: e0e29...dcd 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #19 Skrevet 30. juni 2019 Just now, AnonymBruker said: Jeg samler på koppene og har nok rundt 40 av dem. De som er ekstra fine har jeg tallerkener og skåler til også De er absolutt ikke bare for barn. Jeg blir i godt humør av de søte motivene og fine fargene. Anonymkode: e0e29...dcd Kunne nok ha solgt enkelte av de eldste koppene mine for noen tusen hver forresten, men det vil jeg ikke Anonymkode: e0e29...dcd
chouette Skrevet 30. juni 2019 #20 Skrevet 30. juni 2019 Har en 8-9 kopper. Eldste koppen jeg eier er fra 2011 så ingen spesielt verdifulle enda. Har veldig lyst på den koppen som kun skal selges i Japan da 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå